Hakutulokset

1. P

Huhti-Hiput 2008

Tämä raskaus on kyllä aivan eri kaliiperiä. masu on välillä kovastikkin turvoksissa, mutta kuitenkin mun perus housut mahtuu ihan hyvin jalkaan, eikä tunnu yhtään ahdistavalta. mitä nyt jenkkakahvat vähän tursuu kaikesta vaaleesta leivästä ja roskaruoasta.aikasemmin panikoin heti, että omat...
  2. P

Huhti-Hiput 2008

pulttis tiedän tää kuulostaa tyhmältä, ja on helpommin sanottu ku tehty. mutta yrittäisit rauhottua, se on parasta hoitoa tällä hetkellä pikkiriikkiselle. ei voi muuta kun toivoa parasta, se mitä tulevaisuus tuo, ei siihen pysty tässä tilanteessa vaikuttamaan. mutta ota hetki itsellesi, ole...
  3. P

Huhti-Hiput 2008

Niksuliinille PALJON VOiMIA, :heart: äippä 86: Ai Hämeenlinnaan mennään Riihimäeltä, okei :) Mä en oikeen tiedä tämän alueen meiningeistä, kun ollaan asuttu täällä Hyvinkäällä vasta puolisen vuotta. Tää olisi nyt sitten toinen lapsi, meillä on 2.5 vuotias poika :heart: . Kundin...
  4. P

Huhti-Hiput 2008

... onnea kuukatrille, ihana uutinen ! :flower: teille
  5. P

Huhti-Hiput 2008

minttumamma, mistä tilasit sen dopplerin ja paljon makso??? vähänks ihanaa, ku pääsee ite kuuntelee :heart: äänii... minäkin haluan
  6. P

Huhti-Hiput 2008

mennään viikolla 6+5 :)
  7. P

Huhti-Hiput 2008

minä olen ollut viimeisen 3 vuoden aikana 4 kertaa raskaana ja jokaisella kerralla olen voinut erittäin huonosti. enkä millään jaksa uskoa,että kaikki olisivat olleet samaa sukupuolta. yhden olen vaan päässyt synnyttämään, että en voi varmasti noiden sukupuolta sanoa. mä en usko noihin...
  8. P

Huhti-Hiput 2008

hyvä siis siksi, etten ole ainoa supersyöppö raskausissa :laugh:
  9. P

Huhti-Hiput 2008

meillä monilla on aikamoisia painonnousuja viimeraskauksista. itselleni viimeksi painoa tuli 30 kg, painoin 84 kg synnyttämään lä'htiessäni. hirveesti kyllä tossa oli niitä nesteitä mä luulen ja laihduinkin sitten parissa kuukaudessa alle lähtöpainoni :) enkä edes imettänyt, join vain paljon...
  10. P

Huhti-Hiput 2008

jee, kiva kun tulit mun kanssani pitämään huhtikuun häntäpäätä menossa mukana :D . itselläni 30.4 laskettu aika. onko riihimäellä oma sairaala, vai nähdäänkö hyvinkään synnärillä :wave:

Yhteistyössä