Hakutulokset

1. Mintus

Miltä tuntuu, kun ensimmäinen lapsen lapsi syntyy?

En sittenkään vielä pääse mummuksi. Keskenmeno tuli, eilen hain tyttären sairaalasta ja itkuhan siinä pääsi. Noh nyt lohdutan pientä lastani, jolle en kuuna päivänä olisi tätä murhetta suonut. Oma suru on pienempi, valitettavasti elämänkokemus sitä helpottaa ja pystyn edelleen uskomaan siihen...
  2. Mintus

Erottiin miehen kanssa tänään..

Oikean ratkaisun olet silti tehnyt. Tottakai eroaminen sattuu, olethan aito tunteva ihminen. Mutta ehdottomasti hyvä ratkaisu ja voit olla varma, että elämällä on varattuna sinulle jotain paljon parempaa tilalle. Tällaisten kokemusten jälkeen osaat myös arvostaa sitä oikeaa ihmistä joka joskus...
  3. Mintus

Kyllä me jo mietittiin tuota mummu-asiaa, mutta jotenkin tuntuu että kyllä minun pitää olla mummu. Kai sitä sitten aikanaan vanhenee itsekin niin että ansaitseekin tuon mummu-nimityksen. Missään tapauksessa en halua sitä kieltää, mutta jotenkin tuntuu hassulta että edes voisin olla sellaisen...
  4. Mintus

Kilpiauhasen syöpä?

Mun äidillä on ollut syöpä kilpirauhasessa ja sen poistamisen jälkeen oli koko asia ohitse. Näin jälkikäteen tuntuu että on ollut harvinaisen yksinkertainen tapaus.
  5. Mintus

Kamala nälkä ollut koko päivän, mutta kun en pahemmin uskalla

Tee yhdessä neuvolan kanssa terveellinen dieetti itsellesi. Ettei vain käy niin että sinulta jää jotain tärkeitä ravintoaineita saamatta. Itselleni tuli ylipaino ensimmäisen raskauden aikana ja toisen raskauden aikana siitä lähti suurin osa. Itse en syömistä tarkkaillut, mutta mielihalut...
  6. Mintus

Koska viimeksi ostit musiikkia? Missä muodossa ja mistä?

Ostin iPhoneen Robinin levyn lapselle ja ihka oikean CD:n kaupasta isänpäivälahjaksi miehelle.
  7. Mintus

Kauan olen tätä iloista uutista jo odottanut. Itsekin sain esikoiseni parikymppisenä. Jotenkin tuntuu kuin olisin itsekin herkistynyt välittömästi uutisen kuultuani ja toisaalta voi että miten paljon odotankaan että saan sen pienen syliini ja ihan varmasti myös ajan kanssa hoitoon. Mutta...
  8. Mintus

mitä teillä on nyt ruokapöydällä?

Pöytäliina, kynttilä ja puolikas punkkupullo. Meillä ei keräänny roinaa pöydälle, kiitos järjestelmällisen mieheni.
  9. Mintus

Mulla on kamat olleet viikon kirpparilla eikä kukaan osta. Mitä tehdä?

Kierrä kirpputori kerran ympäri ja katso mitä vastaavista pyydetään muissa pöydissä. Mäkään en ehkä ostaisi pöydästä jossa jokaisella tuotteella on sama hinta. Laske joidenkin hintaa ja nosta parhaiden hintaa. Muutama tosi halpa tuote keskellä pöytää rohkaisee tutkimaan lisää ja antaa mielikuvan...

Yhteistyössä