Väsynyttä touhua

Tiettyihin kellonaikoihin samaa tekstiä samoine kirjoitusvirheineen suoltaa "muka" monta eri nimimerkkiä.
Nyt kun olen tätä touhua tässä pari päivää katsellut, voinkin taas lähteä aikuisten palstoille..
Ei ihme, että täältä on niin moni kadonnut.
Heippa vaan ja hohhoijjaa :headwall:

Tity
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 22:42 Tantu kirjoitti:
Tiettyihin kellonaikoihin samaa tekstiä samoine kirjoitusvirheineen suoltaa "muka" monta eri nimimerkkiä.
Nyt kun olen tätä touhua tässä pari päivää katsellut, voinkin taas lähteä aikuisten palstoille..
Ei ihme, että täältä on niin moni kadonnut.
Heippa vaan ja hohhoijjaa :headwall:
6 minuuttia lähtösi jälkeen kirjottelit kuitenkin vielä täällä "ei-sinulle-tarpeeksi-varttuneella" palstalla...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 09:48 en usko kirjoitti:
että monillakaan on mitään sitä vastaan, että vaihdat palstaa. Emme kaipaa aina niin negatiivisia viestejäsi.
Niinpä...mäki tänne ekaa kertaa olen kirjoitellut, mutta Tantun mukaan olen kirjoitellut jo kauan ja aina eri nimimerkeillä.

Sitähän en tietenkään voi todistaa,että olen ekaa kertaa kirjoitellut,mutta olisi Tantun hyvä huomioida,että Suomi on iso maa ja täällä on varmasti paljon ihmisiä, jotka elävät keskellä riitaisia uusperheitä, joten samanalaista tekstiä/ajatuksia tulee varmasti monilta eri ihmisiltä.

Itse en kyllä ole huomannut muiden kirjoituksissa,että niitä kirjoittelisi sama ihminen eri,mutta eri nimimerkillä.

Mutta jatkakaamme kanssasisaret ja ehkä veljetkin ajatustemme vaihtamista. Mulla ainakin auttanut tosi paljon,että olen huomannut,että muillakin on ihan vastaavanlaisia ongelmia miehen exien kanssa.

Tsemppiä ja voimia kaikille!!!!

Paljonpa olet viestejäni lukenut, kun olet saanut niistä niin "negatiivisen" kuvan.

Ainoastaan sen takia, että olen "puolustanut" biologisia vanhempia ja pyytänyt perusteluja muutamiin väittämiin ts. yrittänyt keskustella, minut on ehditty leimata
-naiseksi, joka on naiselle susi
-hankalaksi ihmiseksi
-katkeraksi ihmiseksi
-kateelliseksi ihmiseksi
-negatiiviseksi ihmiseksi

Mielestäni on ihan oma vika jos ei ymmärrä lukemaansa.

Ja näköjään on ihan turha keskustella ihmisten kanssa, joilta puuttuu elämänkokemusta ja (ikää?)

Anne -68 oli oikeassa.

Ylläpidossa on muuten tietoa myös "harmaista". Toivottavasti palstaterrorismi joskus loppuu.

Ja näillä en tarkoita niitä, jotka eivät oikeasti syyllisty nimimerkeillä pelaamiseen. Se, joka sitä tekee, varmaankin tuntee piston sydämessään.

Harmi vaan, että täällä kovin monelle on vaikeaa olla asioista eri mieltä, vaan heti ollaan sotajalalla.

\Niinpä...mäki tänne ekaa kertaa olen kirjoitellut, mutta Tantun mukaan olen kirjoitellut jo kauan ja aina eri nimimerkeillä.

Mutta jatkakaamme kanssasisaret ja ehkä veljetkin ajatustemme vaihtamista. Mulla ainakin auttanut tosi paljon,että olen huomannut,että muillakin on ihan vastaavanlaisia ongelmia miehen exien kanssa.

[/quote]

Olisi taas kiva saada osoitus, missä viestissäni olen kohdistanut epäilykseni juuri sinuun, Mary, vai alkaako jo mennä nimet sekaisin?

