Hakutulokset

1. E

MEILLÄ ON VIELÄ

Video-dvd-yhdistelmä täälläkin. Videot ovat vielä ahkerassa käytössäkin.
  2. E

Iso ikäero lapsilla

Meidän sisarussarjassa on isot ikäerot. Minun vanhimpana ja keskimmäisen veljen ero on 7 vuotta, keskimmäisen ja nuorimman veljen ero 5 vuotta. Ketään ei ole lellitty, kummankin pikkuveljen kanssa olen läheinen. Kukaan ei tunnu kärsineen mitenkään tilanteesta. Kavereita löytyi aina...
  3. E

Miten hoidatte tavallista flunssaa???

Luontaistuotteista Carmolis ja Echinaforce, jotain lämmintä juotavaa - mehua useimmiten + unta ja lepoa =)
  4. E

Missäpäin mustikat jo kypsiä? Entä vadelmat?

Tampereen seudulla osa mustikoista jo kypsiä, vadelmat pelkkiä raakileita.
  5. E

Mikä todennäköisyys isällä on saada oikeusteitse äidin yksinhuoltajuus yhteishuoltajuudeksi?

Aha, kuulostaa aika heiveröiseltä kaverisi mahdollisuudet... Ei siis ole nyt pitänyt mitään yhteyttä lapseensa kolmeen vuoteen?
  6. E

Mikä todennäköisyys isällä on saada oikeusteitse äidin yksinhuoltajuus yhteishuoltajuudeksi?

Siis oma kaverisi meinaa vetää tällaisena isänä asian oikeuteen? Vai miettii sellaista? Tulisiko se tieto lapsen äidille täysin puun takaa? Vai onko pitänyt mitään yhteyttä lapseensa?
  7. E

Aika tutulta kuulostaa... Mistä moinen kysymys yhtäkkiä?
  8. E

Erikoisin oikea nimiyhdistelmä johon olette törmänneet (siis kutsumanimi ja toinen/kolmas nimi)?

Jotkut kaksoset oli Kuu ja Aurinko. Aikaakin siitä on jo jonkin verran. Miltä mahtaa tuntua olla viisikymppinen Aurinko?
  9. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

=) :flower: (haikea huokaus kylläkin) Mukava kuulla, Huisi hippu , että voitte kohta alkaa odottaa pikkuista tuhisijaa.
  10. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

Lilianne :hug: Tuo tunne on varmasti meillä kaikilla sen kovin kaivattu asia... Toivottavasti miehesi mieli vielä muuttuisi. Heippa riinastiina ja tervetuloa mukaan! :wave: Mahtuuhan meitä tänne. Omat vanhempani ovat muuten saaneet nuorimman veljeni reilusti päälle nelikymppisinä, isäni...
  11. E

Miksi pettäminen pitäisi hyväksyä? Ja miksi jotkut eivät tajua sitä, että kaikki eivät hyväksy pettämistä?

Tässä maailmassa on lukemattomia tapoja elää ja olla, eikä niitä tarvitse kaikkia ymmärtääkään. Helpommalla pääsee, kun ei vaivaa päätään moisilla. Itse en pettämistä hyväksy. Piste. Exä totesi mulle kerran muina miehinä kesken sänkytouhujen, että toivoisi pääsevänsä vielä sankyyn kahden...
  12. E

Eikö teille kotiäideille tuu koskaan huono omatunto, kun vaan maleksitte kotona? Etenkin yhden lapsen äidit?

Tää on taas joku hiivatin provo... En kokenut huonoa omatuntoa niinä kolmena vuotena, jotka olin hoitovapaalla. Se oli tärkeää itselleni, että sain olla lapsen kanssa kotona mahdollisimman pitkään (itsekään en koskaan ollut missään päivähoidossa, toisinaan vain mummulla yökylässä ) , olla...
  13. E

täällä on ihan hirveesti uusia nikkejä, eli kauanko olet palstaillut

Kuukauden :D Sitä ennen kävin netissä lähinnä maksamassa laskut ja lukemassa sähköpostit. Yleensä istuin vain nenä kiinni kirjassa. Nyt jäin koukkuun tähän palstaan. Täällä on paljon ihania ja mielenkiintoisia ihmisiä. =)
  14. E

Evoluutio & luomiskertomus (ID)

Tarkoitin sillä lähinnä sitä, että usko siihen on vahva.
  15. E

tajusin juuri....

Täälläkin pyritään samaan. Onnea. :flower:
  16. E

Evoluutio & luomiskertomus (ID)

Raamatun ensimmäisessä jakeessa sanotaan jo, että alussa Jumala loi taivaat ja maan. Eli silloin oli jo tähdet, aurinko ja kuu olemassa ennen luomispäivien alkua. 1.luomispäivänä alkoi näkyä hajavaloa pilvikerrosten välistä (siinä käytetty heprealainen sana tarkoittaa valoa yleismerkityksessä)...
  17. E

kumman valitsisitte?

En mä ainakaan kärsinyt oman huoneen puutteesta (tai olin 7 vuotta ainoa lapsi, mut sen jälkeen, kun pikkuveli syntyi, ei ollut ongelma jakaa huonetta. Näin oli siihen asti, kun täytin 17, ja hyvin meni =) ) Lasten turvallisuus on varmasti tärkeintä! :heart:
  18. E

Mitä mieltä nimestä Anna Maria??

Itse tykkään kummastakin, en yhdessä välttämättä, mut muuten ovat mieluisia. Kumpaakin esiintyy meidän suvussa. Maria on täälläkin tytön kolmas nimi. =)
  19. E

Eihän se väärin oo: söin yksin koko keksipaketin (kerralla)

:D Ei ole mullekaan mikään ongelma syödä koko paketillista keksejä tai esin. Fazerin suklaalevyä kerralla. Aikaa siihen ei kulu varttiakaan! :o Siksipä en osta sellaisia enää tähän huusholliin, ellei vieraita ole tulossa. Syön sitä kuin leipää ja morkkis jälkeenpäin on melkoinen...
  20. E

Miten tehdään linquistin hihvi?

Voi pyhä jysäys! :D Piti mennä jo aikaa sitten nukkumaan, mut jäin tänne roikkumaan. Kannatti näiden naurujen takia. :laugh: :laugh: Maha kipeä naurusta ja yritän vain hihitellä hiljaa, ettei tyttö heräisi. Kiitos nostajille, että sain tämänkin nähdä. Hihvit sentään... :laugh...

Yhteistyössä