Hakutulokset

1. E

G: minä viikonpäivänä lapsesi ovat syntyneet?

Keskiviikkona.
  2. E

Pienituloiset,paljon rahaa käytettävissä loppukuuksi?

Olisi ollut reilusti alle sata euroa, mutta kun juuri tuli työmarkkinatuki tilille, niin saldo nousi päälle 500?:n. =) Sillä pärjätään hyvin monta viikkoa, jos ei tule mitään yllättävää menoa. Näin toivon.
  3. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

Luin tuota Pikkukakkosesta haaveilevat- pinoa jonkin aikaa, mut sen jutut eivät ole vielä ajankohtaisia minulle. Onneksi löysin tämän. :D Täällä olisi mukava vaihtaa ajatuksia toisten kuumeilevien kanssa. Olen 24-vuotias äiti Pirkanmaalta. Tytär täyttää ensi kuussa viisi vuotta...
  4. E

"Vapaat" viikonloput

Vapaata viikonloppua ei ole ikinä ollut,mut en tunne tarvetta valittaa. Tytär täyttää ensi kuussa viisi. Isäänsä hän näkee joka toinen lauantai kahden tunnin ajan, mutta minun pitää olla mukana, yksin hän ei suostu tämän kanssa jäämään. Voin kuitenkin lukea kirjaa tms. siinä. Tyttö kuitenkin...
  5. E

SAA POISTAA!Gallubbi:Eron syyt?

Niin, siitä se alkoi tässä tapauksessa. Poikaystävä tiesi alusta asti, että aborttia en ikinä tekisi, en missään tilanteessa. Luulin hänen ymmärtäneen asian. Olimme sitten seurustelleet vajaa kaksi vuotta, kun huomasin odottavani lasta. Siitähän hän otti pultit. "Kyllähän sun täytyy tajuta...
  6. E

peruskoti ruokia

Tuo äippä-85:n mainostama Kotiruoka- kirja on todella hyvä. =) Minulta se löytyy hyllystä. Suosittelen.
  7. E

Gallubbi:teettekö kummallekin lämpimälle aterialle aina eri ruoat...vai?

Meillä vähän miten sattuu. Yleensä yritän tehdä kerralla enemmän, jotta seuraavaksikin päiväksi riittää toiselle aterialle (joskus kauemmaksikin ajaksi, mut sit se olen minä, joka syö sitä useamman kerran). Yleensä siihen myöhemmälle yritän tehdä uuden ruoan. Mun on kuitenkin myönnettävä, että...
  8. E

2004 syntyneet

Heippa! Ensimmäistä kertaa vasta olen "eksynyt" Kaksplussan keskustelusivuille ja tämä osui sattuneesta syystä silmiin. Täältä löytyisi heinäkuussa - 04 syntynyt tyttönen. :) Kohta siis varaan aikaa 5-vuotisneuvolaan (tarkistin neuvolakortista: 4-vuotiaana oli 102cm ja 16,5 kg.) Tyttö...
  9. E

kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

9 minuuttia (synnytys 7h)

Yhteistyössä