Hakutulokset

1. jade

Mietittäväksi...

^kiitos, toivotaan tosiaan parempaa...:) Yhtenä kappaleena edelleen. Tuonne tammikuisten puolelle sitten huhuilen kunhan saan jotain aikaseksi.
  2. jade

No nyt tämä lähtee...

:hug: no nyt on ainakin kokeiltu tuota ja puhuttu asiasta, ei voi kun toivoa parempaa ensikerralle
  3. jade

Mietittäväksi...

Jokainen olkoon sitä mieltä mitä itse haluaa.:) Ilmeisesti tämä otsikko "mietittäväksi" tarkoittaa tosiaan jokaiselle itsekseen mietittäväksi, ei kommentoitavaksi. Joten lopetan tähän :wave:
  4. jade

Mietittäväksi...

^anteeksi vaan jos täällä keskustellaan asiasta, mistä ei ilmeisesti saisi :x Ja paras ystäväni on saanut kolme lastaan sektiolla, kaksi ensimmäistä ei ollut suunniteltua, mutta kolmas oli.Olen siis nähnyt erilaiset toipumiset ja niiden vaikeudet esim. tyrät, tulehtuneen haavan, vuotavan haavan...
  5. jade

Mietittäväksi...

Onneksi ensimmäinen synnytykseni sujui asiantuntevan ja tosi synpaattisen kätilön kanssa ihan mukavasti, veikka en silloinkaan saanut kivunlievitystä, mutta siitä on ihan mukavat fiilikset kuitenkin. Eikä tämä toinenkaan ole vaivannut muuta kun silloin tietysti heti tapahtuman jälkeen, (noin...
  6. jade

Mietittäväksi...

No yritän "pikakertausta"...eli lähdimme sairaalaan heti ekoista supistuksista, kun kohdunsuu oli jo viimesen 1kk reilut 3cm auki ja ekakin tuli suht nopeasti ja matkaa oli kuitenkin n 50klm, oli kehotettu tulemaan heti. Sairaalassa oltiin klo 8.15 Vastaanotto oli ko. kätilöltä seuraavanlainen:"...
  7. jade

Mietittäväksi...

Mielenkiintoista, joka kantilta ajateltuna, ei voi muuta sanoa. Hyvin ymmärrän aiheen aloittajan pointin ja olenkin samoilla linjoilla. Synnytyksistä tulisi jotenkin vaijeta, tai olet jotenkin heikompi/huonompi äiti...myytti tuntuu vaivaavan tätä hyvinvointi yhteiskuntaa. omaa napaa...
  8. jade

Kartoita parisuhdettasi.

kaikkiin vastasin KYLLÄ. Vastasin myös ekoihin kysymyksiin. Ja lähetin kysymykset miehelleni joka saa vastata niihin. sit lähetetään toisillemme :) Kjeh kiva leikki
  9. jade

Miten elävät parit, joilla erinlaiset seksihalut ?

Uskomattoman paljon on nimenomaan naisia, jotka haluaisi useammin kuin mies. Luulin sen joskus olevan toisin päin. Meidän suhde ei ole vuottakaan vanha, mutta minusta tuntuu että minä se useammin haluan kuin mies. Vaikka yleensä ottaen tyytyväinen olen ollut määrään tähän asti,kun olemme vielä...
  10. jade

Miten usein lapset hoitoon?

Hei ! En puhunut aloituksessa itsestäni vaan eräästä tutustani, mutta ette oikein ymmärtäneet minun pointtiani.Te ymmärrätte, mikä kohtuus omalle ajalle, mutta tämä tuttavani ei sitä ymmärrä, vaan työntää lapset milloin kenellekin iltaisin ja viikonloppuisin hoitoon, että itse pääsee baariin.
  11. jade

Mistä tietää rakastaako?

jos kaikki on hyvin ni miks tollasia pitää edes ajatella? Siis tottakai jokaisella käy varmaan mielessä, mutta mun mielestä aika hepponen syy alkaa suunnittelee eroa. "mä en oikeen tienny tykkääks mä siitä enää".. Kaikkien suhteessa on hyviä ja huonoja päiviä, miks pitää mennä just niitten...
  12. jade

Jälleen yksi tarina...

