apuja! vaalensin vähän itse raidoilla ja nyt on tukka keltainen...

• Viestiketjun aloittaja dd
  • Ensimmäinen viesti
pep
Samalla tavalla käynyt mulle, nyt vaan vaalennat uudelleen :( Ei kannata laittaa mitään harmahtavaa sävyä päälle, muuten on ohimon pikkuhiukset mustanharmaat ja keltainen muuttuu kusen väriseksi.

hiih hihihhiihi :LOL: :LOL: sori.. mulle on varmaan tuhat kertaa käyny samoin, silti on pitäny aina uudestaan kokeilla että josko nyt onnistuis :LOL:

eikös niitä oo sellasia hopeasahmpoita, joiden pitäs sitä keltasuutta vähentää?
kampaaja paras apu..

dd
Alkuperäinen kirjoittaja omena09:
hiih hihihhiihi :LOL: :LOL: sori.. mulle on varmaan tuhat kertaa käyny samoin, silti on pitäny aina uudestaan kokeilla että josko nyt onnistuis :LOL:

eikös niitä oo sellasia hopeasahmpoita, joiden pitäs sitä keltasuutta vähentää?
kampaaja paras apu..
no ei pal naurata, kun ois huomenna menoa, eikä tästä nyt oikein kampaajallekaan pääse...

Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikampa:
ei taittoon oikein suoranaisia kotikonsteja ole.. kampaamokauppaan ja violettia taittoväriä ostamaan. hopeashamppoollakin voit saada jo jotain aikaseksi.
ihan oikeasti näin.
hius vaalenee aina punaisen->oranssin->keltaisen kautta. keltaisuuden saa pois taittamalla vastavärillä.

jospa menisit vaan kampaajalle, homma on simppeli kun sen osaa ;)

dd
ei taittoon oikein suoranaisia kotikonsteja ole.. kampaamokauppaan ja violettia taittoväriä ostamaan. hopeashamppoollakin voit saada jo jotain aikaseksi.
ihan oikeasti näin.
hius vaalenee aina punaisen->oranssin->keltaisen kautta. keltaisuuden saa pois taittamalla vastavärillä.

mut kun kampaajat taitaa nyt olla jo vapaalla, noin niinku huomista ajatellen :(

no ei ihan noin
ihan oikeasti näin.

Oon monesti tullu kampaajalta pää keltaisena, harva osaa vaalentaa sellaista hiusta jossa on punaista pigmenttiä takana niin että keltainen tulee aina esiin. Jos keltaisuutta alkaa taittaa vastavärillä, saa harmaata. Vaaleemmaksi saa vain vaalentamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja no ei ihan noin:
ihan oikeasti näin.

Oon monesti tullu kampaajalta pää keltaisena, harva osaa vaalentaa sellaista hiusta jossa on punaista pigmenttiä takana niin että keltainen tulee aina esiin. Jos keltaisuutta alkaa taittaa vastavärillä, saa harmaata. Vaaleemmaksi saa vain vaalentamalla.

ei saa, jos osaa taittaa. ja kyllä, vaaleammaksi saa vain vaalentamalla, mutta jos tummuusaste on jo tarpeeksi vaalea, keltaisuuden saa pois vain taittamalla.

muoks* ja kampaajilla on taittovärejä muitakin kuin violetti, jos tuhkaisuutta pelkää.

vinkkejä netistä:

"Tätä voi kokeilla:
Olen saanut keltaisen puhtaamman vaaleaksi vastaavan episodin jälkeen laittamalla hoitoaineen muhimaan kuiviin hiuksiin hupun alle pariksi tunniksi. Irroitti hyvin keltaista sävyä."

"marketin hyllyltä napattu SunSilkin hiusnaamio tepsi! Kun esnimmäistä kertaa käytin sitä ja katsoin käsittelyn jälkeen peiliin rääkäisin kauhusta, tukka oli valehtelematta vaalentunut yhden asteen. Niinpä suosittelen näitä naamioita"

en tiiä tepsiikö...

Yhteistyössä