Hakutulokset

1. M

Tutkimuksista..

Hei, aloin tässä kyselemään hiukan apua omaan ongelmaani... Eli ollaan nyt yritetty tulla raskaaksi 11 kk, eikä mitään ole kuulunut. Ollaan kumpikin mieheni ja minä perusterveitä 25-vuotiaita. Ollaan tässä puhuttu, että odotellaan kärsivällisesti vielä se 1-2 kiertoa ennenkuin otetaan seuraava...
  2. M

Ydinperheellisten ylenkatse

Valitettavaa mutta ihmisillä on kauhean vaikea hyväksyä sitä, mikä ei ole "normaalia"...eli tässä tapauksessa uusperheet. Itse en ole kuullut kommentteja,mutta meidän uusperheessä on miehelläni lapsi(jonka käyminen meillä ei ole vielä alkanut sujumaan) ja minun ja mieheni yhteinen lapsi. Joten...
  3. M

katkera

Niin ja ap:n kirjoitukseen,että itse en ole katkera siitä,että miehelläni on lapsi edellisestä suhteestaan. Mutta ymmärrän,että kyllä se varmasti joskus ärsyttää...ja on kuulemma ihan normaalia =).
  4. M

katkera

Jospa lapsen äiti on sanonut syövänsä e-pillereitä...ne kun on ovat todella varma (onko jotain 99 %) ehkäisykeino,jos ne syö aina oikeaan aikaan. Usein tästä syystä mies ei sitten käytä kondomia. Harvemmin mies uskaltaa edes suhteen alussa olla ilman ehkäisyä, varsinkaan jos nainen ei käytä...
  5. M

Oletko ystävä miehen ex:n kanssa?

Voisin tulla hänen kanssaan toimeen, jos hän vain pääsisi yli menneistä. Tänään juuri kuulin,että ihan samaa katkeruutta oli ollut mieheni aikasemman naisystävän kanssa... Ystäväksi hänen kanssaan en alkaisi, koska kuitenkin on useamman vuoden ajan hankaloittanut isän ja pojan taapamisia ja...
  6. M

Vaikuttaako velat elatusmaksun suuruuteen?

Kohtuulliset velat huomioidaan...ainakin asuntovelka ja sen korot. Oikeudessa otetaan huomioon sit kummankin menot ja tulot,ikä,työkyky jne....
  7. M

Väsynyttä touhua

Niin kuin sanottu, sinun suhtautumisesi miehesi eksään on mielestäni ihan oikeutettua ja tervettä. Ja tuosta elatusmaksuasiasta vielä. Haluaisin edelleen kuulla (ihan kiistelemättä vaan kaikella ystävällisyydellä) että miksi olet sitä mieltä, että uusille kumppaneille kuuluu ex-suhteen lapsien...
  8. M

Väsynyttä touhua

\ Olen itsekin sitä mieltä,että kaikilla on omat mielipiteensä asioista ja niin kuuluu ollankin...elämähän olisi tylsää, jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista. Ja sehän on juuri sinun mielipiteesi,ettei elatusmaksut kuulu muille kun elatusvelvollisille...ja minun mielipide taas on,että...
  9. M

Väsynyttä touhua

Ja kyllä on tullut katsottua peiliin monta kertaa ja tullut siihen tulokseen,että syyttäköön exä minua omista ongelmistaan jos haluaa. Minä en siihen leikkiin lähde. Minä en ole ollut osallinen heidän eroonsa...itse olen tullut kuvioihin mukaan 5 vuotta heidän eronsa jälkeen, mutta tästäkin...
  10. M

Väsynyttä touhua

\ Yllättäen tämä "väsynyttä touhua"- kirjoituksesi tuli sen jälkeen kun olin kirjoitellut toisen otsikon alle...ehkä,et sitä tarkoittanut minulle, mutta tuli vain sellainen olo,että kohdistit sen myös minuun. Olisi taas kiva saada osoitus, missä viestissäni olen kohdistanut epäilykseni juuri...
  11. M

Väsynyttä touhua

\ Niinpä...mäki tänne ekaa kertaa olen kirjoitellut, mutta Tantun mukaan olen kirjoitellut jo kauan ja aina eri nimimerkeillä. Sitähän en tietenkään voi todistaa,että olen ekaa kertaa kirjoitellut,mutta olisi Tantun hyvä huomioida,että Suomi on iso maa ja täällä on varmasti paljon ihmisiä...
  12. M

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ Ni ja en oo kyl ikinä kuullu,et joku on varastamisen jälkeen sanonut,että sehän on vaan mun mielipide... huomasitko kuinka voin ymmärtää viestisi väärin, jos vain haluan. Ei kannata takertua pikkuseikkoihin, kun kuitenkin ymmärtää idean.
  13. M

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ Heh heh!!! Kyllä asioita voi tarkoituksella ymmärtää väärin. Ajatus vaan oli se,että vaikka minusta ne kuuluu myös äitipuolelle ni aina joku on sitä mieltä,ettei ne kuulu jne...siksi vaan tuo,että sehän on vaan mun mielipide =).
  14. M

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

Kyllä musta elatukset kuuluu myös äitipuolelle...mut tää on vaan mun mielipide. Meillä ainaki yhteiset rahat ja jos elatukset nousee ni kyl se jossain tapauksessa saattaa olla niin,et mäki joudun maksajan rooliin. Sen oon kyllä nyt huomannu,että mun pitäis inhota mieheni exää ja lasta yli...
  15. M

Miesnäkökulmaa uusperheistä!

Kerrankin asiaa!!! "Ilkeänä" äitipuolena olen samaa mieltä,että exät taitaa olla kateellisia ex-miehensä nykyisestä ja mieheni on samaa mieltä. Minäkin hyvää hyvyyttäni sain mieheni ottamaan itseään niskasta kiinni ja pääsemään eroon huonosta omasta tunnosta poikaansa kohtaan (ei ennen meidän...
  16. M

Kalakeitto-ohjeita

Tämä nyt ei ihan sitä mitä hait, mutta hyvää on ja tippuu meillä pojallekin, joka ei muuten niin kalasta välitä... Pasta-lohikeitto 4:lle 1 purjo 300 g lohifileetä 1 rkl öljyä/margariinia ½ tl currya 1 tl kurkumaa 8 dl vettä 1-1½ kalaliemikuutiota 4 dl kuviopastaa 1 prk ruokakermaa ½...
  17. M

millaiset välit

Mulla on hyvät välit avomiehen ex:n kanssa. Heillä yhteinen lapsi 6v. Ennen tapaamista ex:n kanssa oli "kuvitelmia" toisistamme puolin ja toisin. Tapaamisen jälkeen molemmat huomasivat, et "hei eihän toi nyt niin paha olekaan". Olin saanut avomieheltäni kuvan,että exä on ihan kamala muija...
  18. M

Paljon oli arvio ja paljon painoi syntyessään?

Meillä vaavi arvioitiin 3,5-kiloiseksi vielä synnyttämään mentäessäkin. Hän oli kuitenkin alle 3kg, vaikka syntyikin vain viikkoa ennen laskettua aikaa. Ottikin sitten alussa kovan kasvuspurtin. Ponnistus kesti pienestä koosta huolimatta puolitoista tuntia. Itselläni lääkärin mukaan pienet...
  19. M

käsi puutuu :(

Äitini sairastui MS-tautiin jo vuonna 1978 veljeni ollessa vajaan vuoden vanha. Käsitykseni on, että MS-tauti on kovin yksilöllinen: yksi pystyy elelemään suht normaalisti, kun taas toisella tauti on vaikeampi. Äitiäni seuranneena voin sanoa, että juuri kaikki flunssat, normaalit kuumeet ym...
  20. M

supistuskipujen kuvailu

lisään vielä että on myös ilmavaivoja...ja huono, oksettava olo. olen myös todella väsynyt ja jotenkin heikossa kunnossa...

Yhteistyössä