Olen ollut kokoajan sitä mieltä, että ajatusten vaihtaminen on piristävää, ja totta että exien kanssa on/on ollut vaikeuksia (kyllä, minullakin!) Mutta se ei sulje pois sitä, että joskus se ongelma voi löytyä myös peiliin katsomalla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:24 Tity kirjoitti:
6 minuuttia lähtösi jälkeen kirjottelit kuitenkin vielä täällä "ei-sinulle-tarpeeksi-varttuneella" palstalla...
Totta, en voinut olla puolustamatta kantaani, kun huomasin välissä minulle suunnattua asiaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:45 Tantu kirjoitti:
\Niinpä...mäki tänne ekaa kertaa olen kirjoitellut, mutta Tantun mukaan olen kirjoitellut jo kauan ja aina eri nimimerkeillä.

Yllättäen tämä "väsynyttä touhua"- kirjoituksesi tuli sen jälkeen kun olin kirjoitellut toisen otsikon alle...ehkä,et sitä tarkoittanut minulle, mutta tuli vain sellainen olo,että kohdistit sen myös minuun.

Olisi taas kiva saada osoitus, missä viestissäni olen kohdistanut epäilykseni juuri sinuun, Mary, vai alkaako jo mennä nimet sekaisin?

Olen ollut kokoajan sitä mieltä, että ajatusten vaihtaminen on piristävää, ja totta että exien kanssa on/on ollut vaikeuksia (kyllä, minullakin!) Mutta se ei sulje pois sitä, että joskus se ongelma voi löytyä myös peiliin katsomalla.

[/quote]

Ja kyllä on tullut katsottua peiliin monta kertaa ja tullut siihen tulokseen,että syyttäköön exä minua omista ongelmistaan jos haluaa. Minä en siihen leikkiin lähde.

Minä en ole ollut osallinen heidän eroonsa...itse olen tullut kuvioihin mukaan 5 vuotta heidän eronsa jälkeen, mutta tästäkin huolimatta kaikki tuntuu olevan minun syy ja minun takia exä hankaloittaa pojan ja isän näkemistä. Onko tämä oikein???

Ja minun syy siinä mielessä,että olen kannustanut miestäni olemaan yhteydessä poikaansa ja toisaalta haluan yhteisen poikammekin tutustuvan velipuoleensa. Onko tämäkin väärin???

Ja kyllä olen miettinyt ja paljon,että miksi exä on muuttunut hankalaksi ja ainoa syy minkä olen siihen löytänyt on kateus/katkeruus.

Ihanaa kun jossakin on ees säpinää!Minä jo kyllästyin noihin nikki-juttuihin.. =)
Täällä kirjoittaneilla tunteet eniten pinnassa ja miksi ei..kyllä ero on ainakin kaikille tutuille ollut elämän raskainta aikaa!
Tantulla on ilmeisen paljon aikaa kun noin tarkasti olet aikojakin seuraillut ja kaikkia epäilet nimimerkkien väärinkäytöstä!Oletkohan jo ampunut hiukan yli epäilyinesi?Suosittelen pientä etäisyyden ottamista, jos leikki muuttuu liian todeksi...
Ja mistäpä tuota tietäisi vaikka Anne-68 olisikin keksimäsi "tuki"henkilö..Enpähän jaksa sillä kuitenkaan päätäni vaivata!Minulla on omakin elämä elettävänä... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 11:11 Mary kirjoitti:
Ja kyllä on tullut katsottua peiliin monta kertaa ja tullut siihen tulokseen,että syyttäköön exä minua omista ongelmistaan jos haluaa. Minä en siihen leikkiin lähde.

Minä en ole ollut osallinen heidän eroonsa...itse olen tullut kuvioihin mukaan 5 vuotta heidän eronsa jälkeen, mutta tästäkin huolimatta kaikki tuntuu olevan minun syy ja minun takia exä hankaloittaa pojan ja isän näkemistä. Onko tämä oikein???

Ja minun syy siinä mielessä,että olen kannustanut miestäni olemaan yhteydessä poikaansa ja toisaalta haluan yhteisen poikammekin tutustuvan velipuoleensa. Onko tämäkin väärin???

