Miten elävät parit, joilla erinlaiset seksihalut ?

IsoMies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 16:46 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 12:49 Annika kirjoitti:
Meillä näin: Minä haluan noin kerran kuukaudessa tai harvemmin..juuri oli yli kolmen kuukauden tauko. Halittelua ja pusuttelua on joka päivä. Mieheni haluaisi seksiä noin pari kertaa viikossa mutta voi hyvin näinkin. Seksi on ihanaa silloin kun molemmat sitä haluaa. Minä en "tyydytä" koskaan miestäni.. hän arvostaa muutakin, kuten haleja ja hyvää ruokaa ja siistiä kotia. Ei seksi ole jokaiselle kaikki kaikessa eikä mieheni stressaa vaikka rakastellaankin harvoin. Haluaisinhan minäkin esim. voittaa lotossa joka viikko enkä silti vaivu masennukseen vaikken voita :)
meillä myös näin... en kyllä itsekään ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta mulla on jo pitkään jatkunut hiivaongelma. Se tekee yhdynnät mahdottomiksi ja välillä masentaa ja vie kaikki muutkin halut. Ihmettelen minäkin toisinaan, mitä se mies tuossa vielä jaksaa olla, mutta taitaapa se vaan olla niin, ettei se seksi ole kaikki kaikessa. Hyvä Iso mies, mitä jos toinen sairastuu? Eikö parisuhde muka voi jaksaa vaikean ajan yli ilman seksiäkin?
Kyllä parisuhteen pitää pysyä kasassa yli vaikean ajan ilman seksiäkin sairauden tms takia. Kommentoin vain kirjoitusta siksi koska syy seksittömyyteen oli ettei vaimoa seksi ilmeisesti kovinkaan paljoa kiinnosta. Kirjoituksessa käy ilmi, että mies haluaa seksiä pari kertaa viikossa joka on aika normaali nuoren ja terveen miehen tahti. Vaimo ei taas anna kuin kerran 3kk ja kokee miehen olevan tilanteeseen tyytyväinen. Epäilen vahvasti onko asia näin. Onko mies oikeasti tyytyväinen seksittömyyteensä??
Sinulla taas on ilmeisen vaikea hiivaongelma joka on syy seksittömyyteen parisuhteessasi, mutta kuten kirjoitit, asia vaivaa sinua itseäsikin. Jaksamista sinulle :flower: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 14:22 mies29 kirjoitti:
Kysymykseeni haluaisin vastauksia, kuinka olette elämänne järjestäneet kun kummallakin toisistaan poikkeavat seksihalut ?

Miten olette ratkaisseet ongelman jossa toiselle riittää kerta viikossa ja toinen haluaisi/tarvitsee päivittäin ?

Kirjoitan tämän siksi parisuhde- alueelle, koska itse seksissä ei ole mitään vikaa, mutta määrä on sellainen asia joka todella vaikuttaa meidän parisuhteeseen. En toivo vinkkejä asian hoitamiseksi, vaan esimerkkejä miten toiset ovat asian ratkaisseet ?
Kuinkas paljon olet rouvan kanssa tästä asiasta jutellut?
Oletteko jo jotain keinoja kokeilleet?

Pakko vastata..

Meillä se on niin että mies haluaa enemmän ja useamman kerran viikossa, minä en ain apysty vastaamaan tähän tarpeeseen vaikka kuinka haluaisin..

Meillä mies joustaa..ja ymmärtää..

Meillä kyllä toimii tämä tyydyttäminen sitten eri tavalla kun minua ei "haluta".. elin käsipelillä.. =)

Minulla on hävinnyt lasten teon myöstä, muuta suurin syy on varmasti siinä että meillä ei ole aikaa yhdessä oloon kun lapsia ei saada mihinkään hoitoon..

Ja olen usein väsynyt..

