lukuvinkkiä jussiksi haen samalla
Mulla kaksi. Tina Lundanin Ensimmäinen kesä ja Laura Lindstedtin Sakset.
Ihana kirja...Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Nora Roberts Hiljaisuuden laakso
:heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Epäilys, viidettä kertaa jo kaiketi.
Se on juu, oli pakko siirtyy yhdestä vamppyyrisarjasta toiseen välilläAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ihana kirja...Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Nora Roberts Hiljaisuuden laakso
Miullakin oottaa lukemista yks Roberts tai siis J.D Robb
Oliko se hyvä? Olin ajatellut lukea sen nyt kesällä, muttei sitä sattunut olemaan eilen kirjastossa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tänään luin loppuun kesken olleen Aila Meriluodon kirjan:Lauri Viita-legenda jo eläessään.
Mä tykkäsin kovasti tosta Dorian Grayn muotokuvasta kun sen aikoinani luin.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Oscar Wilde: Dorian Grayn muotokuva. Aattelin vihdoinkin lukee, ihanhan se oli sellanen kuin odotinkin.
Sitä ennen luin Tracy Chevalierilta kirjan Burning Bright. Ihan kivaa kesäviihdettä.
oli se sinänsä ihan hyvä, vaikkei mitenkään kovin lyyrillinen, enemmänkin sellainen elämänkertatyyppinen. Luin sen, koska se valotti lisää elokuvaa, joka kertoi Viidasta (Putoavia enkeleitä). Pidän sekä Meriluodon että Viidan runoista.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Oliko se hyvä? Olin ajatellut lukea sen nyt kesällä, muttei sitä sattunut olemaan eilen kirjastossa.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tänään luin loppuun kesken olleen Aila Meriluodon kirjan:Lauri Viita-legenda jo eläessään.
Mina tykkasin kovasti tuosta Dorian Grayn Muotokuvasta. Ja innostuinkin lukemaan koko tuotannon sen jalkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Oscar Wilde: Dorian Grayn muotokuva. Aattelin vihdoinkin lukee, ihanhan se oli sellanen kuin odotinkin.
Sitä ennen luin Tracy Chevalierilta kirjan Burning Bright. Ihan kivaa kesäviihdettä.
Suoraan käännettynä : Lapsi joka ei itkenyt. En sitten tiedä miten tuo on oikeasti suomennettu kirjan nimenä (jos on siis edes vielä suomeksi saatavana)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä toi Torey Hadenin on suomeksi? Lapsi joka ei ..? (puhu?)
(Kiva huomata että muistaa edes jotain 16 vuotta sitten käymästäni ranskan alkeiskurssista )