Hakutulokset

1. A

Miten eroon naapurin koirista

Tilanne on tämä. Naapurit pitävät koiriaan, joista toinen dobermanni, vapaana pihallaan. Aina kun me ulos mennään niin tää dopermanni hyökkää meidän puolelle armottomasti räkyttäen. Mä ja lapset pelätään ja ulos mennään kun on ikunasta varmistettu ettei naapurin pihalla liikettä. Ollaan sanottu...
  2. A

naisen/miehen tunteenpurkaukset

En itse kannata kenenkään väkivaltaista käytöstä, mutta myönnän kerran lyöneeni miestäni. Takana tempaus joka saa vieläkin niskavillani nousemaan pystyyn. Ei kohdistunut minuun vaan oli miehen hullu päähänpisto joka sai mut todella huolestuneeksi. Kun sain äijän kaverinsa kanssa kiinni niin...
  3. A

Perheen menot, kuka maksaa?

Kun yhteen mentiin, niin tili muuttui yhteiseksi ja sinne kummankin tulot alkoi tulla ja tällä erää myös 2x lapsilisät. Sieltä maksetaan kaikki menot ja mitään marinaa ei rahasta ole ollut kun selvät sävelet alusta alkaen ollut. Eli yhdessä tienataan, minä vähemmän isäntä enemmän, ja yhdessä...
  4. A

Miten saada vaimo suostuvaiseksi?

Oletpa jamassa Mikke36. Vaikka aina sanotaan että totuus kannattaa niin tässä tapaus missä ei kannattanut. Yritä vaan omalla ihanalla olemuksellasi voittaa vaimosi luottamus puolellesi ja puhu, puhu, puhu. Jossain vaiheessa vaimosikin tajuaa että olet tosissasi ja rahellinen ja toivottavasti...
  5. A

Kenen on vika, jos ei seksi maistu?

Voipi se syy löytyä arjestakin. Jos olet aamusta iltaan koko ajan touhuamassa niin eipä se kikkeli maistu kun sänkyyn kaatuu vaikka mies kuinka lämmittäisi. Mutta toki voi miehestäkin vika löytyä. Voisihan se mies jakaa niitä arjen töitä vaimon kanssa. Ja oravanpyörä pyörii..
  6. A

miten hoidatte parisuhdetta?

Meillä parisuhdetta hoidetaan aina mummola-reissujen aikana. Silloin saadaan miehen kanssa yksi ilta vain meille, lähdetään syömään ja vähän tuulettumaan. Kotona ei tätä herkkua ole tarjolla kun mummolat on monen sadan kilsan päässä eikä täällä ole sellaisia kavereita keille voisi lapset jättää...
  7. A

Miten saada vaimo suostuvaiseksi?

Samoin sanoisin mitä että yritä ensin puhumalla saada selville mikä vaimokultaa vaivaa ja kuinka olet häntä loukannut. Toisaalta mikäli vaimosi on saman ikäinen kanssasi niin voi tietty olla myös iän tuomaa. Itsellä on aina välillä "pakka sekaisin" eikä maistu mikään eikä kukaan. Syitä siis...
  8. A

KOTI ISÄKS HARKITSEVA!

Pakko oli munkin kommentoida. Tasa-arvoisena aikana mun mielestä ei ole ollenkaan häpeä, vaikka munat housuissa myöntääkin olevansa koti-isä. Se jo kertoo miehestä paljon että on selkärankaa jäädä kotiin lasten kanssa ja vielä myöntää se toisten kuullen. Ja tottakai miehet voivat verrata...
  9. A

asunnon ostaminen yhdessä

Jos asuntokeskustelussa ei päästä yhteisymmärrykseen niin voihan sitä sanoa vaimolle että sen tililtä menee uuden talon lainanlyhennykset ja mies siirtää omalta tililtä puolet lyhennyksistä vaimon tilille. Näin myös vaimo saa maksaa siitä mitä tahtoo ja ehkä seiskat ja uudet vaatteet jää silloin...
  10. A

nyt se tapahtui

Itse vastaan alkoholistin lapsena. Jos teillä on tollasta niin lähde lapsesi kanssa. Mä olen 30 vuotta kärsinyt siitä millasta meillä kotona oli kun olin pieni. Vaikka miehesi ei lapseesi käsiksi kävis niin mieti mitä lapsi ajattelee kun kasvaa. Hänellä on jatkuva huoli äidistä jota isä...
  11. A

Oma aika, minun ja miehen

Samat kaavat sitä taitaa olla täälläkin. Mä hoidan työmatkalla lapset kotiin koulusta ja iltiksestä, laitan ruuan ja siivoan syönnin jälkeen astiat. Siivoan kotia lasten kanssa ja käyn heidän kanssa myös kaupassa. Mies töistä tullessa oikaisee sohvalle ja nukahtaa kunnes herää kun huhuilen...
  12. A

harmaata arkea

Samanmoista harmaata arkea täälläkin. Mä yksin pyöritän tän meidän arkirumban: töistä tullessa haen lapset hoidosta/iltiksestä, kiireellä kotiin laittamaan ruokaa ja raivaamaan keittötä, siivoamaan ruokailun jäljet pois, lasten kanssa seurustelua, iltapesut ja nukkumaan. Kaupassakäynnit hoidan...
  13. A

siivooja kotiin, onko kokemusta kenelläkään?

Kerron siivoojan näkökulmasta tämän asian. Ensimmäisellä kerralla kartoitetaan mitä tehdään eli kuinka suuri siivous. Mä teen tuntihinnalla eli arvioin kuinka kauan menee. Toisinaan kun siivoan niin on lapset ja vanhempia kotona, toisinaan jättävät rauhassa siivoamaan tai sitten avain odottaa...
  14. A

Elämä jumissa

Kiitos Althaea kommenteista. En vain voi heitttäytyä herroiksi kun on kuitenkin 2 lasta tässä mukana, kysy vaan montako kertaa on mieli tehnyt. Jos yritän levätä niin siihen se menee että mies ärjyy lapsille jostain pikkusyystä tai lapset vaan hakeutuu mun huomaan syystä tai toisesta. Jos...
  15. A

Elämä jumissa

Onko muilla samoja ongelmia? Mulla kun on taas alkanu tää yhteiselämä tökkiä. Kaipaan niitä ihania vasta rakastuneen aikoja, jotka esim. Finlandersin uusi kappale "mitä sulle kuuluu tänään" herättää. Tuntuu että mikään ei enää kiinnosta tossa ukossa. Toisaalta ei jaksakaan kiinnostaa sohvalla...
  16. A

KOKEMUKSIA PARITERAPIASTA

Kokemusta on yhden käynnin verran. Siellä tuli ne asiat esiin mitä olin itsekin tiedostanut eli oma mököttämiseni ym. Kerran käytiin ja oli lähinnä vuoropuhelua mun ja mieheni välillä, tää "kuulustelija" vaan heitti pieniä kysymyksiä väliin joihin vastailtiin. Suurin syy on kuitenkin yhteisen...
  17. A

mies hoitaa vauvaa humalassa

Ei se humala sovi yhteen vauvan hoidon kanssa. Omakohtaisesta kokemuksesta viisastuneena tein aikanaan päätöksen että humalassa ei miehellä ole lapsen lähelle asiaa. Meinasi nimittäin kaatua kerran kännissä ulkoportaat alas 5 kk vanha lapsi sylissään. Ja sama sääntö toisaalta äideille, eli ei...

Yhteistyössä