mulla myös tosin vasta ekaa kertaa luen =)Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:Breaking Dawn (taas...)
Sama menossa(siis Matkantekijä), aloitin sarjan uudestaan vähän aikaa sitten lukemaan... jää vaan nuo yöunet turhan lyhkäisiksi, lapset herää viiden-kuuden aikaan ja äiti lukee yömyöhäiseen Tuo on juuri sopivaa lukemista kotiäidin iltoihinAlkuperäinen kirjoittaja Sovi:Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed:
Joo, se on kyllä miinuspuoli kun uppoutuu niin hyvän kirjan pariin ettei huomaakkaan ku aamu jo lähenee..Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Sama menossa(siis Matkantekijä), aloitin sarjan uudestaan vähän aikaa sitten lukemaan... jää vaan nuo yöunet turhan lyhkäisiksi, lapset herää viiden-kuuden aikaan ja äiti lukee yömyöhäiseen Tuo on juuri sopivaa lukemista kotiäidin iltoihinAlkuperäinen kirjoittaja Sovi:Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed:
Minkä tyyppisiä kirjoja?Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Aivan ihana kirja! Mulla menossa nyt hänen uusin Enkelipeli.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alotin tänään Clive Cusslerin Takaa-ajon...
Lukemista odottaa seuraavaks : Carlos Ruis Zafon - Tuulen varjo ja Richard Mason - Meren huoneissa
Olin varmaan 12v kun luin kirjan, enkä muista siitä muuta kuin että se oli hyvä. Veikkaan, että en ole ymmärtänyt kirjasta silloin mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Vanki nimeltä Papillon. Se on loistava kirja. Luen sitä ties monettako kertaa... Helppoa luettavaa. Kirjastossa pitäs taas käydä, niin ei tarvis noita miljoonaan kertaan luettuja lukea.
Mun tarttis lukee tää! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja syckoloki:Nainen ja ainainen peniksen ajattelu.