Kenen on vika, jos ei seksi maistu?

• Viestiketjun aloittaja Kerholainen
  • Ensimmäinen viesti
Miehen vika.

Miehen tehtävä on opettaa ja leikitellä niin, että saa naisen haluamaan. Miehethän on helposti valmiina, mutta nainen täytyy lämmitellä!

Jos ajattelen vain itseäni, en lämmittele naista ensin. Jos haluan hyvää meille molemmille, huolehdin ensin naisesta. Halukas nainen on sitäpaitsi parasta mitä tiedän!

Voipi se syy löytyä arjestakin. Jos olet aamusta iltaan koko ajan touhuamassa niin eipä se kikkeli maistu kun sänkyyn kaatuu vaikka mies kuinka lämmittäisi. Mutta toki voi miehestäkin vika löytyä. Voisihan se mies jakaa niitä arjen töitä vaimon kanssa. Ja oravanpyörä pyörii..

kummanki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 12:52 Kerholainen kirjoitti:
Siis kenen on vika, jos ei seksi enää mua huvita?
Minun vai mieheni?

Mielipiteitä, kiitos

Uskon,että kummassakin on vikaa. mutta jos on pakko vastata sinä vai mies,niin ensimmäisenä minä menisin itteeni,että olenko minä jotenkin muuttunut esim.ajattelenko muita miehiä,olenko tylsistynyt elämään yms.
Jos kaikki on niinku ennenki,niin sitten vo kai alkaa vaatimaan mieheltä huomiota ja erillaisia juttuja sinne sänkyelämään,että seksi alkaa taas maistuun..... :D

maistiainen
pitääkö sen sitten aina maistua? kunhan huolehtii että toinen saa sääntömääräisen välillä. pikkuseksipaasto voi ratkaista ongelman.

eikä se seksi ala aina sieltä aamupuurosta. kyllä sitä tekee mieli jostekee mieli vaikka minkä tiskivuoren vieressä.

maistiainen
pitääkö sen sitten aina maistua? kunhan huolehtii että toinen saa sääntömääräisen välillä. pikkuseksipaasto voi ratkaista ongelman.

eikä se seksi ala aina sieltä aamupuurosta. kyllä sitä tekee mieli jostekee mieli vaikka minkä tiskivuoren vieressä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 16:59 Hoitsu kirjoitti:
Miehen vika.

Miehen tehtävä on opettaa ja leikitellä niin, että saa naisen haluamaan. Miehethän on helposti valmiina, mutta nainen täytyy lämmitellä!

Jos ajattelen vain itseäni, en lämmittele naista ensin. Jos haluan hyvää meille molemmille, huolehdin ensin naisesta. Halukas nainen on sitäpaitsi parasta mitä tiedän!
Just joo...eiköhän vika oo molemmissa I.DIOOTTI!!!

Yhteistyössä