Kättärin jonot?

• Viestiketjun aloittaja Tinu
  • Ensimmäinen viesti
Tinu
Sellaista kyselisin, että tietääkö kukaan minkä pituisia jonot ovat kättärillä tällä hetkellä tai kuinka kauan on itse aikoinaan joutunut jonottamaan ennen ensimmäistä käyntiä.

Mulla on vähän tylsä tilanne, kun ei ole omia kuukautisia lainkaan. Ne on puuttuneet nyt jo 1,5 vuotta! Siinä on vähän huono yrittää tulla raskaaksi :headwall:. Kaapissa odottaisi kyllä clomit ja terot, joista olen nyt pitänyt kuukauden tauon kolmen kuukauden käytön jälkeen. En vaan enää viitsi ottaa niitä clomeja, koska mulla ei ole koskaan ollut seurantaultraa niiden aikana...

Olis kiva päästä kättärille mahdollisimman pian, että voitais edes saada mahdollisuus yrittää lasta.

Olis kiva kuulla muiden kokemuksia kättärin hoidoista ja henkilökunnasta.

Jos tarkoitat aikoja Kättärin lapsettomuustutkimuksiin, niin mulla ainakin sellainen käsitys, että melko nopeasti pääsee, kun on lähetteen saanut lääkäriltä.
Itse sain kutsun Kättärille viikko lääkärin tekemän lähetteen jälkeen, yhteensä lähetteen jälkeen aikaa ensimmäiseen käytiin tasan neljä viikkoa (aika nyt ylihuomenna, odotan kovasti!). Ei mielestäni kovin pitkä aika, mutta toisaalta odottavan aika ON pitkä =)

Yhteistyössä