Hakutulokset

1. E

kyllä ihmiset antaa järjettömiä nimiä lapsille !

Joo, tähän peesi. Entinen vuokranantajani on 89-vuotias Anna-Liisa. Vaikea kuvitella pienen tytön nimeksi tänä päivänä. Mut makuasioitahan nämä kaikki on. Omalla tytöllä on tälläkin palstalla mainittu "tusinanimi". Se vain tuntui ja tuntuu edelleen kauniilta, enkä yhtään miettinyt, kuinka...
  2. E

G: Millä rasvaat naamasi ja kuinka usein?

Oriflamen Hydra Energy Cream kerran vuorokaudessa. Voin suositella. Itsellä on kuiva iho ja tämä kosteuttaa hyvin. Ikää 24 v.
  3. E

Vauva,haaveissani sä oot mun.

onlydream Saako udella, miltä se pienen pieni toive näyttää nyt? Hitsi, että olen odotellut sitä plussaa tähänkin pinoon. =) Tervetuloa Tähti77 sekä darce ! :wave: Mukava saada uusia ihmisiä mukaan, kun muuten täällä on vähän väki vähentynyt. Muutto on onnellisesti ohi, mitä nyt...
  4. E

vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

julpertti Onnea vauvan syntymän johdosta, mutta älä nyt ainakaan siihen kolmanteen lapseen suostu! Lapsetkaan eivät voi hyvin, jos vanhemmat ovat tuossa jamassa. On sinulla oltava kunnon isän oikeudet (onneksi näitä isiä löytyy,jotka todella lapsiaan rakastavat...) ja koti, missä saa olla...
  5. E

Nosto :) Täällä on todella hiljaista... Oletan, että kuume nostaa taas enemmän päätään ens viikolla, kun muut asiat hieman rauhoittuvat ja arki alkaa rullata taas. Ja se kuuluisa täti on tulossa. Nimim. ylihuomenna muutto ja ärsytys korkealla. :/
  6. E

Millainen on todella helppo vauva?

Oma tyttöni taisi olla sellainen. :) Nukkui alusta asti yönsä hyvin, ja vaikka välillä heräsikin yöllä syömään, nukahti jo siihen rinnalle uudestaan ja nukkui aamuun asti. Itki vain nälkäänsä, viihtyi lattialla hyvin itsekseen jonkun lelun kanssa, vaikka syli tietysti oli se paras paikka...
  7. E

En tiedä onko ollut- baby Brianna - vanhemmille kidutuskuolema(oma mielipiteeni)

:'( :'( Ei tässä oikein sanoja löydy, kun ihmisiltä ja varsinkin vanhemmilta puuttuu normaali inhimmillisyys. Ei elinkautinen oikein tunnu riittävältä. Tai se pahuksen isoäitikin! Tiesi asian koko ajan, eikä kertaakaan tehnyt ilmoitusta!!!! En halua tietää, minkälainen hän on ollut äitinä...
  8. E

G: Miksi haluat esiintyä keskustelupalstoilla?

Meidän kuvia ei löydy täältä tai muualtakaan netistä. Kuvat ovat kansioissa kirjahyllyssä tai puhelimessa taustakuvana.
  9. E

hello kittystä

Tytöllä on yksi HK- muki, jossa on pilli mukana. Hauska muki ja kovassa käytössä, mut muita romppeita ei ole. Tykätään kumpikin enemmän oikeista kissoista. :)
  10. E

Säde82 tervetuloa minunkin puolestani. :) Muutto ens viikonloppuna. Jätesäkkejä ja muuttolaatikoita nurkat kohta täynnä. Kunhan nyt kahdesta seuraavasta viikosta selviää kunnialla, niin olen erittäin tyytyväinen. Ensin tämä muutto ja sitten alkaa heti perään ne opiskelut. Mut on niiden...
  11. E

Miks ihmeessä marjastajat ja sienestäjät tukkii autoillaan ihmisten pelto- ja metsätiet?

Joku käytännönpila tuntuisi toisinaan olevan paikallaan, kun ei osata järkeä käyttää. Itse olen maalainen, vaikka kaupungissa vielä asunkin, ja olen parille kaverille takonut päähän, että siitä pitäisi vielä traktori mahtua ohi. Että olkaa hyvät ja viekää autot levennetylle alueelle ym. ja...
  12. E

Pidätkö kirjoitusvirheistä ärsyyntyviä tiukkapipoina?

Virheet, joita tulee nopeasti kirjoittaessa, eivät häiritse millään tavalla. Niitä sattuu kaikille. Ja murretta on mielestäni vain ihana lukea. =) Yksi kielioppivirhe, mikä AIKUISTEN puheessa särähtää aina korvaani, on ALKAA TEKEMÄÄN ( oli verbi nyt mikä tahansa ) . Ei luulisi olevan niin...
  13. E

Onko lapsen syntymä ollut se maailman ihanin tapahtuma, että jo laitoksella olette olleet ihan haltioissanne?

Peesi tälle. Minulla oli synnytyksen jälkeen lähinnä vahva hoivaamistarve ja että saisin pidettyä tytön turvassa. Vaikka onhan se osaltaan sitä äidinrakkautta. Hemoglobiini oli matala synnytyksen jäljiltä ja olin hieman pöllämystynyt pari päivää. Kun sitten sairaalasta kolmen vuorokauden jälkeen...
  14. E

v*****a tälläset "ystävät"

Otan osaa. Rahanlainausta lukuunottamatta kuulostaa hyvinkin tutulta.
  15. E

jos saisit valita

80-luvun Suomen maaseudulle, en sen kauemmas. Tosin silloinkin terveydenhuolto oli paljon huonompaa kuin nyt... Mutta jos ajattelee, että olisi terveenä saanut elää.
  16. E

Koska isyys tunnustetaan?

Meille tuli aikoinaan kutsu sinne,kun lapsi syntyi avioliiton ulkopuolella. Vauvalla oli ikää kuusi viikkoa.
  17. E

kuukautiset synnytyksen jälkeen

Hmmph... Minä täysimetin puoli vuotta, ja kokonaisuudessaankin 1v 3kk. Menkat alkoivat kolme viikkoa jälkivuodon loppumisen jälkeen (eli täysimetyksen aikana, tyttö tuolloin 2 kk). Että näin... Kyllä ketutti. Ovat muuttuneet vain pahemmiksi. :/
  18. E

Mikä soittoääni sulla on kännyssä?

Sturm und drung - A Million Nights , Nelly Furtado - All Good Things Come To An End. Viestiäänenä tytär sanoo: "Sinulle on viesti." :heart:
  19. E

Okey, Let's ZUMBA!!

Meillä on tässä muutto tulossa ihan kohta, eikä hirveästi ole ollut aikaa zumbaamiseen. Nyt ajattelin ottaa sen verran omaa aikaa itselleni illalla, että vedän ainakin sen 20 minuutin ohjelman. Ei tästä muuten mitään tule. Nytkin olen lihonut ne pari kiloa takaisin, mitä silloin kesän alussa jo...
  20. E

Tulipas paha olo riinastiinan puolesta... :( :hug: Eipä tässä tee mieli juuri nyt omasta kuumeesta puhua mitään, kun toiselta vedettiin matto jalkojen alta tuolla tavalla. Ei muuteta vielä maalle. :/ Mut mua ei tällä hetkellä kiinnosta kuin se, että saadaan katto jostain pään päälle...

Yhteistyössä