Hakutulokset

1. Piikkikampa

Kirppislöytö! :)

Oon tässä miettinytkin tota kirppishintajuttua.. Siis tietystihän sitä toivoo että sais tooosi halvalla kaiken, mutta sitten jos vastaan tulee jotain siistikuntoista, uuden veroista, mitä olisi muutenkin ostamassa (vaikka sitten uutena), niin onko se nyt sitten niin kauheaa ostaa se vaikka...
  2. Piikkikampa

Help! Kauanko säilyy rintamaito?

muistelisin että päivän säilyy jääkaapissa, ite en ainakaan pitänyt pidempään. pakkaseen vaan!
  3. Piikkikampa

Napakoru ja raskaus!!! help!

täh, en edes ihan tajunnut tuota kaverisi teoriaa.. :D Tuskin itekään ihan jossain kaksosmahassa enää koruja pitäisin, mutta ainakin omassa raskaudessa toimi hyvin näin, ja ihan on normaalit korut taas käytössä. En ottanut pois edes synnytykseen (ei kukaan asiasta huomauttanut). Yhteen ultraan...
  4. Piikkikampa

Seurustelugallup!

a) kaverin kautta, käytiin porukalla kahvilla b ) minä olin 17, mies 22 c) yhdessä 6v, naimisissa siitä puolet
  5. Piikkikampa

Hoitolisästä kysymys? voiko saada takautuvasti?

juu voi saada 6kk takautuvasti! itse lakkautin sen keikkatöiden takia ja aina puolen vuoden välein sitten haen takautuvasti josko sieltä jotain kuitenkin tippuis.. :)
  6. Piikkikampa

G: syntymävuotesi?

-87
  7. Piikkikampa

apuja! vaalensin vähän itse raidoilla ja nyt on tukka keltainen...

ei saa, jos osaa taittaa. ja kyllä, vaaleammaksi saa vain vaalentamalla, mutta jos tummuusaste on jo tarpeeksi vaalea, keltaisuuden saa pois vain taittamalla. muoks* ja kampaajilla on taittovärejä muitakin kuin violetti, jos tuhkaisuutta pelkää.
  8. Piikkikampa

ihan oikeasti näin. hius vaalenee aina punaisen->oranssin->keltaisen kautta. keltaisuuden saa pois taittamalla vastavärillä. jospa menisit vaan kampaajalle, homma on simppeli kun sen osaa ;)
  9. Piikkikampa

ei taittoon oikein suoranaisia kotikonsteja ole.. kampaamokauppaan ja violettia taittoväriä ostamaan. hopeashamppoollakin voit saada jo jotain aikaseksi.
  10. Piikkikampa

MISTÄ VAKUUTUS SYNTYMÄTTÖMÄLLE LAPSELLE??

meillä on Tapiolassa, otettiin 3kk ennen lapsen syntymää. Tapiolaan päädyttiin kun siellä on kilpailuttamisen tuloksena meidän muutkin vakuutukset ja hyvin pelittää. Näppäräksi koen esim. juuri tuon kertavuosittaisen omavastuun, meillä vakuutukselle on tullut käyttöä kun lapsi on moniallerginen...
  11. Piikkikampa

Onko täällä sellaisia jotka ei oo koskaan ollu ylipainoisia?

normaalin alarajan puolin ja toisin aina oon ollut. raskausaikana tuli +14kg, ihan passelisti siis. pisti muuten silmään näissä, että eihän raskausaikana voi painoindeksiä ihan samalla lailla käyttää (jos sitä joku on tarkottanut), kun iso osa painonnoususta on sitä vauvaa, vettä yms..
  12. Piikkikampa

Onkohan noissa Tresemme (tai jotain sinnepäin) tuotteissa silikonia?

juu, osaan kyllä INCIä lukea.. en yleistänyt yhtä voimakkaasti kuin sinä ehkä?
  13. Piikkikampa

Onko aspergerit vammaisia?

niin joo, en tullut ajatelleeksi, onhan se varmasti noinkin.. en tosiaan osaa samaistua, kun oma lapsi on terve (joten ehkäpä voisin jättää keskustelun osaltani tähän..) :ashamed:
  14. Piikkikampa

vähän jäi kyllä mietityttämään miksi haluat välttämättä lokeroida lapsesi juuri vammaiseksi/ei-vammaiseksi, eihän se itsessään mitään määritä.. tutustut rauhassa oman lapsesi oireistoon ja persoonaan vaan.
  15. Piikkikampa

ei kyllä ole omakohtaista kokemusta, joten ei mun nyt välttämättä ois tätä tarvinut kommentoida.. :ashamed: juttele niiden kanssa jotka tietää tarkemmin :)
  16. Piikkikampa

no vammaistuen nimellä maksetaan nykyisin kyllä esim. myös vaikeiden ruoka-aineallergioiden tuki, joten..
  17. Piikkikampa

käsittääkseni lievä autismin muoto, sosiaaliset taidot pääasiassa voi olla hankalampia mutta muuten ei kai suurempia ongelmia..? kannattaa tutustua aiheeseen että osaa tukea lapsen kehitystä, mutta ei mitään syytä säikähtää :hug:
  18. Piikkikampa

Onkohan noissa Tresemme (tai jotain sinnepäin) tuotteissa silikonia?

no ei nyt ihan näinkään.. joissain laadukkaamissa pa-ka-tuotteissa oleva silikoni on sellaisessa muodossa että ei kerry hiuksiin ja on harmitonta, mutta markettien halpistuotteet taas kerryttää -> ei hyvä..
  19. Piikkikampa

mä haluan samalainen kampaus, mut sopiiko se minulle

:D joo kyllä suosittelisinki ihan amattilaiselle menemistä, niin se sais hyvällä leikkauksella sulle tosi luonnollisesti ne pidennysosiot sinne sekaan :) ..paksuun tukkaan tee-se-itse-pinennykset jää yleensä varsin kamalan näkösiks.. :p
  20. Piikkikampa

mä haluan samalainen kampaus, mut sopiiko se minulle

siis jos toi kuva minkä sanoit olevan kauhee on sun tänhetkisellä tukalla

Yhteistyössä