Hakutulokset

1. L

Vauvojen korvien lukkon meneminen lentäessä

Olen kuullut et apteekissa on myytävänä jotain "paine.juttu" korvatulppia ja ne kuullemma auttaa tosi hyvin :)
  2. L

kätilö vyöhyketerapeuttina

mahtaakohan synnytyssalikätilöissä olla vyöhyketerapeutteja miten monta ja miten hyödyntävät vyöhykeoppejaan synnytyksissä?
  3. L

Ehdotuksia viikonlopun/arkipäivä ruuiksi??

siis kevyitä ovat kaikki keitot: jauheliha , nakki jne. kun itse et ota niitä lihaa /nakkeja paljoa. Periaatteessa ns normaali arkiruoka. kun pysyt kohtuudessa. Esim. perunat ja jauhelihakastike, makaronilaatikko, kinkkukiusaus, kasviskiusaus, lasagne tonnikala/jauheliha (paljon kasviksia ja...
  4. L

Henkinen jaksaminen

Niimpä, kun edes oma mies tukisi tällä hetkellä, mutta kun ei. Sen mielestä olen vain ilkeä ja paska ihminen, kun kiukuttelen turhasta ja HÄNELLE tulee paha mieli. Eli hänelle ei saa näyttää ahdistusta. IVF siis parin vkon päästä. \|O \|O \|O Ja mies on sanonut ettei halua, että tästä...
  5. L

Henkinen jaksaminen

Kuinka jaksatte noin henkisesti lapsettomuushoidot ja hormonihoidot. Itse ainakin oon ihan rikki, hormonihoidot tekee musta hirviön ja ahdistaa ihan kauheesti. Yritystä takana 5 vuotta, 3 vuotta erilaisia hoitoja. Voi kun tää olis jo ohi!!!!!!!!
  6. L

Harmittaa lasten puolesta..

\ Niin mä aina lähenkin kuntoilemaan tai jotain, mutta kotiduttuani lapset tylsistyneenä ja ukko yleensä makoilee vaan sohvalla telkun ääressä. Oon kai vaan niin kiltinpuoleinen ja haluisin et lapsilla ois aktiviteettia ja mukavaa meillä käydessä, joten järkkään sit yleensä jotain...
  7. L

Harmittaa lasten puolesta..

..kun lasten isä on niin himpskutin laiska tekemään heidän kanssa mitään.Olen äitipuolena katsellut tätä touhua jo pitkän aikaa ja minua niin harmittaa kun lapset käydessään odottavat et tehtäis vaikka mitä, mut tuolla tuo ukon-ketale vaan tuijottaa telkusta urheilua. :kieh: Minä sit touhuan...
  8. L

Uusperheen ongelmia

Luulen et nyt ex-ukkos ei oo ollu ehken ihan reilu ketään kohtaan..Toiseen suuntaan ku kumartaa niin toiseen pyllistää! :D Uskon et teidän kannattaa nyt sit vaan elellä "hiljaa" niin kuin eronneet yleensäkkin ja sinun antaa heidän elää rauhassa elämäänsä olematta ns.takapiruna. Tai sitten jos...
  9. L

Paljonko maksaa tallipaikka?

Hevoselle Etelä-suomessa?Ollaan hieman suunniteltu josko osteittais oma..Itse aikoinani ratsastin ja hevonen oli nuoruudessa.Nyt lapset harrastaa ja äitilläkin tekis mieli.. =)
  10. L

Pesukone

Miten saan pesukoneen puhtaaksi? Pesukoneella ikää viisi vuotta ja sen puhdistaminen on laiskalla mammalla ollut tekemättömien töiden listalla. Jokunen aika sitten huomasin, että (päältä täytettävä) rummun ympärillä (eli siis rummun ulkopuolella, koneen sisällä) oleva muovijuttu on mustaa *askaa...
  11. L

onnellinen

\ Voivoi teitä kateellisia huonossa suhteessa eläviä ihmisiä :( Sääli on sairautta, mutta silti sääliksi käy teitä. Ottakaa niskasta kiinni ja etsikää onnellinen ja toimiva parisuhde =)
  12. L

Lapsen pituus ja paino viimesellä neuvola käynnillä?

Tyttö 1v neuvolassa 75,5cm ja 11430kg
  13. L

Näistä vaipoista kuola valuu!

Mä tilasin jo mm. sellasen pystyraitasen. En voinut vastustaa!
  14. L

ananas kapseleista

Itse tilasin netin kautta ananas-tabuja ja olivat ihan huuhaata!!!Painon tiputus perustuu nesteen vähenemiseen ja on siis todellakin väliaikaista!!! Liikunta ja oikea ruokavalio on se kaiken a ja o, sori vaan!!! Mutta tapansa kullakin...
  15. L

HÄÄKAKKU

Käyppä kattoon googlen kautta eri leipomoiden sivustoja...Sieltä hyviä vinkkejä kakkujen koristeluun!!! Leipomoista luulisi saavan myös maksua vastaan lainaan "telineitä" , mihin vois laittaa useampi kerroksisen kakun esille...Kantsii kysellä!!!Taikka sitten tietty ns"levykakku" ois kätevä...
  16. L

proteiinit ja hiilihydraatit?

Proteiineja paljon esim.lihassa, kalassa, kanassa ja maitorahkassa.Hiilareita taas paljon perunassa, pastassa, riisissä ja leivässä...Etenkin kaikki vaaleita jauhoja sisältävät ruoat "boikottiin" jos painoa tiputtaa...Täysjyvätuotteet terveellisempiä!!
  17. L

Peräpukamat

No toi on niin normaali vaiav, että avaa vaan suusi vaikka lapsen neuvolakäynnillä. Tosin voit saada avun myös kun ostat peräukamavoidetta ilman reseptiä apteekista. Niissä tuubeissa on sellainen pää, että sillä saa ruutattua sitä voidetta sinne syvemmälle. Muista hyvä hygienia ja ota vaikka...
  18. L

2002 syntyneiden pino

poika 5.2.02 5525g,54cm
  19. L

nukkumaanmenoajat

meillä arkisin aina klo 20.30 nukkumaan,yleensä ollaan täsmällisiä ja viikonlopullaki on jo siihen aikaan kuitti...rytmi päällä.poika 3v.ei nuku päikkäreitä
  20. L

Korvapuustiko?

\ Tuo on kyllä niin totta varmasti. Itse olen huomannut että mitä enemmän koittaa vajaa 2v neitiään ymmärtää, sitä paremmin meillä menee, tyttö onkin nykyään surimman osan ajasta oikea enkeli!!! On pienen saatava luottaa siihen että äiti kyllä jaksaa ymmärtää. Ei tietenkään mitä tahansa pidä...

Yhteistyössä