maalainen
Ja estävät ihmisten työt? Ajanko puimurilla yli? Vai jätetäänkö vilja peltoon mätänemään?
On laitonta pysäköidä toisen maalle ilman lupaa.
Itse asiassa ei ole, mutta typerää todella tukkia toisten kulkuväylät, Kaupunkilaiset eivät taida ymmärtää maaseuden elämää.Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:Ja estävät ihmisten työt? Ajanko puimurilla yli? Vai jätetäänkö vilja peltoon mätänemään?
ON laitonta, poliisi voi kirjoittaa rikesakon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse asiassa ei ole, mutta typerää todella tukkia toisten kulkuväylät, Kaupunkilaiset eivät taida ymmärtää maaseuden elämää.Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:Ja estävät ihmisten työt? Ajanko puimurilla yli? Vai jätetäänkö vilja peltoon mätänemään?
Hah!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko siksi ettei parkkipaikkaa ole lähellä
Sä kysyit, mä vastasin. Turha alkaa mulle, mä en edes käy marjassaAlkuperäinen kirjoittaja hmph:Hah!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisko siksi ettei parkkipaikkaa ole lähellä
IHAN SAMA KUIN JOKU PARKKEERAISI SUN TYÖHUONEESEEN, OLISKIKO SE HAUSKAA.
Kuka maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitto AKEen ja kysely kelle auto kuuluu, sitten soitto numerotiedusteluun ja sen jälkeen vihainen soitto auton omistajalle.
Hah! Näin teen minäkin ensi kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitto AKEen ja kysely kelle auto kuuluu, sitten soitto numerotiedusteluun ja sen jälkeen vihainen soitto auton omistajalle.
Tuttu hinas auton traktorilla pois tieltä, puoliksi ojaan. Marjastaja joutui hinauttamaan omalla kustannuksella auton pois.
Tää on aika hyvä. Mutta ap:lle: Onko tie oikeesti tukittu, ts. auto suunnilleen keskellä tietä? Vai oisko kuitenkin tien laitaan parkkeerannut? Leikkuupuimuri nyt vaan on sen verran iso, ettei ohittaankaan mahdu, eikä varmaan marjanpoimijalla ole tullut mieleen et just nyt tartteis sillä ohi mennä.Alkuperäinen kirjoittaja Traktorin omistaja:Hah! Näin teen minäkin ensi kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitto AKEen ja kysely kelle auto kuuluu, sitten soitto numerotiedusteluun ja sen jälkeen vihainen soitto auton omistajalle.
Tuttu hinas auton traktorilla pois tieltä, puoliksi ojaan. Marjastaja joutui hinauttamaan omalla kustannuksella auton pois.
Tämä on myös raivostuttavaa, onneksi itsellä ei sitä ongelmaa, mutta tiedän tapauksia.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Me asutaan maalla, päättyvän tien viimeinen talo.
Ei ne ihmiset tohon tielle parkkeeraa vaan meijän pihalle, viime viikolla kun tultiin lauantaina kotiin niin pihalla on 5 autoa ja mietittiin et mihin oma mahtuu
Jumalauta jos meidän pihassa olis autoja niin mä ajasin meidän kolme auto sihin eteen ettei pääsit pois siinähän miettisi millä meneeAlkuperäinen kirjoittaja minä:Me asutaan maalla, päättyvän tien viimeinen talo.
Ei ne ihmiset tohon tielle parkkeeraa vaan meijän pihalle, viime viikolla kun tultiin lauantaina kotiin niin pihalla on 5 autoa ja mietittiin et mihin oma mahtuu
Tää on kyl toinen hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Niksi:Muistaa toisella kerralla.