:hug: Moi Lellu! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 09:33 Lellu kirjoitti:Niimpä, kun edes oma mies tukisi tällä hetkellä, mutta kun ei. Sen mielestä olen vain ilkeä ja paska ihminen, kun kiukuttelen turhasta ja HÄNELLE tulee paha mieli. Eli hänelle ei saa näyttää ahdistusta. IVF siis parin vkon päästä. \|O \|O \|O Ja mies on sanonut ettei halua, että tästä puhutaan kenellekkään. Siis mulla ei ole oikein ketään kelle puhua, edes vanhemmat ei tiedä. Mieliala keikkuu laidasta laitaan ja välillä tuntuu, etten ole varma haluanko edes lasta.!!! Ihan pöhköö.
Jaksamista myös sulle!Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 14:36 katja kirjoitti:Kyllä tämä aika raskasta on ainakin minulle, mies kyllä kannustaa ja toitottaa minulle että kyllä se sieltä vielä joskus tulee.. Välillä tuntuu kyllä siltä että me ei tulla koskaan saamaankaan koska kolmas vuosi on jo alkanut ja siirtyy koko ajan hoidot ku kuukautiset alkaa väärää aikaa. Inseminaatio alkaa seuraavaksi mutta sekin taitaa taas kerran siirtyä seuraavalle kuulle kun sairaala ei ole viikonloppuisin auki ja viikollakin vain tiettyinä päivinä.. Masentavaa..... Tiedän että ollaan kyllä vielä loppuviimeksi aika vähän aikaa yritetty kun on muut jos viisi vuottakin on jo yritetty ni luulempa että se jo on masentavaa eikä siltinkään mitään tulosta toivotaan nyt et meille kaikille käy jossain vaiheessa hyvin ja saatais edes se esikoinen..... :ashamed:
Kaikille fyysisesti ja henkisesti jaksamisia!!! :flower:
Kaupallinen yhteistyö: Libero