Hakutulokset

1. P

***Huhti-Hiput 2008 Lokakuussa***

meilläkin on teutonian rattaat vuosimallia -05. onko teillä teidän kärryihin koppaa? olen nimittäin miettinyt, että saako teutonian kärryihin ostettua erikseen niihin sopivia koppia, vai onkohan noi rattaat sellaiset mihin ei koppaa ollenkaan saa? oisko sulla mahdollisesti tietoa asiasta?
  2. P

olisi molemman taulukon mukaan tulossa tyttölapsi :) Se sopisi erittäin hyvin molemmille vanhemmille, poika kun entuudestaan on. toisaalta ajatus kahdesta pojan vesselistäkin tuntuu ihanalta. meikäläisellä naama kukkii myös aika nätisti. viimeraskaudessakin niitä tuli about puoleenväliin...
  3. P

mua ärsyttää toi neuvolan tätejen hössötys tosta painosta. Mä painoin ekassa neuvolassa pari kiloa alle 60, olen 165 pitkä, eli hoikka tyttö sanoisin. silti täti sanoi mulle, että " ei toivota montaa kiloa tulevan".... siis TÄ??? viime raskaudessa painoin ekassa neuvolassa 64 kiloa ja...
  4. P

sofku, kyselit ekasta neuvola lääkäristä.. Minä tänään siellä käyneenä voin valaista sua :) Eli ekaks kävin neuvola tädin luona ja se katto pissan ja verenpaineet. Siitä sit lääkärille, joka aluksi katteli neuvolakortin ja kyseli jotain, tupakasta ja alkoholista ja jotain muutakin yleistä...
  5. P

pakko tulla tänne hehkuttamaan, kun ei muille vielä voi hehkuttaa kun ei olla asiasta vielä yleisesti kerrottu. Tultiin äsken ultrasta ja siellä köllötteli täydellinen pieni poika :heart: mies ainakin oli ehdottomasti sitä mieltä, että näki pippelin kuvissa. niskaturvotusta ei ollut juuri...
  6. P

mä olen ollut niin paniikissa ensi viikon nt- ultrasta, että en ole pystynyt tännekkään kirjotella. huomaan itsessäni sellaisen puolen, että aina ennen lääkäriä tai neuvolaa olen niin hermona, että koko maailma tuntuu ihan oudolta, ja mies saa kärsiä mun kiukuttelustani. Neuvola...
  7. P

Huhti-Hiput 2008

äitipeikko ei se mikään ultra ollut, pissasta katottiin sokerit ja valkuaiset. ihan normi pissa näytteestä oli kysymys.
  8. P

Huhti-Hiput 2008

ekasta neuvolasta. Sydänääniä ei saatu kuuluviin, mutta se olikin jo tiedossa kun täti sanoi ennemmin että heidän laitteilla sitä ei vielä saada kuuluviin. Sain onneksi jo 2 viikon päähän niskaturvotus ultran, niin ei kauheen kauaa tartte venailla. ehkä jaksan odottaa sinne asti, ettei tartte...
  9. P

Huhti-Hiput 2008

voimia sulle! jos sua yhtään lohduttaa, niin olen aivan yhtä hermona kun sinäkin, vaikka pahoinvointi onkin aikasta hurjaa. viime keskenmenosta opin sen, että pahoinvointi ei ole mikään tae sille, että kohdussa olisi kaikki hyvin. älkää ihmiset pelästykö tästä, ei ole tarkoitus pelotella...
  10. P

Huhti-Hiput 2008

... on nyt siis viikolla 9
  11. P

Huhti-Hiput 2008

kalenterille suurkiitos vinkeistä koskien yksityistä :flower: , mulla on tiistaina neuvola, ajattelin sen jälkeen varata sinne yksityiselle sen ajan. meillä on neuvola kenttäkadulla, täytyypäs kysästä niiltä ekaks sitä ultra laitetta. Täällä on viikonloppu mennyt seesteisissä tunnelmissa...
  12. P

Huhti-Hiput 2008

mun koneella tämä palsta pätkii tosi pahasti, eilen en saanut yhtään viestiä tulemaan läpi... onko mun koneessa vika vai palstassa ?
  13. P

Huhti-Hiput 2008

tiedosta kalenteri, täytyy soittaa sinne yksityiselle, missä oot säki käyny. toi 85 euroo kuulostaa vielä siedettävältä siihen 130 eeroon verrattuna, se 180 euroa oli kyllä aika huikee hinta kans :o . siis jossain tarjoustalon liepeillä, täytyypä käydä tsekkaamassa :) . joanna...
  14. P

Huhti-Hiput 2008

Onko jollain tietoa halvemmista kuin se 130-180 euron ultrista tässä Hyvinkään lähistöissä, Rajamäki, Riihimäki yms... onko joku käynyt ja mihin hintaan?
  15. P

Huhti-Hiput 2008

Pulttis soittelin tossa äsken hyvinkään yksityisille lääkäriasemille ja täällä ultrissa hintaa 130- 180 euroa :kieh: ei kyl oo varaa moiseen vaikka olisi kyllä ihanaa mennä. kerran olen mäkin käynyt ihan kunnallisessa ultrassa viikolla 6+6, sain sen viime keskenmenon takia. kuinka sä noin...
  16. P

Huhti-Hiput 2008

mä olen pari päivää sua jäljessä Pulttis ja mulla kans ollut nyt pari melkeen oireetonta päivää. Ihan hassua, koska viime viikolla oli ihan samat päivä oireettomia, alkoi torstaina ja pahaolo tuli takaisin sunnuntaina. katsotaan onko tänä viikonloppuna sama rytmi :) ootko sä jo käyny...
  17. P

Huhti-Hiput 2008

laskurin, mun indeksi on 21,6. miten toi painoindeksi vaikuttaa noihin sokereihin ja diabetekseen ja oliko vielä jotain? mä olen aivan tietämäton näistä. voisiko joku valaista ja nyt lopetan tän pommituksen kiitos ja anteeksi :p
  18. P

Huhti-Hiput 2008

hei miten toi painoindeksi lasketaan. olis ihan kiva tietää omani kans. kiitos
  19. P

Huhti-Hiput 2008

hö, siis kirjotin äsken, että oudon alas tulee epiduraali, vaikka tarkotin ylös! täällä alkaa noi käsitteet menemään sekasin jo tässä vaiheessa raskautta :p
  20. P

Huhti-Hiput 2008

heippa taasen kaikille :wave: :wave: mulla oli tossa viimeviikon lopulla muutama helppo päivä, olot olivat tiessään. nyt taas heti sunnuntaina alkoi pahoinvointi ja väsymys. olen taas nukkunut sellaisia 3 tunnin päikkäreitä ja silti oon ihan veto veks koko illan. onneksi poika on tarhassa...

Yhteistyössä