Hakutulokset

1. Piikkikampa

Suostuvatko mll:n hoitajat "synnytyspäivystäjiksi"?

Väittäisin, että selviää vain kysymällä: mikä jottei, jos vaan löytyy joku hoitaja joka suostuu. Eli ihan mahdollista, jos joku vapaaehtoinen innostuu. Ite tein MLL:n hoitajan hommia teininä, ja meillä oli ainakin hyvin joustavaa ja eri ikäistä porukkaa mukana. Hoitajaringissä oli esim. myös...
  2. Piikkikampa

Mitäs olisitte mieltä mun ratkaisusta..

Hieno idea, siskokin varmasti tykkäis! :) Itellä oli aikanaan vähän vastaava tilanne: mun rippijuhlien aikaan oli porukoilla eron jäljiltä tosi kireet välit, ja vaikka molempien sukua saatiin kuitenkin onneksi paikalle, pelkäsin koko ajan että alkaa kauhea riitely ja pilaavat mun juhlan.. :|
  3. Piikkikampa

Taisin tehdä rahalahjamokan

ei tuossa musta mitään mokaa ollut, nou hätä! kyllä meilläkin panostetaan vähemmän muihin kavereiden mukuloihin kuin omiin kummilapsiin. Ja tuo rahasummakin oli musta ihan ok. Saa olla teinillä jo kasvatuksessa vikaa, jos löytää lahjastaan valittamista..
  4. Piikkikampa

Oletteko saaneet serlan oravamerkeillä jo kylpytakit?

juu saatiin! :) pari-kolme viikkoa meni..?
  5. Piikkikampa

Hei piilolinssitietäjät!

no sen verran on mulle sanottu että piilarit voi hyvin (jopa mielellään) olla sen piikin (0.25) heikommalla vahvuudella kuin näkö on, mutta siitä ei kyllä ole kokemusta millainen se liian vahva linssi on sitten siinä "paremmassa" silmässä..? eihän se ero kyllä iso ois sulla kumpaankaan suuntaan..
  6. Piikkikampa

millä viikolla raskaus pahoinvointisi helpotti?

muistaakseni seitsemännellä kuulla sain muutaman viikon tauon oloihin ja sitten taas jatkui, loppuun asti.. :saint:
  7. Piikkikampa

Onko muilla helppoja nukahtajia?

no juu, meidän neiti on nykyisin myös tuommoinen, tosin ikää vasta 1v 4kk, joten tiedä vielä josko se siitä muuttuu..?! :) on vielä kaikkea muuta kuin rauhallinen tapaus, mutta sinne tuo vaan jää unilaulun jälkeen itsekseen pötkötellen höpöttelemään jos vielä juttua riittäisi :D <3 taustalla...
  8. Piikkikampa

Tein sellasen kardinaalivirheen työnhaussa että terve! Naamaani en siinä puljussa kyllä kehtaa enää näyttää!

hupsista.. :D hei nyt vaan pokalla vedät homman läpi, peesaan ouel:ia! ;)

Yhteistyössä