Ehdotuksia viikonlopun/arkipäivä ruuiksi??

Munakas :D Sekin vähän semmoinen, että lapset tykkää tai sitten ei. Meillä poikanen 2v syö satunnaisesti... munakkaasta ja protskua ja jonnin verran rasvaa. Eihän sinne kermaa tartte lorauttaa. Pistä vaikka paprikaa/kinkkusuikaleita/vähärasvaista juustoa..

siis kevyitä ovat kaikki keitot: jauheliha , nakki jne. kun itse et ota niitä lihaa /nakkeja paljoa. Periaatteessa ns normaali arkiruoka. kun pysyt kohtuudessa. Esim. perunat ja jauhelihakastike, makaronilaatikko, kinkkukiusaus, kasviskiusaus, lasagne tonnikala/jauheliha (paljon kasviksia ja kun otat itse muista kohtuus) ja sitten seuraks PALJON salattia.Kun jää muusia tähteeksi niin laita seurv.pv. muusilihalaatikko/muusitonnikalalaatikko. jne. Keittiössä voi aina "säveltää" ja kaikki ovat taatusti mestareita =) :flower: sinulle ja kokeilun iloa

kili
Mä oon viimeaikona tehnyt itselleni paljon erilaisia liha-kasvislaatikoita. Ne on täyttäviä ja mielestäni herkullisia. Itse en syö kovin paljoa hiilareita, joten kun olen tehnyt esimerkiksi makaroonilaatikkoa olen laittanut puoleen vuoasta vaikka parsakaalia ja jauhelihaa (sipulilla ym maustettua) ja toiselle puolelle makarooni-lihaseosta. sitten munamaito päälle. Lapsi ja iskä syö makrulaatikkoa ja minä vihannes puolelta. Hyvää. :) Kaikki voivat tietty syödä samaa vihannesjuttua mutta meillä nyt ainakin toistaiseksi tehdään näin... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 12:09 kili kirjoitti:
Mä oon viimeaikona tehnyt itselleni paljon erilaisia liha-kasvislaatikoita. Ne on täyttäviä ja mielestäni herkullisia. Itse en syö kovin paljoa hiilareita, joten kun olen tehnyt esimerkiksi makaroonilaatikkoa olen laittanut puoleen vuoasta vaikka parsakaalia ja jauhelihaa (sipulilla ym maustettua) ja toiselle puolelle makarooni-lihaseosta. sitten munamaito päälle. Lapsi ja iskä syö makrulaatikkoa ja minä vihannes puolelta. Hyvää. :) Kaikki voivat tietty syödä samaa vihannesjuttua mutta meillä nyt ainakin toistaiseksi tehdään näin... :)
Kiitos vinkistä pitää kokeilla joku päivä. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 12:09 kili kirjoitti:
Aika vinkee idea, eipä ole tullut mieleen. Pitääpi kokeilla meidänkin taloudessa!

Yhteistyössä