Harmittaa lasten puolesta..

..kun lasten isä on niin himpskutin laiska tekemään heidän kanssa mitään.Olen äitipuolena katsellut tätä touhua jo pitkän aikaa ja minua niin harmittaa kun lapset käydessään odottavat et tehtäis vaikka mitä, mut tuolla tuo ukon-ketale vaan tuijottaa telkusta urheilua. :kieh:
Minä sit touhuan muksujen kanssa ja kuskaan heitä milloin minnekkin.Teen sen ihan mielellään ja kivaa on kaikilla, mut tuo ukko KYRSII!!!
Onko muita joilla ukko on tuollanen "vepukka"?

äippänen
Voi hitsi! Taitaa olla karua todellisuutta monessa uusperheessä.

Varo ettet väsytä ja katkeroita itseäsi. Vaikka lapset olisivat omiasi voit hyvin ajan saatossa kyllästyä tilanteeseen(ymmärrettävää) ja alkaa kyseenalaistaa koko juttua. Lapset voivat joutua kärsimään jos asiasta tulee teille kriisi ja kynnyskysymys. Koita ihmeessä selvittää asia ennen sitä.

Voi, että noi miehet osaa olla kyllä ihmeellisiä. :headwall:
Kai ymmärrät, että sinua käytetään hyväksi ja rankasti. Lapset ovat tulleet tapaamaan isäänsä ja pitämään elossa suhdetta isään!
Toki sinä kuulut mukaan kompleksiin, mutta et ole mikään viikonlopun ohjelmamestari. paitsi tietenkin jos haluat tälläisen roolin itsellesi vapaaehtoisesti ottaa, mutta väärin se on silti jotenkin jos lapsilta jää isän kanssa puuhaaminen väliin. Melkein samahan se olisi sitten perua koko vierailu.. :(

raapu
Ota ja lähde ulso siksi aikaa kun laspet ovat teillä. Sanot että:" otat itsellesi nyt oman hetken kun laspet tulivat SINUA varten".

Jos tulee vastaväitteitä , älä kuuntele. On oikein että mies oppii siihen miksi ne lapset siellä ovat. Hän saa siitä jotakin itsekkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 15:20 raapu kirjoitti:
Ota ja lähde ulso siksi aikaa kun laspet ovat teillä. Sanot että:" otat itsellesi nyt oman hetken kun laspet tulivat SINUA varten".

Jos tulee vastaväitteitä , älä kuuntele. On oikein että mies oppii siihen miksi ne lapset siellä ovat. Hän saa siitä jotakin itsekkin.
Niin mä aina lähenkin kuntoilemaan tai jotain, mutta kotiduttuani lapset tylsistyneenä ja ukko yleensä makoilee vaan sohvalla telkun ääressä.
Oon kai vaan niin kiltinpuoleinen ja haluisin et lapsilla ois aktiviteettia ja mukavaa meillä käydessä, joten järkkään sit yleensä jotain ratsastusta,pulkkailua tai vaikka leivotaan porukalla.
Minä oon muutenkin luonteeltani sellanen energinen ja aikaansaava ja ukko suomeksi sanottuna LAISKA!
Loppuis jo tämä talviloma!! :headwall:
Ei sen takia ettenkö lapsia jaksais vaan et ukko nyppii niin paljon.

jeps
Ja sit voi olla että omalla reippudella ja touhuisuudella ruokit toisen laiskuutta, eli eihän miehen tarvitse touhuta lasten kanssa kun olet paikalla.Itsekin suosittelen että otat omaa aikaa tai sitten keksit jotain puuhaa mihin kaikki oikeesti vois osallistua, jos siis haluat puuhailla tai sitten meette kaikki tsekkaamaan töllöä ja urheilua :saint:
Tai sitten vain tyynesti hyväksyt tilanteen.Onnistuuko se sitten pitemmän päälle kuitenkaan?

Yhteistyössä