Asiat jotka ärsyttävät tv-sarjoissa?

• Viestiketjun aloittaja Mimosan äippä
  • Ensimmäinen viesti
*Kun aseessa on vaimennin, ääntä ei kuulu ollenkaan, vaan pelkkä "pfiuff". Tosielämässä olis korvat lukossa paukauksesta, vaimennin tai ei, mutta ei Hollywoodissa.

*Kaikkialla maailmassa puhutaan englantia, eri aksentilla vaan.

*Jenkit pelastaa maailman. Aina. Kaikki muut on paniikissa tai rukoilee.

*Kaikki elektroniikkauutuudet on jenkkilästä. Siellä kaikki muukin on muita maita edellä. (Todellisuus on aika eri...)

*Kaikki lukot aukee hiuspinnillä. (Ootteko koskaa koittanu?) Ja ovet luottokortilla.

*Talvipakkasella vaan juntit pitää takin vetskaria kiinni ja kaulaliinaki on vaan asuste, ei lämmike.

*Jos on mokannut, on kolme vaihtoehtoa miten toimia: a ) itke hillitysti, vierritä vain yksi kyynel, ja pohdi mokaasi ääneen. Juuri hän, jolta asiaasi salailet, kuulee puheesi ovenraosta. b ) Kerro asiasi pahemmin kuin se on. Tee kärpäsestä härkäsen siaan sinivals. Mutta varaudu, että asian kertomiseen menee ainaki puoli vuotta - joko jänistät itse tai sinut keskeytetään. c ) Tee kaikkesi, jotta moka pysyy salassa. Joku saa sen kuitenkin selville ja kiristää sinua sillä.

*Vaikka mies saa orgasmin, ei hän eritä mitään. Kondoomikaan ei ollut käytössä, mutta suihku on silti tarpeeton. Mies ja nainen laukeavat aina samaan aikaan.

*ihminen voi pudota kymmeniä metrejä, mutta hänen ei käy kuinkaan.

Ärsyttää se että kun joku joutuu pulaan ja kun tulee selittelyn aika niin miksei ne kerro kaikkea mikä olis omaksi eduksi. Esim. Romeo ei millään voinut sanoa sossulle eikä Julialle että Stuba kiristi ja pakotti hoitamaan vielä yhden keikan tai muuten Maijalle olis voinu sattua jotain :headwall: Ja se että Romeo löi päänsä sivuikkunaan ja nyt sillä on silmät kuin baaritappelun jäljiltä.

Että keskustellaan naamat 20cm päässä toisistaan.

Keskustelun aikana siirrytään pari metriä ilman mitään syytä.

No vaikka salkkareissa kun ei ole ketään "taviksia".
Yhdellä on hiv, toinen on alkoholisti, kolmas peliriippuvainen, neljäs lesbo, viides homo, yks jos toinenkin on menettänyt oman lapsensa, on mielenterveysongelmia ja kaikkee mahollista. :headwall:

TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Yhdellä on hiv, toinen on alkoholisti, kolmas peliriippuvainen, neljäs lesbo, viides homo, yks jos toinenkin on menettänyt oman lapsensa, on mielenterveysongelmia ja kaikkee mahollista. :headwall:
no siinähän se salkkien idea onkin ns "käsitellään" nuo kaikki asiat..

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
- Se, että leffoissa esim. kaks venäläistä rosvoa puhuu keskenään huonoa englantia. Miksei ne puhu venäjää kun kerta venäläisiä ovat? :kieh:

-Se, että naiset herää täydessä meikissä eikä kukaan KOSKAAN käy vessassa
- Kun jotain ammutaan, uhri lentää ainakin neljä metriä taaksepäin
- Tappelukohtaukset, kun oikeesti niiltä menis taju jo muutaman iskun jälkeen mut ei, hakataan ja mäiskitään ja ajetaan autolla yli ja kuristetaan ja ammutaan ja vielä vaan noustaan ylös.

-Ruuat ja juomat jää aina lähes koskemattomina pöytään

-Salkkareiden saunassa ei ole edes pesuhuonetta.

-Lapset kasvaa 10 vuotta yhdessä yössä, mut aikuiset ei vanhene yhtään
Salkkareissa Annika kävi oksentamassa :saint: Mutta normi tarpeilla ei kukaan

minuu ärsyttää ihan sikana se et ne vetää siel salkkareissa aina pastaa ja salaattia tai sit jos joku on sairaana ni aina se sama fazerin sininen levy (ainakin sillo ku oli viel saku ja kumppanit) ja se et kaikki nielasut ja puhelimen nakutuksetki kuuluu. ja salkkareissa se on jo menny ihan mahottomaks niinku kaikissa muissakii, ei yhelle perheelle+ tuttavapiirille voi tapahtuu noin paljo tuollasii asioita ilman et ne sekoaa

Nii-in, ja tätä suomalaiset lapset katsoo! :eek: Mulla loppu salkkareiden katsominen siihen, kun alkoi tyttö ymmärtää ohjelmasta jotain ja tuijotti sitä silmä kovana. Ei sovi mun luonnolleni...

Mua ärsyttää kaikkien näiden mainittujen asioiden lisäksi se, että IHAN AINA SUOMALAISISSA LEFFOISSA TULEE MUSIIKKI TOSI KOVALLA JA SIT KUN PUHUTAAN NIIN SAA VOLYMEE ISONTAA, ETTÄ KUULEE JOTAIN. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Se, että joku on kertomassa jotain tärkeää asiaa ja ei ole saanut kerrottua. Vihdoin kun on tilaisuus tulee jonkinlainen keskeytys ja asia jää taas silleensä.
Joo, esim. kauhuleffoissa kun soitetaan puhelu jollekin, et "mulla on tärkeää kerrottavaa..ei en voi puhua juuri nyt...nähdään siellä ja siellä kolmen tunnin päästä.." ja dadaaa..kolmen tunnin päästä soittaja löydetään kuolleena. |O

Se on niin rasittavaa et kun joku on lähdössä lentokentälle, niin kaikki asiat pitäis saaha selvitettyä ennen kuin kone lähtee, koska elämähän toki loppuu siihen kun kone nousee ilmaan... :headwall:

Lause "Mun täytyy nyt mennä". Tuttu mm. Salkkareista! :kieh:

Se, että nykyään (engl. käännökset) suomennoksissa on niiiin perkkeleen paljon virheitä!!!

Se, että jenkkisarjoissa rotujen väliset suhteet ovat vieläkin suht tabuja.

Se, että nimenomaan jenkkisarjoissa on se "kiintiö-etninen" henkilö..yleensä ollut 'afro-amerikkalainen' mut nyt on tullut ihan uus aluevaltaus...aasialais-amerikkalainen ja usein intialaistaustainen.

Se, että jenkkisarjat elää jotenkin omaa todellisuuttaan ja samat detskut kierrätetään jopa lapsille tarkotetuissa leffoissa..esim. aina kun jenkeillä on murhemieli niin ne SYÖ JÄTSKIÄ samasta kiposta, omilla lusikoilla. :xmas:

Se, et jenkkisarjat ovat keskittyneet kuvaamaan pääasiassa valkoista keskiluokkaa ja jos ne kuvaa jotain köyhistelyä niin sit se on huumoria heti!

Ja voi, oishan noita...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mua ärsyttää kaikkien näiden mainittujen asioiden lisäksi se, että IHAN AINA SUOMALAISISSA LEFFOISSA TULEE MUSIIKKI TOSI KOVALLA JA SIT KUN PUHUTAAN NIIN SAA VOLYMEE ISONTAA, ETTÄ KUULEE JOTAIN. :headwall:

Joo! Mä olen kans niin leipääntynyt noihin suomalaisleffojen hihansuuhun-mumisijoihin, et ei o tosika!

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Niin ja viel sekin, et jenkeillä on maailman kehittyneimmät tietokoneohjelmat etenkin ne, jotka hoitaa profiloinnin ja muut rikoshommelit! :D
Joo, ja esim. csi:ssä AINA JA KAIKKI rikokset selviää! Ei koskaan tule mustaa aukkoa vastaan :headwall: Faktaahan on se, että ikinä ei päästä siihen pisteeseen, että joka ainoa rikos saataisiin selvitettyä tosielämässä.

Niin ja viel sekin, et jenkeillä on maailman kehittyneimmät tietokoneohjelmat etenkin ne, jotka hoitaa profiloinnin ja muut rikoshommelit! :D
Joo, ja esim. csi:ssä AINA JA KAIKKI rikokset selviää! Ei koskaan tule mustaa aukkoa vastaan :headwall: Faktaahan on se, että ikinä ei päästä siihen pisteeseen, että joka ainoa rikos saataisiin selvitettyä tosielämässä.
Jepjep...mä olen kuitenkin tuumannut, et ne tekee jakson vaan selvitetyistä keisseistä... :D Et sit ku se juttu ei selviä, niin sitä jaksoa ei lähetetä... :saint:

Jepjep...mä olen kuitenkin tuumannut, et ne tekee jakson vaan selvitetyistä keisseistä... :D Et sit ku se juttu ei selviä, niin sitä jaksoa ei lähetetä... :saint:
:LOL:

:LOL:
No mua ärsyttää CSI:ssä se että...
esim.
kun on joku ötökkä vaikka korvassa, niin se on aina joku harvinainen joka elää vain tietyssä osassa maapalloa.
Tai jos on jotain vaikka kalkkia uhrin hiuksissa. Niin sellaista kalkkia ei valmista kuin yksi tehdas lähimainkaan.
Ja sitten vielä yksi, jos on joku vaikka kello. Niin tutkijat heti tietävät että se on pöökerspöökers ja niitä ei ole myyty kuin 2 ja toisen omistaja on kuollut :D

vieras
Salkkareissa ne reiman vaatteet on tietty Paulan ostamia! Vai eikö teillä muka isovanhemmat (tai no kunnia-isovanhempiahan nuo ovat :) ) osta koskaan lapsille esim. vaatteita?

Kengät jenkkisarjoissa on siksi sisällä jalassa, kun siellä muutenkin pidetään sisällä kengät jalassa.

Ja oikeasti, jos tulee onnettomuus niin että pää kolahtelee, voi verta vuotaa silmien alle vaikka juuri silmiin ei osuisikaan. Siksi pandannaama Romeolla.

Eli kaikki asiat jotka ärsyttää, ei silti välttämättä ole epätodenmukaisia! :)

-Kun pahista ammutaan ja luullaan tilanteen raukeavan, niin sit se pahis yllättäen onkin elossa ja tulee taas kimppuun.
-Tappelukohdissa, missä ase on tippunut, niin se toinen aina kurottelee sitä asetta ja toinen mätkii, mikä tositilanteessa ois varmaan aika vaikeeta kurotella jotain, ku toinen pistää päätä tohjoks.
-Teinikauhuleffoissa ne isoryntäiset juoksee karkuun ku päättömät kanat ja lukittautuvat yläkertaan hepposen oven taakse ja laittavat tuolin eteen.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ai niin, sitten nämä sairaalasarjat että JOKAIKINEN hoitsu ja kandi kampeaa juuri korkeampiarvoiset lekurit sänkyyn ja alkavat seurustella :headwall:
Oikeessa elämässä ne hyppii vaan sängystä sänkyyn eikä seukkaa välissä ;)

Yhteistyössä