IsoMies
\
Sinulla taas on ilmeisen vaikea hiivaongelma joka on syy seksittömyyteen parisuhteessasi, mutta kuten kirjoitit, asia vaivaa sinua itseäsikin. Jaksamista sinulle :flower: :flower:
Kyllä parisuhteen pitää pysyä kasassa yli vaikean ajan ilman seksiäkin sairauden tms takia. Kommentoin vain kirjoitusta siksi koska syy seksittömyyteen oli ettei vaimoa seksi ilmeisesti kovinkaan paljoa kiinnosta. Kirjoituksessa käy ilmi, että mies haluaa seksiä pari kertaa viikossa joka on aika normaali nuoren ja terveen miehen tahti. Vaimo ei taas anna kuin kerran 3kk ja kokee miehen olevan tilanteeseen tyytyväinen. Epäilen vahvasti onko asia näin. Onko mies oikeasti tyytyväinen seksittömyyteensä??Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 16:46 harmaana kirjoitti:\meillä myös näin... en kyllä itsekään ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta mulla on jo pitkään jatkunut hiivaongelma. Se tekee yhdynnät mahdottomiksi ja välillä masentaa ja vie kaikki muutkin halut. Ihmettelen minäkin toisinaan, mitä se mies tuossa vielä jaksaa olla, mutta taitaapa se vaan olla niin, ettei se seksi ole kaikki kaikessa. Hyvä Iso mies, mitä jos toinen sairastuu? Eikö parisuhde muka voi jaksaa vaikean ajan yli ilman seksiäkin?Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 12:49 Annika kirjoitti:Meillä näin: Minä haluan noin kerran kuukaudessa tai harvemmin..juuri oli yli kolmen kuukauden tauko. Halittelua ja pusuttelua on joka päivä. Mieheni haluaisi seksiä noin pari kertaa viikossa mutta voi hyvin näinkin. Seksi on ihanaa silloin kun molemmat sitä haluaa. Minä en "tyydytä" koskaan miestäni.. hän arvostaa muutakin, kuten haleja ja hyvää ruokaa ja siistiä kotia. Ei seksi ole jokaiselle kaikki kaikessa eikä mieheni stressaa vaikka rakastellaankin harvoin. Haluaisinhan minäkin esim. voittaa lotossa joka viikko enkä silti vaivu masennukseen vaikken voita
Sinulla taas on ilmeisen vaikea hiivaongelma joka on syy seksittömyyteen parisuhteessasi, mutta kuten kirjoitit, asia vaivaa sinua itseäsikin. Jaksamista sinulle :flower: :flower: