Hakutulokset

1. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

Kun löytäisi ensin sen miehenkin... ;) Tai ei mulla varsinaisesti mikään haku ole päällä, olen ajatellut, että mies saa sitten tulla vastaan, kun on tullakseen. Oltiin taas tiputtu toiselle sivulle. Minä tuossa luin juuri eilen Enni Mustosen uusimman kirjan Morsiuskesä. Siinä päähenkilö...
  2. E

Onko tällä palstalla vapaita ja _fiksuja_ miehiä?

No joo, ja sit se lähettää tekstin kahteen kertaan. No, toistaminen korostuksen vuoksi ilmeisesti...
  3. E

Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
  4. E

Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
  5. E

Vapaat palstan naiset

Jaa mun asuinpaikkani? EI taatusti ole. Luojan kiitos. Naureskelen täällä itsekseni moisille ehdotuksille. :laugh:
  6. E

Vapaat palstan naiset

Niin... ja olen tosiaan yh, mut jokaiselle kaksilahkeiselle en ole mielinkielin.
  7. E

Vapaat palstan naiset

TOMI :attn: Nirson/nipon ja helpon nakin välillä on melkoinen ero. Asuinpaikkaani en kerro.
  8. E

G: montako seksikumppania sinulla on ollut?

Jehovan todistajat odottavat avioliittoon, jonka tarkoitus on kestää läpi elämän. Ja jakorasiaksi voi mun mielestä kutsua vain niitä, jotka joka yö hyppäävät jonkun uuden sänkyyn tai ovat oikeasti prostituoituja. Älytöntä, tämän piti olla GALLUPPI!!! :attn: Ikää 24 vuotta, kahden...
  9. E

Minkäikäisenä et ollut enää impi?

17. Olisin voinut vielä odottaakin...
  10. E

Vapaat palstan naiset

Kylläpäs tämän pinon jutustelu on taas tasokasta... Taitaa olla aika mennä nukkumaan... z..z..z.. (ei tuolla mainoslauseella tosiaan saisi täältäkään, vaikka vapaa olenkin!)
  11. E

Muita "anti"suomalaisia

Pidän ruisleivästä ja suomalaisesta ruoasta muutenkin, ja mökkeily on ihan jees. Saunasta en välitä tuon taivaallista ja formula ei voisi vähempää kiinnostaa. Jääkiekkoa olen joskus tainnut katsoa pari ottelua. Kunnioitan sotaveteraaneja heidän tekojensa vuoksi, mutten ole...
  12. E

KUUMAA kesäpäivää, vauvahaaveilijat! =) Näin tuossa muutama yö sitten synnytysunta. Hälyttävissä mitoissa tämä kuumeilu. :headwall: Onneksi on päiviä, ettei se vaivaa juurikaan. On tässä nyt kaikkea muutakin edessä. Elo-syyskuun vaihteessa alkaa opiskelu aikuislinjalla - mielihyvin...
  13. E

"Vapaat" viikonloput

Hidas sytytys noiden jälkimmäisten kysymysten suhteen... :whistle: Uutta parisuhdetta olen nyt vasta viime kuukausien aikana alkanut toivoa. Aikuista suoraselkäistä miestä, joka seisoo sanojensa takana, mutta osaa myös iltaisin ottaa minut kainaloon. :heart: Tätä en kuitenkaan hakemalla...
  14. E

mistäs päin olette?

Pirkanmaalta, vielä asutaan Tampereella, mut muutto on muutaman kuukauden sisällä ajankohtainen. Tuskin kuitenkaan vaihdetaan maakuntaa.
  15. E

Lemmikkikani hylättiin biojäteastiaan Kempeleellä

Tympeää :( En ole mikään aktivisti, mutta tuollainen kyrsii pahasti. Kuva on suloinen. En ihmettele, kun tytär sanoo haluavansa oman pupun.
  16. E

Kirjapino: Mikä opus menossa?

Enni Mustosen Yhteistä tietä. B) Kevyttä, mutta ihanaa kesälukemista.
  17. E

116cm minkä ikäiselle?

Tytär täyttää viisi ja koko on 110-116 cm.
  18. E

Nyt on laitettu TAAS yksi työhakemus eteenpäin

Tsemppiä työnhakuun kaikille! :flower: Itse olen ollut nyt puolitoista vuotta työttömänä, joten tiedän, miltä se tuntuu. Tänään paistoi kuitenkin minullekin aurinko risukasaan : sain paikan syksyllä alkavaan aikuiskoulutukseen, itseäni kiinnostavalle alallekin kaiken lisäksi. Ajattelin...
  19. E

Pitikin mennä katsomaan tuo ykköseltä tuleva Kätilöt - sarjan jakso tänään (uusintanahan se sieltä tulee ja katsoin sen silloinkin, kun se tuli FST5:ltä) . Kuume nousi niin korkealle, ettei mittari riitä... :headwall: Muuten siitä ohjelmasta tuli mieleen kysymys teille, joilla on jo...
  20. E

FST5: Kohtu vuokrattavana ja G: Mitä mieltä olet asiasta?

Kunnioitan naista, joka tälläiseen pystyy täydestä auttamisen halusta ilman pahoja taka-ajatuksia. Itsestäni ei siihen olisi. Jotenkin tuli tästä dokkarista kuitenkin sellainen olo, että siihen oli kerätty surullisimmat tapaukset. Kolmosten tapaus oli kamalin. Niistä "tilaajista" jäi...

Yhteistyössä