Ihan tuli kyyneleet silmiin;Voimia apAlkuperäinen kirjoittaja vieras:äiti pieni älä itke
mulla ei siivet vain kantaneet.
kevyempi mun on täällä olla
voisinpä pyyhkiä kyynelees.
VOIMIA!
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja juu:mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
Anna muiden surra niinkuin surevat. Tee itse sitten paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Miksi hän ei prosessoi sitä sitten läheistensä kanssa? Aika groteskia pamahtaa tänne heti lapsen kuoleman jälkeen.
Peesi. Voisiko joku musta ilmoittaa asiattoman viestin ylläpidolle? Harmaat eivät voi sitä tehdä. Ap voi olla niin surullinen nyt, että asiattomuudet voivat olla hänelle juuri nyt liikaa kantaa. Vaikka ne kuinka olisivat jonkun selvästi tunne-elämältään hieman epätasapainoisen henkilön kirjoittamia.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Voitko lopettaa nämä asiattomat viestisi.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Miksi hän ei prosessoi sitä sitten läheistensä kanssa? Aika groteskia pamahtaa tänne heti lapsen kuoleman jälkeen.
Lopettakaa. Pyydän! Ap:n lapsi on juuri kuollut!!Alkuperäinen kirjoittaja juu:mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
No ehän ole...toisella nikillä kirjoitti juuri ja naureskeli.Alkuperäinen kirjoittaja lähimmäinen:Lopettakaa. Pyydän! Ap:n lapsi on juuri kuollut!!Alkuperäinen kirjoittaja juu:mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
Miten sinun kaltaisesi ihminen nukkuu yönsä? Etkö voi kunnioittaa pienen lapsen muistoa sen verran, että et kirjoittaisi tänne asiattomuuksia? Tällaiset tilanteet tekevät olon niin voimattomiksi Kun enää mikään ei ole pyhää. Edes pienen viattoman ihmisen muisto.Alkuperäinen kirjoittaja s:No ehän ole...toisella nikillä kirjoitti juuri ja naureskeli.Alkuperäinen kirjoittaja lähimmäinen:Lopettakaa. Pyydän! Ap:n lapsi on juuri kuollut!!Alkuperäinen kirjoittaja juu:mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele