Hakutulokset

1. Piikkikampa

Hyviä ravintoloita lapsiperheelle Tampereella?

..muitakin kuin Rosso (ainoa joka tuli mieleen)? Ollaan muutama päivä reissussa Tampereella ja hakusessa on ruokapaikkoja, joista löytyisi tuolle 1,5v:llekin sopivaa sapuskaa (siis ihan perus kotiruokaa tottunut syömään), kohtuuhintaan (tuntuu tyhmälle maksaa joku 10? siitä pikkuannoksesta...
  2. Piikkikampa

Kieltäydyin lastenvahtikeikasta, huono omatunto nyt.

fiksu olet, kun kieltäydyt hommasta koska vastuu (ymmärrettävästi tuolla lapsimäärällä) tuntuu liian painavalta. hölmöähän tuosta olisi loukkaantua, en itse ainakaan haluaisi ketään lastani hoitamaan epävarmana ja ahdistuneena, sellaiset hoitamaan joille homma tuntuu luontevalta ja mukavalta...
  3. Piikkikampa

Borrelioosi AIDSia pahempi tauti???

ei sitä borrelioosia kannata hysteerisenä pelätä, vaikkakin vakavasti sen uhkaan suhtautua, kun tosiaan aikaisin todettuna pitäisi hoitua helposti antibiooteilla. se on se myöhäisvaiheeseen edennyt borrelioosi joka onkin sitten todella huono homma (kokemusta lähipiirissä).. nykyisin onneksi...
  4. Piikkikampa

Mun mutsi teki sen taas.

:o hui..
  5. Piikkikampa

Siskon synttärilahja

oi, tosi kiva lahja :) ois loistava lahjaidea omallekin siskolle, mutta mä en sais varmasti ees taimea kasvatettua.. :ashamed:
  6. Piikkikampa

Auttakaa valitsemaan rattaiden/vaunujen väri?! =)

violetti noista ehdottomasti! (tai musta, mutta minusta se on ainakin vähän tylsä valinta..)
  7. Piikkikampa

Voi paska...en juo ehkä koskaan enää ja joo olen huono äiti!!

aika laimee provo.. hienosti sulla on näppiskin hallussa vaikka oot jo niin kännissä ettet lapsista pysty huolehtimaan :whistle: *huooh*
  8. Piikkikampa

Onko teidän miehet ollu ekassa neuvolassa mukana?

muistaakseni siihen ihan ekalle neuvolakäynnille ei päässyt mukaan, tais olla töissä, mutta muuten oli kyllä usein mukana neuvolakäynneillä. se eka kerta ei muistaakseni kovin "kummonen" ollutkaan, mutta muuten oli kiva kun tykkäs lähtä mukaan aina kun vaan pääsi. :)
  9. Piikkikampa

keittiöpuolen ammattilaiset/konetiskaajat, olis kysymys teille

ei noilla oo väliä, astiat huuhdellaan hyvin ennen koneeseen laittoa. raflahommissahan tuota tiskiä tulee koko ajan lisää, tiskataan sitä mukaa kun tulee.
  10. Piikkikampa

KOHTUUKÄYTTÄJIEN juhannuspino!

:wave: mie kans! :)
  11. Piikkikampa

Hiuskysymys

Juu, hyvähän se on miettiä rauhassa etukäteen, pointtini oli lähinnä siinä että kampaaja osaa (toivottavasti!) sinulle varmimmin sitten kertoa toimiiko kyseinen malli sinun hiuksiisi. ainakin varmemmin kuin palstamammat.. :whistle: Ota kuva mukaan ja kysele kampaajalta reilusti vinkkejä...
  12. Piikkikampa

Lasta yritetty 10kk - nyt alkaa ärsyttää :/

muistan itekin vielä elävästi nuo fiilikset kuunnella toisten vauvauutisia kun omasta ei ollut tietoa, tsemppiä.. :hug: Meidän vajaa puoltoistavuotias ainokainen sai alkunsa 1,5v yrityksen jälkeen ja siinä oli kyllä ehtinyt jo koko tunneskaalan käydä monta kertaa läpi. Me purettiin miehen...
  13. Piikkikampa

Hiuskysymys

että mä jaksan ihmetellä tälläisiä hiuskysymyksiä palstalla, kun kampaajat on koulutettu juuri noihin kysymyksiin vastaamaan ja vieläpä juuri yksilöllisesti sinun hiustesi mukaan. oletuksena tässä siis että harkitset tuollaista hiusmallia itsellesi.. muiden kokemuksista kun ei välttämättä ole...
  14. Piikkikampa

Mökillä rv 35/36, onko reilua vaatia ajokuntoista "päivystäjää"?

montaa muutakin peesaillen mun on kauhean vaikea nähdä tässä sitä ongelmaa, oma mies on selvinpäin jos tilanne sellaista kerran vaatii. Miten tuo ei oikeasti ole ihan itsestään selvää? :o Mikä ihme edes on sellainen sukuperinne joka vaatii alkoholin ottamista ja jota ei voi jättää väliin...
  15. Piikkikampa

millä mä saan tytöltä harjotuskorvikset pois..

mun isä nappas aikanaan multa ja siskolta ne sivuleikkureilla poikki, kun eihän niitä perkuleita saanu auki millään. toimivaa ja kivutonta ;)
  16. Piikkikampa

Koristellaan täytekakkua - pastaväreistä kysymys

ei ne kuivu tai mitään (kun onhan sulla sen "sinetin" poistamisen jälkeen edelleen korkki siinä). Että harjottele vaan! Niissähän on se parasta ennen -päiväys, ja se kertoo mihin asti säilyy avattuna. Ja on muuten TODELLA riittosia! Suosittelen ihan vaan hammastikulla vaikka ottamaan sitä väriä...
  17. Piikkikampa

Onko esikoinen yleensä isälle rakkaampi/läheisempi kuin kuopus?

Mä en o ikinä ajatellut sitä noin, että ois rakkaampi tj, vaan vaikuttaa vaan luontevasti menevän niin että kun kuopus on ihan pieni vielä ja äiti esim. imettää, niin tuleehan sen isän enemmän sitten hoidettua sitä esikoista sillon kun vauva on vielä niin äidissä kiinni.
  18. Piikkikampa

Menin sitten tilaamaan kuukupin!

kaikille se ei sovi. käytin joitain kuukausia ja se teki mulle semmosen epämukavan alavatsakivun (vaikea selittää tarkemmin).. sain siis asettumaan sen ihan hyvin, niin ettei tavallaan tuntunut, mutta sitten teki pidemmän päälle semmosta, no, epämukavaa paineentunnetta tai jotain (no hei onhan...
  19. Piikkikampa

Miten olette "sisustaneet" terassinne?

Mullakin ois terassiprojekti aluillaan (asutaan ekaa kesää tässä asunnossa), joten merkkaan jos sais ideoita :)
  20. Piikkikampa

Teini pahoinpiteli pikkutytön

Kamalaa :( Mut mikähän sairas lukihäiriö mulla on, kun ensin luin otsikoksi että "teini paloitteli pikkutytön" :o huh, onneks ei sentään.. :x

Yhteistyössä