Erottiin miehen kanssa tänään..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sattuu saatanasti. Tuntuu niin pahalta, itkettää sydän hakkaa, kädet tärisee. Ei tee mieli edes syödä, paha olo ja masentaa.

Miehellä paha peliriippuvuus, nyt lähti käsistä ja siksi juuri tämä ajankohta. Ja todelliseen syyhyn sitten liittyy paljon muutakin. mm. parisuhteessa on ollut seksiä vain n. 1x kk, jatkuvaa riitelyä ja muuta..

Kolme vuotta ehdittiin olla kihloissa. Muutin 800km päähän perheestä hänen takiaan. Nyt muutan takaisin, taas 800km päähän muutto. Ahdistavaa, niin ahdistavaa.

Miten ikinä selviän tästä? Tää on pahin ero ikinä.. Vaikkakin vasta toinen ero. Olen vielä niin kovin nuori.. Vasta 20, mutta niin pahaa tekee silti..

Oikean ratkaisun olet silti tehnyt. Tottakai eroaminen sattuu, olethan aito tunteva ihminen. Mutta ehdottomasti hyvä ratkaisu ja voit olla varma, että elämällä on varattuna sinulle jotain paljon parempaa tilalle. Tällaisten kokemusten jälkeen osaat myös arvostaa sitä oikeaa ihmistä joka joskus osuu kohdallesi ja ansaitsee rakkautesi. Nyt vain sisulla eteenpäin ja sure surusi rauhassa, sen jälkeen katsele taas maailmaa avoimesti ja anna elämälle uusi mahdollisuus yllättää sinut positiivisesti.

Ken guru
Pajon voimia! Vaikkei tuo nyt mitään hyödytäkään, mutta erot on usein kyllä rankkoja ja niistä toipuminen kestää pitkään. Valiettavasti. Vain aika auttaa näihin, ja kyllä niistä jossain vaiheessa huomaa selvinneensä. :hug:

"vieras"
Tää ois niin paljon helpompaa, kun ei tuntuis missään. Mä vaan olen niin tunneherkkä, reagoin niin voimakkaasti kaikkeen. Ensimmäistä kertaa ikinä mä haluaisin olla tunteeton.

Sheddo
Itke, lepää, vello nyt heti siinä välttämättömässä pahassa olossa, äläkä yritä tukahduttaa tunteita. Ne tulee joka tapauksessa esiin jossain välissä. Onko sulla lähellä ystäviä tai perhettä joilta saat tukea?

Tsemppiä tulevaan, takaan että olo helpottaa :)

Yhteistyössä