Inka
Aina ollut normaalipainoinen, ilman tyota. Normipaino 50-52 ja raskaana enimmillaan olin 60 (pituus 165).
Selvä. Jää nähtäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Laitan kunhan mies palaa minusta semmoisen ottamaan.
Olen aina ollut normaalipainoinen eikä se vaadi kovaa työtä. Se vaatisi kovaa työtä, että kykenisin ylensyömään niin paljon, että lihoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaa. Ei minusta tämä normaalipainossa oleminen työtä vaadi. Olen laihduttanut 25 kg ja pysynyt suurin piirtein tässä nykyisessä painossa ( raskauksia lukuunottamatta ) jo kohta 15 vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en oo, viimeisillään raskaanakin olin normaalipainon ylärajoilla. Kovaa työtä se on se painonhallinta, mutta sen arvoista
Mitä tarkoitetaan ylipainolla? Itse en ole koskaan ollut yli niiden suositusten mitä ns. normaali paino on virallisesti, mutta nyt olen hieman pullukampi kuin ennen lasta. Mitä standardeja tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en oo, viimeisillään raskaanakin olin normaalipainon ylärajoilla. Kovaa työtä se on se painonhallinta, mutta sen arvoista
Etpä sitten kuvaasi tänne pistänyt. Taisit puhua sitä itteään.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Laitan kunhan mies palaa minusta semmoisen ottamaan.
No kyllä mullakin raskauden aikaan oli paino "ylipainon" puolella.Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:En varmaan kuulu tähän ketjuun, kun täällä mainostetaan että ei ole ollut paino ylipainon puolella raskaanakaan...
mulla kyllä oli!
peesi. Raskaana tosin olin 72 kg (171 cm) mutta taitaa mahtua norm. painon sisään?Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ei se minun mielestäni mitään kovaa työtä ole, olla normaalipainoinen, vaan ihan normaalia. Myös raskausaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Nyt painan 37kg.Alkuperäinen kirjoittaja Sannamanna:Anteeksi, mutta kuinka VÄHÄN painat nyt? Aika vähän veikkaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Koskaan ei ole ollut ylipainoa. Enimillään raskausaikanakin painoin 47 kiloa.