Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

Saakohan täällä linkittää näin: (poistakaa jos ei saa)

http://www.academyhealth.com/pregtesandpr1.html

Tuolta olen itelleni aikanaan hommannu personan. Sama periaate kuin clearbluessa suurin piirtein. Maksoi noin 100 euroa. Tilaan tuolta myös tikkupaketteja säännöllisin välialoin. Hyvin on pelittänyt palvelu tuolta. Tuolta saa myös clearbluen monitoria näemmä.

Nyt heräs itselläkin mielenkiinto... Toimiiks tää näyttö? Miilukka, ootko saanu hyvin bongattua oviksen? Ja paljonko menee yhdessä kierrossa suunnilleen niitä testipuikkoja? Lopetat varmaankin testauksen oviksen löydyttyä???

mutta ne ei toimita suomeen tuolta :( ainakaan minä en saanut tilattua kun kokeilin...tuli vain että valitsemaani kohteeseen ei valitettavasti toimiteta (suomeen)

ja ulkomailta tilattaessa pitää huomioida vielä ihan reilut postikulutkin päälle.
itse tilasin siis ulkomailta ja postikuluineen tuli maksamaan toi tikkusetti+monitori jotakuinkin jonkin verran alle 200euroa

Ajattelin tuolta halpa testistä ehkä tämmösen tilata... mutta onko se Miilukka sulla toiminut hyvin? Riittääkö 20 liuskaa kuinka pitkäksi aikaa? Jos jotain lyhyttä toimintaperiaatetta sais?

Täällähän olikin jo ketju aiheeseen liittyen... :headwall: Eikä sitten mikään ihan uusi keksintö ollutkaan. Kokemuksia, onko laite ollut hintansa väärti? Aika kova lupaus tuo 89% raskaaksi tulon mahdollisuus kahden kierron aikana laitteen kanssa.

Hei!!

Halpatesti.fi verkkokaupasta (Ruotsin) saa kyseistä feriliteetti näyttöä & liuskoja huokeammin kuin Suomesta-itse laite n. 113e/liuskat n. 25e
Tanskan puolelta tilattuna hintaa vähän alle 110e.

..ymmärsin että tilaus onnistuu ja postituskulutkin vain alle 3e..

http://www.billiga-tester.se/

Ananstacija - tuolta saat kyllä Suomenhin tilailtua tuota hedelmällisyysmonitoria:
K
..ja tuollaisia liuskoja monitoriin:
Clearblue Teststickor till Clearblue Fertilitetsmonitor

Maksu: Verkkopankin kautta IBAN maksuna tai tuolle tilille:
Handelsbanken, Malmö City: BankGiro: 5844-1353

Tuolla maksutavalla muista laitella: Ostoksesi viitenumero tai tilausnumero ja muuta kruunut euroiksi.
Tuossa valuuttalaskuri, jolla voit summan katsoa, HUOM! Muista myös postarit:Valuuttalaskuri | Matkailu | Iltalehti.fi

Itse tililin noin testejä huokeammalla(CB:n ovistestejä)

Viimeksi muokattu:
Joo, mie kävin tuon jo aijemmin kattomassa. Mulla on vaan ruotsintaito niin hukassa, etten viittinyt siihen enemmälti paneutua. Oletettavasti tuon mukana ei tule niitä tikkuja? Oiskohan jossain vielä hitusen halvemmalla tuota...?

Anastacia - voit katsella ensin Suomenkielisiltä sivuilta tuon tilausohjeen ja sitten tilaat vain Ruotsinkielisiltä sivuilta..
..ei ole vaikiaa!:wave:

Toki ulkomailta saa huokeammalla, mutta Suomeen toimitus voi olla se ongelma..:(

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä