yh ja seksinkaipuu

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
harmaannuin...

mutta miten muilla tuo otsikkoasia?

mua välillä ihan itkettää, kun tunnen itseni niin vajaaksi. joudun elämään ilman s.eksiä.. olen niin kade kaikille parillisille, jotka saa harrastella säännöllisesti tuota ihanaa asiaa. :'( :ashamed:

:snotty: :snotty:

Sama ongelma... :snotty: Eikä sitä riitä poistamaan yhdenillanjutut (enkä kyl niitä harrastakaan) kun sitä haluaisi myös tuntea jotain sitä toista kohtaan. Ja saada kietoutua yöksi toisen lämpimään kainaloon nukkumaan. Läheisyyttä kaipaa, kauheasti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 21:50 Minä kirjoitti:
Sama ongelma... :snotty: Eikä sitä riitä poistamaan yhdenillanjutut (enkä kyl niitä harrastakaan) kun sitä haluaisi myös tuntea jotain sitä toista kohtaan. Ja saada kietoutua yöksi toisen lämpimään kainaloon nukkumaan. Läheisyyttä kaipaa, kauheasti.
Minulla on sama ongelma. En ole ikinä harrastanut yhden illal juttuja enkä harrasta.
Kaikkein eniten kaipaan läheisyyttä. Olisi ihana käpertyä jonkun ihanan rakkaan ihmisen kainaloon ja olla vain lähekäin.

hei hei heikki
:hug: en tiedä mien tän alkaisi?olen siis mies ja parisuhteessa,pari lasta ja talous kunnossa.parikymmentä vuotta yhdessä ja välillä tuntuu,että elämä on valunut hukkaan.alkoholi ei meillä ole ongelmana.vaimollani puuttuu hellyyden ja tunteiden näyttämis geenit.siis olen jo pitkään kateelisena katsellut pareja ,jotka käyvät yhdessä elokuvissa ,kävelyllä,syömässä kaksistaantai lastenkanssa ja kävelevät käsikkäin,halailevat yms.koskaan en ole kuullut vaimoni sanovan kenellekään ,varsinkaan vanhemmilleen rakastavansa minua tai että on hyvä tuuri käynyt mies valinnassa.itse olen kavereille ja vanhemmileni sanonut vaimovalinnan osuneen oikeaan.olen käsistäni tosi kätevä.joten kodin remonttihommat olen aina hoitanut ilman muitten apua. :snotty: että voi sitä hellyyttä puutua meiltä miehiltäkin. kaikille tämän lukeneille hyvää uutta vuotta :flower:

seksiä kyllä saa
mutta se hellyys... Mulla on sikäli "hyvä tilanne", että on jo useamman vuoden ollut sama petikaveri. Vietetään kahdenkeskeisiä hetkiä 1-3 kertaa viikossa, kumpainenkin ollaan vapaita ja tapaamiset on niin, ettei se ole lapsiltani pois, mutta ei myöskään tavata lasteni nähden... Mutta juuri se läheisyys, halailu jne puuttuu. Kun tavataan, on todella hyvää seksiä ja sitten sanotaan heippa... Itse kaipaisi vaikka lyhyttä makoiluhetkeä toisen kainalossa... Mutta muutoin tämä järjestely sopii todella hyvin minulle..

Yhteistyössä