Näillä näkymin LA 18.11. mutta sehän saattaa vielä muuttua. Kovin ollaan kaikki alussa =)
Taustoista sen verran, että vuonna -06 mulla oli keskenmeno ja diagnoosi oli "määrittämötön kohdun ulkoinen raskaus".
Kävin aikani samalla lääkärillä jatkuvista alavatsakivuista ja kaikki oli mukamas normaalista. Tämä kyseinen lääkäri ei vaan sattumoisin edes huomannut emätinväliseinää...yksi kaunis kerta sittyen pyysin toisen lääkärin(oli juuri valmistunut). Hän huomasi seinän ja muutenkin totesi, ettei kipuni olleet normaalit--> lähete ultraan. Onneksi!
Minulla todettiin viime marraskuussa vaikea endometrioosi ja molemmissa munasarjoissa oli isot kystat. Leikkaus oli sitten joulukuussa-07. Tammikuussa kävin lääkärillä, kun oli ihmeellistä kipuilua vatsalla...lääkäri oli tooosi kovakouranen ja sitten "vahingossa" (mielestäni huolimattomuuttaan) puhkaisi uuden kystan, joka oli jo tennispallon kokoinen..ei muuta kun yöksi seurantaan.
En ole syönyt pillereitä kolmeen vuoteen....
Sitten 4.3. oli kontrollikäynti leikkauksesta. Kaikki oli ok ja alettiin suunnittelemaan hedelmällisyyshoitoa(mies olí jo siiheksi tutkittu). Olin "joo...katotaan.." Ja sitten vaan menkkoja odottelemaan...
Ja sitten...eihän niitä tullutkaan, viikko sitten perjantaina tein testin ja oli vahvat viivat =) =)
Soitin neuvolaan ja sain ajaksi 7.4., mutta enhän minä malta odottaa, koska on ollut melko voimakkaita kipuja...niin soitin eilen uudestaan ja ensi tiistaina varhaisneuvolaan...
Niin iloinen, kunhan vaan pysyisi matkassa mukana =) :heart: