Hakutulokset

1. jose0105

Missä vaiheessa olette siirtyneet pinniksestä"isojen"sänkyyn

Mun tyttö siirtyi "isojen" sänkyyn 1,5v. vanhana. Hyvin on siinä nukkunut. osasi kans tulla jo hienosti pois sohvalta ja tuolilta ite eikä ole krtaakaan sängystä pudonnut. Nyt tänään nukahti ensimäistä kertaa omaan sänkyyn ihan yksin, on nyt 1v.10kk (kurkin aina välillä ovelta ja käskin laittaa...
  2. jose0105

kuinka moni yh hakee seuraa jossain netin palstalla

Minulla on ollut profiili suomi24:n treffeissä. Sitä kautta tutustuin ja tapasinkin kaksi miestä. Ensimmäinen pelästyi lapseni nähtyään eikä sen jälkeen ole näkynyt. Toinen yritti heti parin tapaamisen jälkeen valvoa kaikkea tekemistäni ja puheitan ym.... Ei sitten sekään kestänyt sen pitempään...
  3. jose0105

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Kaikki kivoja nimia, Vilma on jotenkin ihana. Itelläni on poika: Jordi Johannes ja tyttö on Sera Tekla Aurora
  4. jose0105

Minkäikäinen kun sait lapsia???

19v. kun esikoinen syntyi ja 23v. kun tuli toinen
  5. jose0105

Kuisnyt suu pannaan...

Jos löydät asunnon, tee vuokra sopimus tai ainakin alustava ja marssit sossun luo ja sanot että tarvitset pikaisen päätöksen. Jos olet vielä etukäteen sossun kanssa puhunut muutosta ja tulevasta takuuvuokran/vuokran maksusta mihin sinulla ei ole varaa niin varmasti onnistuu päätöksen teko...
  6. jose0105

yh ja seksinkaipuu

\ Minulla on sama ongelma. En ole ikinä harrastanut yhden illal juttuja enkä harrasta. Kaikkein eniten kaipaan läheisyyttä. Olisi ihana käpertyä jonkun ihanan rakkaan ihmisen kainaloon ja olla vain lähekäin.
  7. jose0105

Kuinka monta lasta?

Poika on 5v. ja tyttö 1v.9kk. Vällillä on aika rankkaa, viime aikoina enemmän ku yleensä. Isä ei ole kuvioissa, omasta halustaan. Se vaikeuttaa tilannetta tällä hetkellä paljonkin, koska en tiedä mitä pojalle selittäisin miksi ei isää tapaa ja perheneuvolasta en saanut apua. :'(
  8. jose0105

Eron syyt?

Mies petti ja valehteli päin naamaa kokoajan (olin välillä vieressä, kun tyttöystävänsä soitti). Kaverit oli tärkeämpiä kuin minä ja lapsi, siis oikeesti lähti ennen ku herättiin ja tuli ku nukuttiin. Ei työssä käynyt (ei halunnut) oli vain kavereiden kanssa. Jos sanoin asiasta ja suutuin hän...
  9. jose0105

Varkauden yksinhuoltajat!

Oisko jollain tietoa varkauden yksinhuoltajat r.y:n toiminnasta? Täällä pitäis olla semmonen, mut en löytänyt nettisivuja tai mitään muutakaan tietoa. Kiitos vastauksista :flower:
  10. jose0105

Hei, pinoudutaan!

Oon 25v. yh-äiti pohjois-savosta. Lapset on poika 5v. ja tyttö 1v7kk. Jäin lasten kanssa yksin jo ennen nuoremman syntymää.
  11. jose0105

lukee ketä yksinhuoltajan ongelmat kiinnostaa

Joo ota ehdottomasti yhteyttä lastenvalvojaan. Lapsetkin kärsii tuommosesta. Voit vaikka vaatia valvotut tapaamiset, ainakin väliaikaisesti, jos ei muuta ratkaisua keksi.
  12. jose0105

Käyttekö terassilla lastenne kanssa?

En ole käynyt lasten kanssa terassilla enkä käy! Ei ole lasten paikka. Minkä takia lapset pitää ottaa mukaan ja katsomaan aikuisten typeryyttä. Vaikka itse ei sitä huomaisi yksi tai kaksi siideriä (tai olutta) voi jo muuttaa käytöstä niin että lapsi sen huomaa ja ihmettelee (ja voi jopa pelätä...
  13. jose0105

1,7v. heittelee tavaroita

meilla kanssa. Tyttö heittelee koko ajan jotain toisten päälle eikä kieltämisestä ole apua, vielä. Kyllä se oppii ettei saa heittää. Isoveli ja kaverit vaan kärsii, kun saa välillä leluja tai hiekkaa tms.. päälleen.
  14. jose0105

kasviksia grillissä

\ Kauanko olet nyyttejä kypsentänyt?
  15. jose0105

kasviksia grillissä

mitä hyvää ootte grillanut ja miten? Onko kukaan tehnyt "grillinyyttejä". Jossain näin sellaisia, mut en muista miten tehdään. Eli folion sisään esim. uusia perunoita, porkkanaa, parsaa, sipulia ja grilliin. Pitääkö ne keittää ensin? ja mitä muuta siihen laittais? Miten ootte grillanut...
  16. jose0105

Kysely

\ juu, niin teki. ei onnistunut vastaaminen

Yhteistyössä