Tämä on ihan kauheaa! Enkelityttömme syntyi 13.6 ja pääsi taivaaseen 15.6! :(

lähimmäinen
Syvin osanottoni:( Itku tuli, kun luin viestisi ja yhä itken vaan...Taivaassa on viattoman pienen hyvä olla, ja siellä hän odottaa isää ja äitiä jonain päivänä ollen teitä vastassa.
 
juu
mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
Peesi
 
lähimmäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Miksi hän ei prosessoi sitä sitten läheistensä kanssa? Aika groteskia pamahtaa tänne heti lapsen kuoleman jälkeen.
Voitko lopettaa nämä asiattomat viestisi.
Peesi. Voisiko joku musta ilmoittaa asiattoman viestin ylläpidolle? Harmaat eivät voi sitä tehdä. Ap voi olla niin surullinen nyt, että asiattomuudet voivat olla hänelle juuri nyt liikaa kantaa. Vaikka ne kuinka olisivat jonkun selvästi tunne-elämältään hieman epätasapainoisen henkilön kirjoittamia.
 
lähimmäinen
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
Lopettakaa. Pyydän! Ap:n lapsi on juuri kuollut!!
 
Hyvä marilii ilmeisesti et ole onneksesi kokenut lapsen menetystä, jos olisit osaisit pitää turpasi kiinni. Ymmärrän, että olet provo/pakan sekoittamis mielellä liikkeellä.

Minä olen kokenut 4 menetystä, joista yhdet johtivat oikeisiin hautajaisiin. Joskus tuntemattomille purkautuminen on helpompaa. Kyllähän minäkin olen täällä roikkunut kaikkien km:jen jälkeen ja saanut paljon vertaistukea, joka on kultaakin kalliimpaa hädän hetkellä. Eikä sitä paskaa voi koko aikaa läheisille kaataa...
Hyvää loppuelämää sinulle ja toivon, että saat elää täydellisessä elämässäsi ilman kriisejä ja ahdistusta :hug:
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja lähimmäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
Lopettakaa. Pyydän! Ap:n lapsi on juuri kuollut!!
No ehän ole...toisella nikillä kirjoitti juuri ja naureskeli.

 
lähimmäinen
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja lähimmäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mun täytyy myöntää etten usko tätä :/ miks luoda nikki jos ennenkin kirjoittanu harmaana ja sit kuitenki laittaa vaan YHDEN viestin. miks tulla tänne vaan tuntemattomana ILMOITTAMAAN asia, ei kerta sit kerta kuitenkaan muuten täällä pura ja käsittele
Lopettakaa. Pyydän! Ap:n lapsi on juuri kuollut!!
No ehän ole...toisella nikillä kirjoitti juuri ja naureskeli.
Miten sinun kaltaisesi ihminen nukkuu yönsä? Etkö voi kunnioittaa pienen lapsen muistoa sen verran, että et kirjoittaisi tänne asiattomuuksia? Tällaiset tilanteet tekevät olon niin voimattomiksi:( Kun enää mikään ei ole pyhää. Edes pienen viattoman ihmisen muisto.
 
miettii kovasti...
...sitä mietin että miksi, siis miksi aina pitää joka ikisestä viestistä tehdä jonkun paska viilis toiselle??? nyt taustailen täällä ilman kirjautumista koska alan tuntemaan että tää palsta on vaan ainaista vittuilemista toisille! jotenkin tuntuu että täällä ei ole AIKUISIA ihmisiä ollenkaan paikalla! lapsia taitaa kaikki olla! sorke nyt vaan mut näin on asiat!!!

Ja syvä osanotto ap:lle! :hearth:
 

Yhteistyössä