\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 01:27 yhäri kirjoitti:
eipä ole netistä tullut etsittyä seuraa
ei kai sitä arvaa kun ei tiiä mikä pölhökustaa siellä toisessa päässä
oikeesti on
nenukka nenukkaa vasten on parempi ehkä tai sitte ei
mä etsin rehellistä uskollista puhetaitoista miestä
semmosta joka osaa käsitellä rapu naista vaikea pakkaus olen mutta niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan
Täällä kaksi pölhökustaata löysi toisensa sinkut.netin kautta. Nokatusten tavattiin sitten kun oltiin aikamme juteltu sähköpostin välityksellä.
Olemmeko jotekin tolleroita, tyhmiä, epämuodostuneita, epätoivoisia?
No, emme kyllä omasta mielestä, eipä vaan kapakastakaan kumpikaan ketään mitään löytänyt, yhden yön epätoivoisia suhteita lähinä.. mies ei edes käynyt kapakassa..
vaikka nyt onkin käynyt klassisesti eli parisuhde lihottaa. Mies oli tavatessa trimmikunnossa, upea kroppa, komea ilmestys. Minäkin hoikempi kuin nyt. Edelleen sovimme samoihin vaatteisiin, mutta mutta..
Mitä minä löysin netistä? Pitkän, komean, hyväkroppasen, rehellisen, luotettavan, uskollisen ja uskonnollisen = uskovaisen (olen itsekin) lapsirakkaan ja mielettömän huumorintajuisen, verbaalisen (eli puhetaitoisen ) miehen...
Ai eikö tämmösiä muka netistä löydy? No ei löydy, kun minä sen ainoan nappasin
Mitä mies löysyi? Kohtuullisen näköisen (kun en itseäni osaa kehua) kropaltaan "naisen mallisen", viehättävän, uskollisen, uskonnollisen = uskovaisen (kuten hänkin) temperamenttisen, lämpimän, :heart: huumontajuisen ja verbaalisen (puhetaitoinen) naisen...
Ei, näitäkään ei netistä enää muita löydy, kun minut on jo rengastettu
Olimme siis ainoalaatuisia.
Olimme myös muuten älyttömän tyytyväisiä sen hetkiseen elämäämme, emme siis epätoivoisesti etsineet tulevaa puolisoa ja tulevalle lapselle isää / äitiä ja omakotitaloa böndelle...
Nyt puuttu sitten vain tuo omakotitalo nurmijärveltä, etsinnässä on