Hakutulokset

1. H

Hautajaiset

En todellakaan tarvitse palkkaa siltä päivältä, kunhan saisin vaan vapaaksi. Suullisesti ollaan päivät sovittu,mutta sopimuksen olen paperille allekirjoittanut vain ensi viikonlopulta. Mutta tottahan suullisesti sovittu pätee yhtälailla kuin kirjallinenkin sopimus. Ja tiedä siitä sitten...
  2. H

Hautajaiset

mitä mieltä muut?
  3. H

Ei tule meille joulua :'(

Meillä ei ikinä ole ollut rahallisia huolia, ikinä en edes muista saaneeni muistutuslaskua. Kuitenkin pystyn samaistumaan tilanteeseesi. Joskus ongelmat vain kasaantuvat, ja paineem alla ei aina pysty tekemään oikeita ratkaisuja. Ainut positiivinen sananen on se että nyt ei ole tie kun ylöspäin...
  4. H

Hautajaiset

No kannattaisiko minun soittaa nyt jo pomolle ja kertoa että mamma kuoli ja hautajaiset tulossa? vai sitten vasta kun hautauspäivä on tiedossa?
  5. H

Ei tule meille joulua :'(

:hug: Inhottava kierre. Olisiko mahdollista saada pankista luottoa? saisitte nuo korkeakorolliset(ryöstökorolliset) pikavipit tms. pois. Meillä kun mies haki venelainan 2000e niin ei tarvinnut takaajia.Helpompihan olisi yhtä maksaa kuin montaa.
  6. H

Hautajaiset

Kamalaa aatella jos työnantaja ei päästäkään minua hautajaisiin. Varmana en ota enää yhtään keikkaa heitä jos niin käy :/
  7. H

Mistä voi johtua lapsen alhaiset punasoluarvot??

Meidän tytöllä oli pienenä hb 87 ja meidän passitettiin pikaisesti labraan. Siellä todettiin että punasoluarvot olivat alhaiset. Punasolujen koko oli liian pieni. veri ei siis kuljettanut happea tarpeeksi (?), olikohan näin. Ensin saatiin jotain nestemäistä rautalääkettä joka ei imeytynyt...
  8. H

Hautajaiset

hoitaja.
  9. H

Hautajaiset

Herranen aika. Tätä mä vähn pelkäänkin :'( tottakai haluan mamman hautajaisiin... Enkä tarvitse sitä palkallisena, kunhan vain pääsisin hyvästelemään ja olemaan tukena äidilleni.
  10. H

Hautajaiset

Hautajaisista. Meidän mamma nukkui pois (minun äidin äiti). Oli kyllä jo odotettavissa. Löydettiin pitkälle edennyt syöpä, ja mamma oli jo niin huonossa kunnossa että asialle ei voitu enää tehdä mitään. 3kk eli sairaalassa... kysymys kuuluukin nyt että onko minulla oikeus olla pois töistä...
  11. H

Mikä on hyvä raskaustesti ja paljonko ne suunnilleen maksaa?

Minä olen tehnyt molemmat testit sillä Apteekin raskaustestillä. En muista tarkalleen mitä maksoi mutta oli minusta halpa. helppo ja selkeästi tulkittava.
  12. H

Uutta kehiin

Uutta kehiin... tehokkaampi. Ei menis koko päivää odotellessa. Jynssyttää ja jynssyttää mutta mitään tulosta ei saa aikaiseksi!!! ...nimittäin pesukone
  13. H

Asiat jotka ärsyttävät tv-sarjoissa?

Yksi ärsyttävimmistä on se että: Tv:stä tulee näitä "poliisit työssä"- sarjoja, missä seurataan jenkkilän poliisin touhuja, takaa-ajoja tms. Tykkään katsella :) Niissä hehkutetaan muutaman kerran liikaa mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan. Samaa jankutetaan ja toistetaan yhtenään, siis samaa...
  14. H

Asiat jotka ärsyttävät tv-sarjoissa?

No mua ärsyttää CSI:ssä se että... esim. kun on joku ötökkä vaikka korvassa, niin se on aina joku harvinainen joka elää vain tietyssä osassa maapalloa. Tai jos on jotain vaikka kalkkia uhrin hiuksissa. Niin sellaista kalkkia ei valmista kuin yksi tehdas lähimainkaan. Ja sitten vielä yksi...
  15. H

äänestäkää kuvaani!!äänestäjälle 500 e matk.lahj.kortti arvonta

ääni lähti täältäkin :wave:
  16. H

Miksi niin moni HALUAA elää AVOliitossa?

Me ollaan miehen kanssa eletty avoliitossa 10v. ja meillä on 2 lasta. Minä jännitän tilanteita joissa joudun olemaan keskipisteenä. Jännitän siis todella ja pelkään että pyörryn tms. jo ennakkoon. Olen ollut jännittäjä aina. Jännitin kouluaikoina jopa esitelmiä niin että mun jalat...
  17. H

Pankintakaus

:wave: eikö kukaan? Kävimme miehen kanssa kyselemässä ohimennen mitä tuloja vaaditaan jne. ja osuuspankissa täti ei osannut sanoa mitään "selventävää", kuulemma pitää vaan hakea/anoa päätöstä josta selviää sitten saako sen vai ei. Ollaan mietitty tässä että mikä olisi se suuntaa antava tuloraja.
  18. H

Kirjoitatko usein ketjuntappoviestejä?

noin, nyt minä laitoin pisteen tällekin ketjulle ;) nimittäin minä olen se joka tappaa varmasti ketjun kuin ketjun. Ja yleensä kun aloitan jonkun niin siihen ei edes kukaan vastaa :D eli tapan ennen kuin alkaakaan :)
  19. H

S.posti

Sain tälläisen viestin s.postiin otsikolla "Jokelan tapahtumiin viitaten" Tämä viesti nimineen päivineen on tarkoitus lähettää sosiaali -ja terveysministeri Paula Risikolle. Tarkoituksena nuorten pahoinvoinnin ennaltaehkäisevään toiminnan parantamiseen ja hoitoonohjaamisprosessin...
  20. H

Pankintakaus

Onko kukaan hakenut pankin takausta asuntolainalle? Millaisilla tuloilla jos saan udella? Meillä harkinnassa ko. muoto.

Yhteistyössä