;)
pitäis olla mieleltään terve, itsetunnoltaan ok, ja valmis sitoutumaan. Onko ketään?
t. nainen, joka etsii sitä yhtä ainoaa
t. nainen, joka etsii sitä yhtä ainoaa
Et ole ainoa mies joka noin sanoo. Joten kai se on uskottava pikkuhiljaa. Mä vaan en voi käsittää, että tuo on niin mahdoton yhtälö ettei sellaista miestä ole oleamassakaan muka.Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Aika kovat kriteerit... Lienee mahdoton yhtälö.
joojoo, mees pirkko sinne ranen kainaloon ja lopeta leikkiminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Täällä ollaan
Heitä homo voltti.Alkuperäinen kirjoittaja tane:joojoo, mees pirkko sinne ranen kainaloon ja lopeta leikkiminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Täällä ollaan
Tääkö todistaa sun älykkyytes?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Heitä homo voltti.Alkuperäinen kirjoittaja tane:joojoo, mees pirkko sinne ranen kainaloon ja lopeta leikkiminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Täällä ollaan
Suosittelen siis raneaAlkuperäinen kirjoittaja Elinda:Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
Sinäpä sen sanoit. Ei tämmöisiä ole. Ja uskallapas mennä kertomaan tästä toiveestasi julkisuuteen, saat sellaisen lauman vihaisia miehiä kimppuusi, ettei ole tosikaan. Luonnon päällekö niille käy?Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...
Tässä mies puhui miehelle ja toisekseen ap:lla ei ollut vaatimuksia älykkyyden suhteenAlkuperäinen kirjoittaja kysyy nainen:Tääkö todistaa sun älykkyytes?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Heitä homo voltti.Alkuperäinen kirjoittaja tane:joojoo, mees pirkko sinne ranen kainaloon ja lopeta leikkiminen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Täällä ollaan
Kuvailemanne kaltaisia miehiä löytyy, mutta te ette nähtävästi kelpaa heilleAlkuperäinen kirjoittaja dont get it:Sinäpä sen sanoit. Ei tämmöisiä ole. Ja uskallapas mennä kertomaan tästä toiveestasi julkisuuteen, saat sellaisen lauman vihaisia miehiä kimppuusi, ettei ole tosikaan. Luonnon päällekö niille käy?Alkuperäinen kirjoittaja Elinda:Mä kans olen ihmetellyt. Haluaisin löytää normaalin MIEHEN, joka on suoraselkäinen ja seisoo sanojensa takana, itsetunto kunnossa, muttei mikään narsisti, eikä väheksy toisia ihmisiä. Eikä pelkäisi sitoutumista. Ihan liikaa vaadittu suomalaiselta mieheltä...