Ja kyllä olen miettinyt ja paljon,että miksi exä on muuttunut hankalaksi ja ainoa syy minkä olen siihen löytänyt on kateus/katkeruus.
Niinpä niin. Minä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että on hankalia eksiä, vaikeita tilanteita, on yhtä sun toista, koska yksikään perhe ei ole toisen kanssa samanlainen.
Sinun tilanteesi on varmaankin juuri sellainen kuin se on. Ja asenteesi ihan oikeutettu.

Omalta kohdaltani koko vyyhti täällä lähti siitä, että rohkenin mennä ilmaisemaan mielipiteeni ketjussa Etäisien puolisot, lähinnä siitä asiasta, että elatusmaksukiistat eivät kuulu muille kuin elatusvelvollisille. Olen peräänkuuluttanut peiliinkatsomista, jos jokaisen ongelman viimeinen lause on -Ja muutenkin se exä käyttää rahansa kaikkeen muuhun kuin lapseen-
Voisi kuvitella, että vaikka se miehen eksä ei olisikaan paras ystävä, vaikka sillä olisikin asioita jotka äitipuolta harmittaa, niin ei se nyt ihan läpimätä varmaankaan ole. Vaan ihminen. Jos kuulee vain miehen mielipiteen, ei voi vielä sen perusteella tuomita ihan kaikkia biologisen äidin kasvatusmetodeita.
Kummasti sieltä tuli sellaisia "Minä olen kyllä meidän Jorman kanssa samaa mieltä asioista" ja yhtäkkiä onkin jo Jormakin täällä mukamas kirjottelemassa. Hei Pliis!
Olen huomannut oman nimimerkkini vilisevän useassa tekstissä, juuri sellaisissa perustelemattomissa heitoissa joihin olen pyydellyt vastauksia.
Ja nyt minut on leimattu lähinnä riidankylväjäksi ja ties mitä kaikkea muuta.
Ei mikään ihme, kun joka puolelta alkaa tulla noita "heittoja" niin sitä alkaa epäillä jokaikistä nimimerkkiä. Mutta olen pahoillani jos joku, joka ei osallistu asiattomuuksiin, on ottanut itseensä.

Itse seison sanojeni takana ja olen valmis keskustelemaan asioista myös sähköpostilla enkä nimimerkkien takaa heitellen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 14:13 Justiina kirjoitti:
Ihanaa kun jossakin on ees säpinää!Minä jo kyllästyin noihin nikki-juttuihin.. =)
Täällä kirjoittaneilla tunteet eniten pinnassa ja miksi ei..kyllä ero on ainakin kaikille tutuille ollut elämän raskainta aikaa!
Tantulla on ilmeisen paljon aikaa kun noin tarkasti olet aikojakin seuraillut ja kaikkia epäilet nimimerkkien väärinkäytöstä!Oletkohan jo ampunut hiukan yli epäilyinesi?Suosittelen pientä etäisyyden ottamista, jos leikki muuttuu liian todeksi...
Ja mistäpä tuota tietäisi vaikka Anne-68 olisikin keksimäsi "tuki"henkilö..Enpähän jaksa sillä kuitenkaan päätäni vaivata!Minulla on omakin elämä elettävänä... :kieh:
Niinpä niin, ero on raskainta aikaa, mutta käsittääkseni suurin osa täällä olevista on uusperheellisiä äitejä, vai? Ja parhaimmat arvostelijat miehen nykyisiä, lukemani mukaan. Ei suinkaan niitä eronneita.
Jep jep..enpä usko että minulla on sen enempää aikaa kuin sinullakaan..
Elämänsä kullakin.

