Niin ettet siitten enää kelvannut muutakuin....Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä taisin olla 14v silloin
Niin mitä?Alkuperäinen kirjoittaja heidi:Niin ettet siitten enää kelvannut muutakuin....Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Vein neitsyytesiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Niin jäi mullakin. Oltiin molemmat neitsyitä, se poika oli mun paras ystävä. Pitkään juteltiin asiasta etukäteen, tehtiin kaikki rauhassa ja kokeillen. Eli vaikka olin kovin kovin nuori, niin olen onnellinen että oltiin molemmat ensikertalaisia ja kaikki perustu luottamukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Bleecker:taisinpa olla 15, enkä ole koskaan katunut..ihanat muistot jäi..
Et ollut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sami:Vein neitsyytesiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Olinpas, älä vääristä taas totuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Et ollut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sami:Vein neitsyytesiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ei se tuskin osaa suomea :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sami:Olinpas, älä vääristä taas totuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Et ollut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sami:Vein neitsyytesiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Titta på kaivinkoneAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ei se tuskin osaa suomea :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sami:Olinpas, älä vääristä taas totuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Et ollut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sami:Vein neitsyytesiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin: