Hakutulokset

1. jade

Kättärin jonot?

Jos tarkoitat aikoja Kättärin lapsettomuustutkimuksiin, niin mulla ainakin sellainen käsitys, että melko nopeasti pääsee, kun on lähetteen saanut lääkäriltä. Itse sain kutsun Kättärille viikko lääkärin tekemän lähetteen jälkeen, yhteensä lähetteen jälkeen aikaa ensimmäiseen käytiin tasan neljä...
  2. jade

Pullot pinoon!!!

mies ottaa n.24 kaljaa + baarissa otetut,lisäksi kaksi viinipulloa vk.loppuisin. musta toikin on jo kauheesti. juo ainakin kolme kertaa viikossa ja mukamas salaa..juu,ihan ku tota ei huomais. ite juon viikonloppusin yhen viinipullon,viikolla en ollenkaan.
  3. jade

Yksinäinen

olen 21v 1,5v pojan yh-äiti. hyvin yksinäinen myös. miestä ei lapsi kiinnosta enää. erosimme vasta äskettäin. kaipaisin juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta. laittakaa mailia tuleen: viini85-@hotmail.com
  4. jade

miten erosta selviää?

haluaisin vinkkejä miten erosta selviää? kauan kytenyt jo ero miehen ja mun välillä ja äsken sit erottiin. meillä on 1,5v poika. ongelmia tuli alkoholista ,mies joi ihan liikaa.aamulla heräsi taas kännipäissään ja pyyteli kainaloon, ihan kuin mitään ei ois tapahtunut.tuli aamu kuudelta vasta...
  5. jade

Mitä pitää tehdä?

Lastenvalvojalle on aina ilmoitettava, koska tapaamis- ja elatussopimus on tehtävä kirjallisena ja ne nimenomaan kannattaa tehdä tarkkaan kirjallisena! Minulla eron jälkeen myös pitkä välimatka, lähes 200 km, mutta lapset kulkevat junalla joka toinen viikonloppu eikä mitään ongelmia ole ollut...
  6. jade

Huoltajuus-yksinhuoltajuuden saaminen

No sitten...kuitenkin tosiasia on, että omaisuudella ei ole merkitystä elatusmaksuun vain tuloilla, sillä niillähän se lapsi elätetään yhteiselämänkin aikana. Elatusvelvollisuus jo sananakin merkitsee nimenomaan arjen elätystä. Lapsi saa aikanaan osuuden omaisuudesta. Jos lapsi on kerran...
  7. jade

Huoltajuus-yksinhuoltajuuden saaminen

Miksi tarvitsisit yksinhuoltajuuden? Mitä ongelmia on tulossa? Jos ette ole naimisissa, sinulla ei koskaan tule olemaan mitään osuutta miehesi omaisuuteen. Lapsella tietysti tulee rintaperillisen osuus olemaan aina, jos isä on lapsensa tunnustanut. Jos omaisuus jää alaikäisen lapsen...
  8. jade

Parhaat biisit ikinä!!!

coldplay: the hardest part egotrippi: matkustaja pmmp kesä 95,päiväkoti crash star ja muut biisit eppu normaali suolaista sadetta kelis trick me
  9. jade

Onko kokemuksia PhytoLyne Express-tuotteista

olen kiinnostunut kyseisestä kapseli laihdutuksesta.. minulle ei ole tullut postissa mitään mainosta ta jotai jolla voisin tilata. Miten siis voisin saada tutteen tilattua?? :attn:
  10. jade

Mitä muistatte synnytyksestä?

Ensimmäisen lapsen synnytys oli kätilon ja lääkärien sekä hoitajien mielestä ollut kamala, mutta itse en niin ajattele. Miten ensikertalainen voi verrata ensimmäistä synnytystä mihinkään... Tapahtumat muistan hyvin ja kivun mutta kun synnytys kesti 15h ja ponnistusvaihe 50min voisin melkein...
  11. jade

uimaan

Meillä 11 vuotias käy kavereiden kans uimassa
  12. jade

1-vuotis synttärit?

meillä ois tiedossa 1v synttärit ens kuussa. ollaan ihan vaan pyydetty vieraat soittamalla tai kasvotusten. miehen perhe tulee eri päivänä kuin minun puoleiset. mummut käy aamupäivällä ja kummit sekä kaverit iltapäivällä. ajateltiin tarjota täytekakku( joku lapsenomainen), jauhelihapasteijoita...
  13. jade

G: Paljonko 1-vuotiaanne sairastellut

poika 1v. en ole imettänyt lainkaan. ei ole ollut kipeänä kertaakaan.wi flunssaa, ei mitään.
  14. jade

pitkät 1+-vuotiaat

meillä poiak vasta 11kk mutta pituutta 77cm ja painoa vaan vajaa 9kg. eli menee varmaan samalla vauhdilla eteenpäin :D
  15. jade

Yhden lapsen äitejä

olen 20v 8kk pojan äiti. ei ole haaveissa uutta lasta, yksi riittää:)
  16. jade

Boikotoiko jotain

Minä myös boikotoin monia asioita mutta,en nyt jaksa luetella kaikkea :) . Mutta,mutta Nestle kuuluu niihin. Tässä yksi pikaisesti etsitty selitys,kun ei itse jaksa selittää. http://koti.mbnet.fi/weltsu/nestle.htm Ja vielä toinen http://www.kepa.fi/kumppani/394/?searchterm=None
  17. jade

eskaripakko?!

Hei! En nyt jaksa sen tarkemmin ottaa kantaa itse keskusteluun. Suurin osa kommentoijista tuntuu olevan juuri näitä perusmammoja,jotka eivät uskalla ajatella itse. Kaikki mikä poikkeaa heidän "normaalista" elämästä on uutta ja pelottavaa. Myös kommentit,joiden mukaan aiheenaloittaja ei itse...
  18. jade

Luomu ehkäisyä

Hei mikä on kaikista luomuin ehkäisykeino jota olette käyttäneet/käytätte? Mitä +plussaa ja -miinusta siinä mielestäsi on? Vai keksitkö mitään luonnon antamaa keinoa ehkäisyyn..? :flower:
  19. jade

phks

Kolmas kerta. Kaksi hyvää kokemusta ja yksi hieman kyseenalainen, mutta ihan ok. Tämä viimeinen oli suorastaan mukava kokemus, kun oli niin ihana kätilö.
  20. jade

käynnistys huomenna...

Paljon onnea ja jaksamista huomiselle :hug: Itsellä sama tilanne edessä, huomena taas kontrolli ja perjantaina käynnistys.

Yhteistyössä