Hakutulokset

1. E

Törmäsin tänään erikoiseen nimeen pienellä lapsella; Elsa

No, minä tunnen yhden Elisen, päälle kolmenkymmenen ja kuuden lapsen onnellinen äiti. Elsaa en itse antaisi lapselleni, mut silti kiva nimi.
  2. E

Montako lasta teillä on?

1 lapsonen (vielä ) ja kaupungissa täytyy asua (vielä, toivottavasti parin vuoden sisällä maalla)
  3. E

G: Mihin kellonaikaan lapsenne on syntynyt?

Klo 5.04 syntyi, alkoi yhdentoista aikoihin illalla.
  4. E

Ei "kannata" mennä töihin?...

Työmarkkinatukea olen saanut puolentoista vuoden työttömyyden aikana enemmän kuin koskaan kotihoidontukea ennen sitä / kuukausi ( välissä lisäksi puoli vuotta opintotukea) . Mieluummin olisin töissä ollut siltikin, hain osa-aikatöitä miltä tahansa alalta. No, nyt elo-syyskuun vaihteessa...
  5. E

Mitä tehdä kun on liian ujo?*turhis*

Isossa porukassa olen aina tuppisuu, en halua huomiota itseeni ja pelkään sanovani jotain todella älytöntä. Vasta kun olen johonkuhun tutustunut, uskallan puhua melko vapaasti. Kai se osittain ujoutta on. Uusia ystäviä en helposti saa. Täällä virtuaalimaailmassa on helpompi "puhua". Meitä on...
  6. E

G:Ystäviesi ammatteja?

agrologi (x 2 ) , opiskelija, puuseppä, maanviljelijä, musiikkipedagogi, siivooja, ensihoitaja.
  7. E

Missäs paistaa aurinko?

Raumalla tuli juuri esiin (kotikunnasta en tällä hetkellä tiedä... ) :)
  8. E

Mita kuuluu teidan iltapuuhiin lasten kanssa?

Kerätään lelut yhdessä pois lattialta paikoilleen ( omassa huoneessa ei niin haittaisi muutama lelu pitkin poikin, mutta asutaan pienessä kämpässä vielä, eikä tytöllä ole omaa huonetta ) . Katsellaan hetki telkkaria yhdessä ja syödään iltapalaa. Hammaspesu ja vessassa käynti. Iltasadun...
  9. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

Me täällä tytön kanssa nautitaan maaseudun rauhasta (vaikka nyt onkin sadepäivä ) =) Täällä olisi ihana kasvattaa suurperhettä... Kaksi kiloa lähtenyt. Hitaasti hyvä tulee, jos sitten myös pysyisi poissa. Mulla vain on aiemminkin ollut jojo-ilmiötä havaittavissa. Millä sen estäisi tällä...

Yhteistyössä