Saimpas vihdoin kirjauduttua,mutta tuulia nimimerkki olikin jo varattu.
Mielestäni jokaisella on silti oikeus sanoa mielipiteensä oli se sitten mikä tahansa.
Meitä kun on niin montaa erilaiista ajattelijaa.
Ja jokainen kai vain ajattelee tai toivottavasti ajattelee oman perheensä parasta.
Mielenkiinnolla olen lukenut näitä erilaisia mielipiteitä.
Olen myös itse nykyinen ja ex.
Mieheni ex.n kanssa voimme jutella asioista,mutta ei meistä mitään bestiksiä koskaan tule.
Minun ex.n annan elää omaa elämäänsä ja hänellä on myös uusi avokki.
Alku aikoina hän näki stressiä minusta vaikka en puuttunut heidän elämäänsä mitenkään...Mutta tämä minun ex hänen nykyinen soitteli minulle kyllä ja kyseli lapsen kuulumisia.
Mutta siihen minä olin syytön.
Mieheni ex oli alussa mustasukkainen ja yritti saada miestä takaisin jos jonkin näköisin keinoin.
Silloin näin tästä ihmisestä punasta. Nykyään voidaan keskustella.
Ja olenkin sanonut,että jos hän keskustelee suutasoittamatta ja ilman huutoa voin minä keskustella hänen kanssaan. Silloin joskus hän oli kyllä kamala ex ja minä katselin ihmeissäni vierestä kuinka paljon intoa hänellä oli meidän härnäämiseen.
Olen sen hänelle sanonutkin ja hän on myöntänyt että oli kamala ja ei osanut päästää irti miehestä..ni.
MONTA "TARINAA",MONTA MIELIPIDETTÄ.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 14:48 Tantu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 11:11 Mary kirjoitti:

Niinpä niin. Minä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että on hankalia eksiä, vaikeita tilanteita, on yhtä sun toista, koska yksikään perhe ei ole toisen kanssa samanlainen.
Sinun tilanteesi on varmaankin juuri sellainen kuin se on. Ja asenteesi ihan oikeutettu.

Omalta kohdaltani koko vyyhti täällä lähti siitä, että rohkenin mennä ilmaisemaan mielipiteeni ketjussa Etäisien puolisot, lähinnä siitä asiasta, että elatusmaksukiistat eivät kuulu muille kuin elatusvelvollisille. Olen peräänkuuluttanut peiliinkatsomista, jos jokaisen ongelman viimeinen lause on -Ja muutenkin se exä käyttää rahansa kaikkeen muuhun kuin lapseen-
Voisi kuvitella, että vaikka se miehen eksä ei olisikaan paras ystävä, vaikka sillä olisikin asioita jotka äitipuolta harmittaa, niin ei se nyt ihan läpimätä varmaankaan ole. Vaan ihminen. Jos kuulee vain miehen mielipiteen, ei voi vielä sen perusteella tuomita ihan kaikkia biologisen äidin kasvatusmetodeita.
Kummasti sieltä tuli sellaisia "Minä olen kyllä meidän Jorman kanssa samaa mieltä asioista" ja yhtäkkiä onkin jo Jormakin täällä mukamas kirjottelemassa. Hei Pliis!
Olen huomannut oman nimimerkkini vilisevän useassa tekstissä, juuri sellaisissa perustelemattomissa heitoissa joihin olen pyydellyt vastauksia.
Ja nyt minut on leimattu lähinnä riidankylväjäksi ja ties mitä kaikkea muuta.
Ei mikään ihme, kun joka puolelta alkaa tulla noita "heittoja" niin sitä alkaa epäillä jokaikistä nimimerkkiä. Mutta olen pahoillani jos joku, joka ei osallistu asiattomuuksiin, on ottanut itseensä.

Itse seison sanojeni takana ja olen valmis keskustelemaan asioista myös sähköpostilla enkä nimimerkkien takaa heitellen.
Olen itsekin sitä mieltä,että kaikilla on omat mielipiteensä asioista ja niin kuuluu ollankin...elämähän olisi tylsää, jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista.

Ja sehän on juuri sinun mielipiteesi,ettei elatusmaksut kuulu muille kun elatusvelvollisille...ja minun mielipide taas on,että kuuluu muillekin jossain määrin. Mutta turhaa tästä on enää kiistellä.

Mulla exän toiminnassa ei harmita mikään muu kuin se,että hän on pahoittanut mieheni mielen.Tosin mieheni kyllä on pahoittanut hänen mielensä 6 vuotta sitten, mutta luulisi tuossa ajassa pääsevän asioista yli...

