ap
Onko kenelläkään kuvassa näkyvän tapaisia päässään? Minkä verran vaatii laittamista? Sopiiko vähän pyörteisiin hiuksiin? Kauanko kampaajalla menee aikaa tehdä tuollainen?
no kannattaisiko vaihtaa ammattitaitoiseen kampaajaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ne kampaajat tosiaankaan osaa vastata kysymyksiin. Mulle tullut sellaisia kampaajia, jotka koko ajan kyselevät multa. Ihan tarkalleen miten hiukset leikataan, ei yhtään sitten voi käyttää omaa ammattitaitoaan. Samoin kun kyselin täältä minkälaiset hiukset lapselle leikattaisiin, niin vastaus oli että kyllä kampaajat tietää ja osaa ehdottaa. Juu juu, kampaaja oli kysynyt lapselta tasan tarkkaan miten leikataan, ei itsellä mitään ehdotuksia. Vaikka lapsi varmasti ollut hämillään.
No aina olen vaihtanut, ja aina sama vastassa. Oon käynyt kymmenillä kampaajilla.Alkuperäinen kirjoittaja mm:no kannattaisiko vaihtaa ammattitaitoiseen kampaajaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ne kampaajat tosiaankaan osaa vastata kysymyksiin. Mulle tullut sellaisia kampaajia, jotka koko ajan kyselevät multa. Ihan tarkalleen miten hiukset leikataan, ei yhtään sitten voi käyttää omaa ammattitaitoaan. Samoin kun kyselin täältä minkälaiset hiukset lapselle leikattaisiin, niin vastaus oli että kyllä kampaajat tietää ja osaa ehdottaa. Juu juu, kampaaja oli kysynyt lapselta tasan tarkkaan miten leikataan, ei itsellä mitään ehdotuksia. Vaikka lapsi varmasti ollut hämillään.
Siis olen vieras en ap.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No aina olen vaihtanut, ja aina sama vastassa. Oon käynyt kymmenillä kampaajilla.Alkuperäinen kirjoittaja mm:no kannattaisiko vaihtaa ammattitaitoiseen kampaajaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ne kampaajat tosiaankaan osaa vastata kysymyksiin. Mulle tullut sellaisia kampaajia, jotka koko ajan kyselevät multa. Ihan tarkalleen miten hiukset leikataan, ei yhtään sitten voi käyttää omaa ammattitaitoaan. Samoin kun kyselin täältä minkälaiset hiukset lapselle leikattaisiin, niin vastaus oli että kyllä kampaajat tietää ja osaa ehdottaa. Juu juu, kampaaja oli kysynyt lapselta tasan tarkkaan miten leikataan, ei itsellä mitään ehdotuksia. Vaikka lapsi varmasti ollut hämillään.
itse juuri tänään kävin kampaajalla, annoinj vapaat kädet toimia. niinkuin aina. sanoin että tee vain hyvännäköinen tukka, jota helppo hoitaa ja laittaa. ei minulta kyselty mitään sen jälkeen. ja hemmetin hyvä tukka tuli.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No aina olen vaihtanut, ja aina sama vastassa. Oon käynyt kymmenillä kampaajilla.Alkuperäinen kirjoittaja mm:no kannattaisiko vaihtaa ammattitaitoiseen kampaajaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ne kampaajat tosiaankaan osaa vastata kysymyksiin. Mulle tullut sellaisia kampaajia, jotka koko ajan kyselevät multa. Ihan tarkalleen miten hiukset leikataan, ei yhtään sitten voi käyttää omaa ammattitaitoaan. Samoin kun kyselin täältä minkälaiset hiukset lapselle leikattaisiin, niin vastaus oli että kyllä kampaajat tietää ja osaa ehdottaa. Juu juu, kampaaja oli kysynyt lapselta tasan tarkkaan miten leikataan, ei itsellä mitään ehdotuksia. Vaikka lapsi varmasti ollut hämillään.
Juu, hyvähän se on miettiä rauhassa etukäteen, pointtini oli lähinnä siinä että kampaaja osaa (toivottavasti!) sinulle varmimmin sitten kertoa toimiiko kyseinen malli sinun hiuksiisi. ainakin varmemmin kuin palstamammat..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos. Vastasit juuri siihen mitä halusinkin. Olen liian usein mennyt kampaajalle ilman valmista omaa ideaa ja tullut sieltä sitten kotiin jokin tätitukka tai pottakampaus päässä. Siksi mietin kaikessa rauhassa etukäteen. Mulla on taipuisa ohuehko tukka, mutta ehkä se vahalla pörröttely saattaisi riittää. Kaikki föönäystä vaativat jätän suoraan pois laskuista.