Miehet tuntuu "vahtivan" entisiä puolisoitaan sillä , etteivät ota lasta yökylään tai viikonlopuiksi. Ei ne taida käsittää , että lapselle siitä haittaa on , tai isä-lapsisuhteelle.
Mullakin lasten isä teki sitä , ettei maksanut elatusmaksuja perjantaina ( vaikka se olisi ollut maksupäivä ) , jos lapset olivat menossa hänelle juuri sinä viikonloppuna. "Mun rahoilla et juhli , ne on tarkoitettu lapsille , saat ne sunnuntaina kun tuon lapset kotiin".
Ja jos hänellä oli joku meno , lasten isiviikonloppu peruuntui , lasten 2 viikon kesäloma isin kanssa loppui ensimmäiseen sadepäivään "kun ei päästä ulos , tuon lapset takas. Jatkan mun kahta viikkoa kun aurinko taas paistaa".
Ja jos joku lapsista ( kolme muksua meillä ) sattui sairastumaan isäviikonlopun aikana , niin isä vaati mua viemään lapsen lääkäriin , ei mennyt ikinä itse. Sillä nökötti auto pihassa , mutta mä sain lähteä liikkeelle julkisilla.
Eli vaikka mulla oli näennäisesti vapaata aikaa , niin en kuitenkaan ollut vapaalla.
Eikä lapset olleet isänsä kanssa oikeasti koskaan , isän äiti oli aina paikalla tekemässä kaiken päiväaikaan , yöt muksut oli isän vastuulla.
Tapaajia ja tapaamisia on moneen lähtöön , se on todella kurjaa jos tapaamiset ei toimi ollenkaan.