No nyt tämä lähtee...

• Viestiketjun aloittaja mammammaa
  • Ensimmäinen viesti
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 13:58 Vieras kirjoitti:
Hyvä, hyvä :attn: :attn: :attn:
Ei tarvii sit lukee ainaista marinaa (vaikka olen kyllä osannut jo kiertää ko. olevan nikin topicit)
Olipa suoranainen "yllätys" taas lukea harmaalta Vieraalta tällainen kommentti... :LOL: (etpä muuten malttanut kiertää tätäkään topikkia :LOL: )

Nyt sitten ei tarvi jatkaa lukemista, jos ei kiinnosta P:n vertaa mitä tapahtui, mutta kerronpa kuitenkin:

Eli käytiin ihan vapaamuotoisesti läpi edellinen kerta osastolla oloineen päivineen. "Tunnustettuja munauksia" OYS:n näkökulmasta oli, ettei kätilö ehdottanutkaan muuta kuin makuultaan ponnistamista (on kuulemma niin itsestäänselvää, ettei kaikki halua synnyttää ns. aktiivisesti). Toinen oli ohjauksen puute, ei kerrottu yhtään mitään/pidetty ajan tasalla. En edes tiennyt lääkärin käyneen salissa ennen imukuppihommia. Olisi ollut paljon mukavampi, kun olis ollut tieto siittä, ettei kaikki valu kuuroille korville. Osastollekin meni terveiset, et jos äiti kysyy jostakin asiasta, niin voispa vastata muutakin kuin joojoo tai voivoi. Yks moka oli kirjauksissa, elikkä lähtötarkastuksen tehnyt lääkäri ei ollut sanallakaan maininnut mun sanoneen, että olis jotain keskusteltavaa synnytyksestä.
Keskustelu"kaveri" ihmetteli kans, ku olin eppiksen jälkeen lähtenyt niin nopeasti kotiin, oletti haavan parantuneen hyvin ja nopeasti. Olipa vähän yllättynyt, kun sanoin sen revenneen vielä toiseksi viimesenä päivänä hoitajan "reipastumiskomennon" seurauksena. Vaa pakkohan sitä oli yrittää, ettei olis tarvinnut enää kauempaa siellä olla!
No, edelleen epäselväksi jäi tuo imukuppiyritysten määrä, papereissa luki 3 yritystä, jonka jälkeen neljännellä onnistui (toisella kupilla). Vähän jäi myös mussutuksen peittoon, kun kyselin, kuinka korkealta imukuppia on alettu yrittää, ja olisiko voinut alkaa yrittää aikaisemmin.
Että enpä nyt tiedä, oliko tuosta "apua - apua", palaute kuitenkin meni perille, mutta eihän siellä voi oikeastaan muuta tehdä sitten kuin kirjata ylös toiveet seuraavasta kerrasta.

mammammaa
Jees, enemmän varmaan apua pelkopolista sellaisille, jotka pelkäävät synnyttää esim. vauvan suuren koon takia tms. ja saavat sitten varmuutta siittä mahtuuko tulemaan vai ei. Mut onpahan nyt "virallisella lapulla" toiveet esillä, kun avaavat kansioni ens kerran.

Laila
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 13:58 Vieras kirjoitti:
Hyvä, hyvä :attn: :attn: :attn:
Ei tarvii sit lukee ainaista marinaa (vaikka olen kyllä osannut jo kiertää ko. olevan nikin topicit)
Enemmän täällä varmaan tarvis apia ne harmaat vieraat jotka nauravat ja rähisevät keskusteluihin ja sitten purkavat omia kärsimyksiäänja vetoavat niihin, jos joku heille vastaa irvistelyllä irvistelyihin.

Yhteistyössä