Mutta tulee sitten kausia kyllä että mies on ihmeissään.. että mikäs nyt tuli.. :whistle: ;)

kaukomaija harmaana
Meillä minun halut toisinaan kateissa. Mies haluaisi vaikka päïvittäin, itselleni kerta kaksi viikossa riittää. Jopa harvemmin. Enimmäkseen johtuu väsymyksestä. Mies ei aluksi ymmärtänyt vaan koki minun torjuvan hänet. Puhuttiin asiasta ja sanoin haluavani olla rakastelussa mukana täysillä itsekin. En koe mielekkäänä olla "panopuuna" ja miettiä enemmän nukkumista kuin seksiä rakastellessamme. Mies ymmärtää nyt tilanteen ja itsekin yritän olla aktiivimpi, jos muksu alkaa ajoissa nukkumaan. Tiedän seksin olevan täkeää parisuhteessa...onhan se minullekin vaikkei päivittäin ;)

minis
Meillä se on niin että mies haluaa vähemmän. varsinki nyt kun olen raskaana seksi on ollut tosi vähäistä. Ei kuulemma uskalla kun pelkää että satuttaa vaavia. No joo, nyt tässä taas vissiin kuukausi odoteltu, kohta synnytys edessä ja sitten varmaan ei vähään aikaan mullakaan käy seksi mielessä.

Eniten v*tuttaa se, että mies on pettänyt minua kännipäissään kaks kertaa. En pääse yli ajatuksista, että muiden kans sitä kyllä voi tehdä muttei minun....

Nical
Meillä mies haluaa joka päivä ja yleensä vielä monta kertaa :eek: Kyllä itsekin aika usein halukas olen, mutta en ihan samaan tahtiin pääse mieheni kanssa.

Pahinta siinä on se, että jos kieltäydyn, niin mieheni alkaa osoittaa siitä mieltään. Selvästikin oikuttelee ja alkaa käyttäytyä marttyyrimäisesti. Tämä saa aikaan sitä että suostun monesti velvollisuudesta, koska yritän välttää kireää ilmapiiriä.

Monesti olen tämän asian ottanut puheeksi, mutta ei tunnu auttavan... Olen yrittänyt sanoa että ymmärtäisin jos kyse olisi esim. viikon pihtaamisesta, mutta kun yleensä kyse on korkeintaan päivästä :/ Mieheni sanoo ettei hän voi pettymykselleen mitään ja se osoittautuu oikuttelevana käytöksenä. Eikö vaikuta aika lapselliselta? Miten saisin hänen päähänsä taottua etten aina voi olla smaan aikaan innokas hänen kanssaan? Muuten jätkevä, fiksu kaveri, mutta tässä kohtaa järki katoaa...

Meillä suhteen alussa seksiä joka päivä ehkä noin puoli vuotta ja sen jälkeen muutaman vuoden n 2-3 kertaa viikossa. Nykyään n 3 kertaa kuussa. Minun mielestä liian harvoin. Väsyneinä töistä emme jaksa useammin. Ja mies tuntuu olevan vielä minua väsyneempi eli kun teen aloitteen hän ei innostu läheskään aina. Syyksi hän ilmoittaa väsymyksen. Meillä suhde muuten hyvällä pohjalla ja rakastamme toisiamme. Olen kivannäköinenkin. Vaikka olen kyllä alkanut epäillä seksikkyyttäni, kun mies ei jaksa kiinnostua... Tällä hetkellä odotan että mieheni joku päivä tekisi aloitteen kun en itse halua enää tehdä, jotten tuntisi itseäni taas surkeaksi. Lomalla ollessa tilanne yleensä onneksi paranee, silloin saatamme sekstata joka päivä. Helpottavaa kuulla että emme ole ainoita tämän ongelman kanssa.

Uskomattoman paljon on nimenomaan naisia, jotka haluaisi useammin kuin mies. Luulin sen joskus olevan toisin päin. Meidän suhde ei ole vuottakaan vanha, mutta minusta tuntuu että minä se useammin haluan kuin mies. Vaikka yleensä ottaen tyytyväinen olen ollut määrään tähän asti,kun olemme vielä niin rakastuneita ;) mutta voin kuvitella että tilanne voisi mennä joskus samaan kuin edellisen kirjoittajan.
Ja mun miehellä sama syy yleensä, en jaksa nyt. Aikaiset aamuvuorot, ja iltauninen kun on.

Yhteistyössä