Eka puoli vuotta meni kohtuullisesti, mutta kun aloin seurustelemaan, ex tuli tosi mustasukkaiseksi. Sitten alkoi terrori: kaikenlainen kiusanteko ja henkinen pahoinpitely. Ex mm. hakiessaan lasta tapaamiseen luotani, meni vessaan ja uitti hammasharjaani pytyssä, repi pöydällä olevat avioeropäätökset silpuksi, heitti hellalla olleen vasta valmistuneen ruoan roskiin, aukoi keittiön kaapit heitti tavarat lattialle, kävi rikkomassa asuntoni oven edessä viinapullon, laittoi oven lukkoon hiekkaa, etten pääsisi sisälle asuntooni, repi autostani kilvet... elatusmaksuja ei tietenkään maksanut ja uhkasi tehdä vaikka mitä, jos haen ne ulosoton kautta. Tätä kesti lähes kaksi vuotta, kunnes hain lähestymiskieltoa ja sain. Nyt erosta on yli neljä vuotta ja missään tekemisissä emme ole keskenämme. Lasta tapaa siten, että hakee tämän päivähoidosta ja palauttaa sinne, joten ei tarvi tavata. Yhteishuolto on, mutta ei se käytännössä toimi. Itse yritin koko ajan toimia mahdollisimman asiallisesti, en häntä haukkunut tms. Ja uusi kumppanini ei mitenkään puuttunut tai puutu lapsen tapaamistilanteissa asioihin, jotta ei ärsyttäisi ex:ää. Mutta minun ja uuden kumppanini asiallinen käytös ei auttanut, ex vihaa uutta kumppaniani ja haukkuu häntä. Lapselta olen tämän kuullut.