Hakutulokset

1. W

Apuja närästykseen

Kotikonsteja mulla ei oo mutta kärsin ite närästyksestä säännöllisesti jo ennen raskautta ja ruokavaliolla (+haponestolääkkeillä, joita en nyt saa syödä ) olen saanut oireet kuriin. Eli suklaa, kahvi, paprika, sitrushedelmät, appelsiinitäysmehut, viinirypäleet, omena, hiilihappojuomat... Tässä...
  2. W

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Jännä, mulla ihan samoja oireita! Mä oon vaan laittanu niitä tän mun närästyksen piikkiin, koska ne oireet on usein samanlaisia mutta "kiva" kuulla että en oo ainut joka kärsii noista vaivoista =) Äskenkin oli niin jumalaton nälkä, että alkoi huippaamaan ja sit ku söin puoli lautasta, ni alko...
  3. W

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Maanantaita kaikille! Ja uusille jälleen tervetulotoivotukset :flower: meitä alkaa olla kasassa jo melkoisen paljon, hieno juttu =) Kiva, että jollain muillakin on kovaa väsymystä havaittavissa ja kämppä kaaoksessa. Niin meilläkin. Koko viikonloppu meni käytännössä nukkuen! Oikeen...
  4. W

MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

Huomenia kaikille! Pepita, jos löydät tehokasta närästyslääkettä, niin pistäppä infoa! Meitsillä kun muutenkin tota refluksitautia, niin ei oikeen Rennie auta... Ja omia reseptilääkkeitä en saa syödä... harmillista, ku tietää että ne auttaa aina... Noh, tarvii sitten vaan katsoa tarkemmin...
  5. W

Onnittelut uusille plussanneille ja tervetuloa! :flower: Pääsiäinen oli ja meni ja mulle on nyt iskeny tää väsymys! Olen kyllä edelleen pystyssä aamuisin ennen kellonsoittoa mutta voisin tosiaan mennä muutaman tunnin päästä uudestaan nukkumaan =) Rinnat täällä edelleen kipeät ja ajoittain...
  6. W

Huomenta! Onnittelut MissMaisa ja enkuli ! Täällä on nyt ostettu sitten limpparia noita viikonlopun pippaloita silmällä pitäen... saas nähdä kuinka moni kavereista huomaa etten juo oikeesti sidua =) Oikein ihanaa pääsiäistä kaikille! Täällä Varsinais-Suomessa aurinko paistaa ja...
  7. W

Huomentaaa! Mä ajattelin myös tehdä vielä yhden varmistustestin loppuviikosta... Varsinkin kun meillä olis yhdet pääsiäispippalot tiedossa, joissa tietty alkoholitarjoilua... En vaan viittis vielä kertoo kenellekään tai edes vihjaista tuosta plussasta... tarvii varmaan näön vuoksi siemailla...
  8. W

Heippa kaikille munkin puolesta! Ilmoittaudutaan nyt tänne puolelle odottelemaan tulevaa =) Eilen plussasin ja jos kaikki sujuu hyvin, niin la olis 22.11 :heart: Aika uskomaton oli fiilis eilen! Pakko oli oikeen kolme testiä tehdä ennen kuin uskoin todeksi. Oireita on ollu jo muutaman...
  9. W

Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

Ajattelin tuolta halpa testistä ehkä tämmösen tilata... mutta onko se Miilukka sulla toiminut hyvin? Riittääkö 20 liuskaa kuinka pitkäksi aikaa? Jos jotain lyhyttä toimintaperiaatetta sais?
  10. W

Nostetaampas tätä vähän... Kellään kokemuksia??
  11. W

Nyt heräs itselläkin mielenkiinto... Toimiiks tää näyttö? Miilukka, ootko saanu hyvin bongattua oviksen? Ja paljonko menee yhdessä kierrossa suunnilleen niitä testipuikkoja? Lopetat varmaankin testauksen oviksen löydyttyä???

Yhteistyössä