Varmasti exä on hyvä äiti, koska poika vaikuttaa mukavalta ja fiksulta. Itse asiassa olen exän tavannutkin,koska hän sitä halusi...asioista puhuttiin naamatusten ja oletin,että kaikki on ok. Mutta meidän tapauksessa muut ihmiset puuttuvat tähän tilanteeseen liikaa ja sekoittavat exän pään puhumalla asioista joista eivä tiedä mitään. Ja nyt on tultu siihen,että minä olen kaiken pahan alku =( ja estänyt isän tapaamasta poikaansa jne...Vaikka asia on pinvastoin.

Nyt ollaan sitten tultu siihen,että mieheni ei halua olla exänsä kanssa missään tekemissä ja aikoo vain hakea poikansa ja viedä sovittuna aikana takaisin...siihen asti,että exän asenne mua kohtaan muuttuu.'

No toivotaan,että joskus pääsee yli menneistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 15:54 Mary kirjoitti:
Olen itsekin sitä mieltä,että kaikilla on omat mielipiteensä asioista ja niin kuuluu ollankin...elämähän olisi tylsää, jos kaikki olisivat samaa mieltä asioista.

Ja sehän on juuri sinun mielipiteesi,ettei elatusmaksut kuulu muille kun elatusvelvollisille...ja minun mielipide taas on,että kuuluu muillekin jossain määrin. Mutta turhaa tästä on enää kiistellä.
Niin kuin sanottu, sinun suhtautumisesi miehesi eksään on mielestäni ihan oikeutettua ja tervettä.
Ja tuosta elatusmaksuasiasta vielä. Haluaisin edelleen kuulla (ihan kiistelemättä vaan kaikella ystävällisyydellä) että miksi olet sitä mieltä, että uusille kumppaneille kuuluu ex-suhteen lapsien elatus?
Lakipapereissa lapselle kuitenkin määrätään vain yksi tai kaksi huoltajaa/elatusvelvollista. Toki uuden avioliiton ja sitäkautta yhteisen omaisuuden (jos ei ole avioehtoa) myötä osittain elatus on myös uuden kumppanin hartioilla mutta kaikki muu on vapaaehtoista. Myös lapsellisen/lapsettoman kumppanin valinta.
No, mutta sinä et ehkä kuulu niihin jotka sitä täällä itkee.

Yleisesti ottaen vielä
On syytä miettiä myötätuntoa hakiessaan esittääkö asiansa näin:
MIEHENI EXÄ ON TÄYSKIERO P...A, EI OSAA KASVATTAA LAPSIAAN, ITSE OLEN KASVATTANUT HÄNEN LAPSENSA JA RAHATKIN SE KÄYTTÄÄ MIHIN SATTUU!

Vai näin

MIEHENI EXÄ KÄYTTÄÄ VUODESTA TOISEEN HENKISTÄ VÄKIVALTAA MEIHIN JA LAPSIINSA, OLEN NÄHNYT HÄNEN USEASTI MENNEEN YMPÄRIPÄISSÄÄN KOTIIN, LAPSET OVAT MASENTUNEEN OLOISIA JA KERTA TOISENSA JÄLKEEN KERTOVAT HALUAVANSA ASUA MEIDÄN LUONA.
LISÄKSI TUNNEN USEITA TODELLA HYVIN TOIMEEN TULEVIA YKSINHUOLTAJAÄITEJÄ.

Ja aina ennen kun painaa Lähetä-nappia, olisi syytä kysyä itseltään. "Olenko nyt aivan varma?"

Ja tässä vielä kirjautuneena, koska keskustelen asian tiimoilta tästälähin vain yksityisviestein, jos jolla kulla on jotain asiaa.

Ne, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, älkööt vaivautuko.

Niin kuin sanottu, sinun suhtautumisesi miehesi eksään on mielestäni ihan oikeutettua ja tervettä.
Ja tuosta elatusmaksuasiasta vielä. Haluaisin edelleen kuulla (ihan kiistelemättä vaan kaikella ystävällisyydellä) että miksi olet sitä mieltä, että uusille kumppaneille kuuluu ex-suhteen lapsien elatus?
Lakipapereissa lapselle kuitenkin määrätään vain yksi tai kaksi huoltajaa/elatusvelvollista. Toki uuden avioliiton ja sitäkautta yhteisen omaisuuden (jos ei ole avioehtoa) myötä osittain elatus on myös uuden kumppanin hartioilla mutta kaikki muu on vapaaehtoista. Myös lapsellisen/lapsettoman kumppanin valinta.
No, mutta sinä et ehkä kuulu niihin jotka sitä täällä itkee.

