Kiitos vinkistä pitää kokeilla joku päivä.Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 12:09 kili kirjoitti:Mä oon viimeaikona tehnyt itselleni paljon erilaisia liha-kasvislaatikoita. Ne on täyttäviä ja mielestäni herkullisia. Itse en syö kovin paljoa hiilareita, joten kun olen tehnyt esimerkiksi makaroonilaatikkoa olen laittanut puoleen vuoasta vaikka parsakaalia ja jauhelihaa (sipulilla ym maustettua) ja toiselle puolelle makarooni-lihaseosta. sitten munamaito päälle. Lapsi ja iskä syö makrulaatikkoa ja minä vihannes puolelta. Hyvää. Kaikki voivat tietty syödä samaa vihannesjuttua mutta meillä nyt ainakin toistaiseksi tehdään näin...
Aika vinkee idea, eipä ole tullut mieleen. Pitääpi kokeilla meidänkin taloudessa!Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 12:09 kili kirjoitti:Mä oon viimeaikona tehnyt itselleni paljon erilaisia liha-kasvislaatikoita. Ne on täyttäviä ja mielestäni herkullisia. Itse en syö kovin paljoa hiilareita, joten kun olen tehnyt esimerkiksi makaroonilaatikkoa olen laittanut puoleen vuoasta vaikka parsakaalia ja jauhelihaa (sipulilla ym maustettua) ja toiselle puolelle makarooni-lihaseosta. sitten munamaito päälle. Lapsi ja iskä syö makrulaatikkoa ja minä vihannes puolelta. Hyvää. Kaikki voivat tietty syödä samaa vihannesjuttua mutta meillä nyt ainakin toistaiseksi tehdään näin...