Ei pettämistä tarvi hyväksyä. eikä mitään tuollaisia tekoja muutenkaan! Mutta jos pystyt antamaan sen anteeksi vaimollesi, niin se on kyllä jo todella sen hatunnoston arvoinen juttu. pitäishän alkoholisteille ja narkkareillekin antaa anteeksi ja antaa uus mahdollisuus. Eikä vaan leimata...
  13. jade

Jälleen yksi tarina...

Jäi vielä sanomatta, että tiedätkö MIKÄ on saanut vaimosi tähän tilanteeseen..? Jos se oli yksistään raksa-aikainen masennus, niin syy pitäis ainakin olla jo poistunut. Eli jos vaimosi todella haluaa kaiken olevan hyvin jälleen, luultavasti nämä menneet eivät enää toistu. Oletteko jutelleet...
  14. jade

Jälleen yksi tarina...

Surullista... Olette kohdanneet parisuhteessanne melkoisen kompastuskiven ja tämä varmaan on elämäsi pahin kriisi. Mitä jos ajattelisit tulevaisuutta muutaman vuoden eteenpäin, ja POSITIIVISESTi. Jos nyt jaksat vielä eteenpäin, luottaen vaimoosi ja rakastaen, ehkä kaikki solmut aukeaa..? Vaikka...
  15. jade

tuntuu pahalta

Ei lasten kuulu kuunnella vanhempien riitoja ja haukkumisia!!! missään nimessä! (mä oon saanu tarpeeks olla vanhempieni välikätenä ja se on hirveintä mitä voi olla, ja jättää aina arpia lapseen.) Ystävälle toki kannattaa puhua, on hyvä että sellaisia ystäviä on, jotka myös HALUAA kuunnella ja...
  16. jade

Miten usein lapset hoitoon?

Hei! Miten usein teidän mielestänne nuoren äidin tulisi saada lapsista vapaata ? Lapset ovat arkisin päivähoidossa, niin miten usein tämän lisäksi vielä iltaisin ja viikonloppuisin ? Onko sillä väliä mihin sen ajan käyttää, baarissa käymiseen vai harrastuksiin? Mikä määrä poissaoloa kotoa ja...
  17. jade

voiko unirytmiä muuttaa

Meidän 1,3 vuotias poika herää sitkeästi joka aamu ennen kuutta! Vielä reilu kuukausi sitten rytmi oli järkevämpi - yöunille kahdeksan aikoihin ja herääminen seitsemältä, yhden kahden tunnin päikkärit päivällä. Nyt poju on tosiaan ruvennut heräilemään ennen kuutta huolimatta siitä...
  18. jade

koiran kyläily

Meillä kaksi koiraa kotona, enkä ikinä raahaa koiria kylään, jos ei sitten erikseen pyydetä. Isälläni ja muutamalla kaverilla ollut tapana aina kuljettaa koiriaan mukanaan ja minusta se on inhottavaa, joten aikani sitä kestettyäni sanoin, että ei tarvi tulla ollenkaan, jos ei rakit jää kyydistä...
  19. jade

Jättikoiran omistajat pinoon!

Uros rotikka ja narttu dogo =)
  20. jade

Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

Sykkeitten perusteella tyttö, ja neuvolatäti sanoo (sekä terveydenhoitoalan kirja missä odotusajasta juttua) että, jos sykkeet alle 140=poika jos yli 140=varmasti tyttö. Itse odotan kolmatta ja joka kerta on pitänyt paikkansa sykkeiden perusteella, muu hölynpöly on sitten ollut mitä sattuu.

Yhteistyössä