G: Millä rasvaat naamasi ja kuinka usein?

• Viestiketjun aloittaja Hyvä rasva?
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä rasva?
Minkä merkkisiä kasvovoiteita käytät ja milloin? Silmänympärysvoidetta?
Aamuin illoin vai vain illalla?
Ellet käytä, niin miksi et? Ikä?

Itse 32v ja nyt siirryin anti-ageing-tuotteisiin. Kamalan kalliita vaan kaikki hyvät rasvat.

vieras
Olen siirtynyt siihen, että en illalla käytä kosteusvoidetta lainkaan. Aamulla laitan Erisanin kosteusvoidetta, tuoksuttomuus on minulle tärkein kriteeri. Ikää 30v.

Lumenen Natural Code kosteusvoide aamulla. Illalla toistaiseksi vielä Nivea Softia, mutta kunhan se loppuu ni sit jää vaan tuo Lumenen. Siitä tykkään kyllä, on riittoisaa, kosteuttaa riittävän hyvin ainaki näin kesällä ku ei oo liian kuiva iho, kevyttä, imeytyy nopeasti. Tuoksusta en alkuun isommin tykänny. Ikää 22v.

No
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Harvoin Aloeveran geelillä sis.98%aloeta.
Tää kuulostaa kyllä mielenkiintoselta, vois joskus testata kun sattuu kaapissa olemaankin aloevera geeliä. :)
Mulla käytössä apteekin hubnerin geeli, tosi hyvää mm auringonoton jälkeen,
lapsille passeli-ei kirvele jne

iho
Aamuin iloin Cliniquen Dramatically Different Moisturizing Lotion ja saman firman all about eyes
voide.Kesällä lisäksi aurinkoisella ilmalla saman firman aurinkovoide aamuisin, suojakertoin 15.
Ikä 26v. Nämä parhaaksi koettu.

Alkuperäinen kirjoittaja iho:
Aamuin iloin Cliniquen Dramatically Different Moisturizing Lotion ja saman firman all about eyes
voide.Kesällä lisäksi aurinkoisella ilmalla saman firman aurinkovoide aamuisin, suojakertoin 15.
Ikä 26v. Nämä parhaaksi koettu.
Samat mulla, ihan parhaita. Ikää mulla 32v.

Yhteistyössä