Sinähän sen juuri sanoit...osittain se elatus lähtee minunkin rahoistani ja jos exä alkaa menemään elatuksen suuruuden suhteessa kohtuuttomuuksiin niin kyllähän se silloin kuuluu myös minulle. Minä en niitä elatuksia maksa, enkä aio maksaakaan koska on omakin lapsi elätettävänä. Mutta kyllä se "liika" raha exälle on meidän taloudesta poissa ja myös minunkin rahoistani.

Mutta se siitä elatuksesta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 17:20 Mary kirjoitti:
Sinähän sen juuri sanoit...osittain se elatus lähtee minunkin rahoistani ja jos exä alkaa menemään elatuksen suuruuden suhteessa kohtuuttomuuksiin niin kyllähän se silloin kuuluu myös minulle. Minä en niitä elatuksia maksa, enkä aio maksaakaan koska on omakin lapsi elätettävänä. Mutta kyllä se "liika" raha exälle on meidän taloudesta poissa ja myös minunkin rahoistani.

Mutta se siitä elatuksesta!
Juuri näin. Monella asiasta tietämättömällä on vaan vähän heppoiset perusteet analysoida sitä mikä on kohtuutonta.
Ja en nyt tällä tarkoita ketään tiettyä.
Ja vapaaehtoisuus on eri asia kuin velvollisuus.
Lisäksi vielä se, että niitä papereita kun sovitaan, niin kukaan muu ei niitä allekirjoita kuin asianosaiset eli kohtuuttomia voi toki vaatia, mutta kukaan ei voi pakottaa allekirjoittamaan.

Mutta olet oikeassa, se siitä elatuksesta!

Peace :flower:

Tity
"Itse seison sanojeni takana ja olen valmis keskustelemaan asioista myös sähköpostilla enkä nimimerkkien takaa heitellen."

Seisot sanojesi takana? Olet jo monta kertaa sanonut poistuvasi tältä keskustelupalstalta ja edelleen kirjoituksiasi vaan ilmestyy...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 16:58 Tity kirjoitti:
"Itse seison sanojeni takana ja olen valmis keskustelemaan asioista myös sähköpostilla enkä nimimerkkien takaa heitellen."

Seisot sanojesi takana? Olet jo monta kertaa sanonut poistuvasi tältä keskustelupalstalta ja edelleen kirjoituksiasi vaan ilmestyy...
Luit varmaankin koko tekstin, siis sen, missä asiayhteydessä kirjoitin kyseisen lainauksesi. Saivarteluako?
No, sama se, juupa juu..päätinkin pysytellä vielä näillä palstoilla jonkun aikaa..
:p

anne-68
Älä Tantu ihmeessä lähde mihinkään!Minkä takia lähtisit?Kyl muakin ottaa kuutsaan tietyt ymmärtämättömät möllisköt,mut en anna häiritä mielipiteenilmaisu oikeuttani,en todellakaan.Mä päätin et musta on kiva lukea kommentteja ja kysymyksiä äideiltä,esittää niitä myös itse.Ihan aina ja joka kommenttiin tulee jokunen asioista ymmärtämätön hymiöineen,en viitsi piitata moisista niin paljon että täältä mihinkään poistuisin.Yritän ajatella niin että ne ihmiset jotka viestini sisällön oikein ymmärävät ovat juuri niitä ihmisiä joille viestini on tarkoitettukin.Ja uskon että niitä ihmisiä on kuitenkin tarpeeksi paljon jotta katson aiheelliseksi aikaani joskus täällä kuluttaa.Tämän olen sanonut aikaisemmin ja sanon taas:tyhjät tynnyrit kolisevat eniten..Ei ole klisee vaan aivan fakta.Sinä tantu tiedät kyllä mitä se tässä tilanteessa tarkoittaa =) Nainen voi olla susi joo,eli on laumaeläin myös!Joukolla on niiiiin kiva käydä yhden ihmisen mielipiteitä raatelemaan!Eli EIKUN JATKETAAN!!!

hoooh-hooii-jaa
Tantu täälä puhuu itekseen ittesä kanssa.

