Onko kokemuksia PhytoLyne Express-tuotteista

Älkää nyt hyvät immeiset menkö tuommoiseen lankaan! Mullekkin tuli postissa se kirje, ja naurun kera luin sen ja pisti roskiin. Noi on niin täysin humpuukia kuin olla ja voi :LOL:

Ei kukaan voi laihtua muutamassa viikossa useita kymmeniä kiloja, ei vaikka olis kokonaan syömättä. Älkää siis pistäkö rahojanne mihinkään tabletti ym.kuureihin!

kokeilia
kysyit että onko joku kokeillut PhytoLyne expressiä..?
minä olen ja olen 2kk:ssa laihtunut 13,5 kiloa.kyllä se tepsii vaikka moni väittää että se on huijausta..kannattaa kokeilla! =)
olen itse erittäin tyytyväinen. :D

Epäilevä
En tod.usko että millään tabuilla tms.saa läskejään pois. Aivan täyttä humpuukia kaikki kuponkiuutisten ja muutkin postin tuomat laihdutuslääke-esitteet!!! Huh. En voi edes uskoa että joku ihan totta ostaa niitä................ :eek:

hei sinä joka olet kokeillut tuota phytolyne expressiä,mulle tuli postiluukusta sama mainos jossa luvataan ihmeitä aikaan,mutta kun yli puolet sanoo että se tuote ei tehoa ja siitä alkaa pyöryttää ja kuulema rahoja ei saa takaisin,ainakin yksi tytöistä sanoi näin joka oli kokeillut tätä tuotetta että tämä oli ollut tehoton ja ihan samaa hömpötystä kuin muuallakin mä olen niin ,lopen kyllästyny kun mikään ei auta ja olin raskaana ja lihosin n.30 kiloa enää en kyllä ole niin lihava mutta mahassa on aika paljon tekemistä jotta saan saman tuloksen kuin mitä minulla oli ollut...nyt tilasin tämän toytteen mutta en tiedä mitä teen kun puolet sanoo ei tehoa ja sä sanoit että laihduit? onko oikeesti totta??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 14:36 kokeilia kirjoitti:
kysyit että onko joku kokeillut PhytoLyne expressiä..?
minä olen ja olen 2kk:ssa laihtunut 13,5 kiloa.kyllä se tepsii vaikka moni väittää että se on huijausta..kannattaa kokeilla! =)
olen itse erittäin tyytyväinen. :D
Tän tuotteen "keksijä" on sitten löytänyt Graalin maljan laihduttamiseen ja ratkaisun lihavuusongelmaan. Kumma kun pitää keksintöään kuponkiuutisissa mainostaa.

Mutta mitäpä minä tiedän, kun en ole kokeillut. Hyvä jos jollakin on toiminut...

Yhteistyössä