En ole kamalasti seurannut näitä että kuka kirjottaa mitä ja minkälainen kirjotus tyyli on kelläkin ja onko sama vai erilainen enkä minä mieti kuka on kukakin. Että onko siis sama henkilö monen nikin takana.
Jos Tantu kerran on rohkee ja voi puhua asioista sähköpostissaankin, niin miksi et kirjaudu ja kirjoita vain kirjautuneena ??? !!!

Biologinen äiti jos on lähiäiti, vastaa lasten arjesta ja kaikki kunnia hälle kuten kaikille äideille.
Mutta pitää muistaa että ei äitipuoli eli se miehen uusi kumppani automaattisesti mikään syöjätär ole, joka haluaa viedä lapset äidiltään tai että yrittäisi leikkiä äitiä miehen lapsille tai että yrittäisi olla parempi ihminen ja parempi joka asiassa kuin biologinen äiti. Tarkoitan että kilpailuasetelmaa ei se äitipuoli ole luomassa. Mutta biologinen äiti saattaa usein luulla niin.
Semmonen, jolla on huono itsetunto ja joka on katkera. Sillä tasapainoinen ja elämässään onnellinen ihminen ei ole tommonen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 13:28 hoooh-hooii-jaa kirjoitti:
Tantu täälä puhuu itekseen ittesä kanssa.

En ole kamalasti seurannut näitä että kuka kirjottaa mitä ja minkälainen kirjotus tyyli on kelläkin ja onko sama vai erilainen enkä minä mieti kuka on kukakin. Että onko siis sama henkilö monen nikin takana.
Jos Tantu kerran on rohkee ja voi puhua asioista sähköpostissaankin, niin miksi et kirjaudu ja kirjoita vain kirjautuneena ??? !!!

Biologinen äiti jos on lähiäiti, vastaa lasten arjesta ja kaikki kunnia hälle kuten kaikille äideille.
Mutta pitää muistaa että ei äitipuoli eli se miehen uusi kumppani automaattisesti mikään syöjätär ole, joka haluaa viedä lapset äidiltään tai että yrittäisi leikkiä äitiä miehen lapsille tai että yrittäisi olla parempi ihminen ja parempi joka asiassa kuin biologinen äiti. Tarkoitan että kilpailuasetelmaa ei se äitipuoli ole luomassa. Mutta biologinen äiti saattaa usein luulla niin.
Semmonen, jolla on huono itsetunto ja joka on katkera. Sillä tasapainoinen ja elämässään onnellinen ihminen ei ole tommonen.
Niinpä, et ole paljon seurannut, minunkaan kirjoituksiani nähtävästi.
Mutta juuh, en ole viimeisestä eri mieltä. Tosin on kyllä erinäisiä kirjoituksia tullut luettua joista juuri voisi saada mainitsemasi kuvan.
Ja ihan kirjautuneena, jos sillä täällä on mitään merkitystä???

37 vuotta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 10:28 Tantu kirjoitti:
Ja näköjään on ihan turha keskustella ihmisten kanssa, joilta puuttuu elämänkokemusta ja (ikää?)

Kuinka vanha ja kokenut sitten pitäisi olla kun itsekin olet vasta alle kolmekymppinen???

Mun mielestä se että ihmisellä on paljon mielipiteitä ei tee ihmisestä viisasta vaan kyllä se viisauskin tulee loppujen lopuksi sieltä hyvästä sydämmestä ja "riita" tapauksissa meillä päin sanotaan että se joka riidan lopettaa se on se viisas. Iällä ei ole mitään merkitystä, mä ainakin tunnen erittäin fiksuja nuoria ja vanhoja. Täällä on varmaan paljon nuoriakin joilla on enemmän elämänkokemusta kuin vanhemmilla, sehän riippuu ihan siitä millaisen elämän kukin on elänyt tähän mennessä.

Yhteistyössä