no siinähän se salkkien idea onkin ns "käsitellään" nuo kaikki asiat..Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No vaikka salkkareissa kun ei ole ketään "taviksia".
Yhdellä on hiv, toinen on alkoholisti, kolmas peliriippuvainen, neljäs lesbo, viides homo, yks jos toinenkin on menettänyt oman lapsensa, on mielenterveysongelmia ja kaikkee mahollista. :headwall:
Salkkareissa Annika kävi oksentamassa :saint: Mutta normi tarpeilla ei kukaanAlkuperäinen kirjoittaja erin-:- Se, että leffoissa esim. kaks venäläistä rosvoa puhuu keskenään huonoa englantia. Miksei ne puhu venäjää kun kerta venäläisiä ovat? :kieh:
-Se, että naiset herää täydessä meikissä eikä kukaan KOSKAAN käy vessassa
- Kun jotain ammutaan, uhri lentää ainakin neljä metriä taaksepäin
- Tappelukohtaukset, kun oikeesti niiltä menis taju jo muutaman iskun jälkeen mut ei, hakataan ja mäiskitään ja ajetaan autolla yli ja kuristetaan ja ammutaan ja vielä vaan noustaan ylös.
-Ruuat ja juomat jää aina lähes koskemattomina pöytään
-Salkkareiden saunassa ei ole edes pesuhuonetta.
-Lapset kasvaa 10 vuotta yhdessä yössä, mut aikuiset ei vanhene yhtään
Nii-in, ja tätä suomalaiset lapset katsoo! Mulla loppu salkkareiden katsominen siihen, kun alkoi tyttö ymmärtää ohjelmasta jotain ja tuijotti sitä silmä kovana. Ei sovi mun luonnolleni...Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No vaikka salkkareissa kun ei ole ketään "taviksia".
Yhdellä on hiv, toinen on alkoholisti, kolmas peliriippuvainen, neljäs lesbo, viides homo, yks jos toinenkin on menettänyt oman lapsensa, on mielenterveysongelmia ja kaikkee mahollista. :headwall:
Joo, esim. kauhuleffoissa kun soitetaan puhelu jollekin, et "mulla on tärkeää kerrottavaa..ei en voi puhua juuri nyt...nähdään siellä ja siellä kolmen tunnin päästä.." ja dadaaa..kolmen tunnin päästä soittaja löydetään kuolleena. |OAlkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Se, että joku on kertomassa jotain tärkeää asiaa ja ei ole saanut kerrottua. Vihdoin kun on tilaisuus tulee jonkinlainen keskeytys ja asia jää taas silleensä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mua ärsyttää kaikkien näiden mainittujen asioiden lisäksi se, että IHAN AINA SUOMALAISISSA LEFFOISSA TULEE MUSIIKKI TOSI KOVALLA JA SIT KUN PUHUTAAN NIIN SAA VOLYMEE ISONTAA, ETTÄ KUULEE JOTAIN. :headwall:
Joo! Mä olen kans niin leipääntynyt noihin suomalaisleffojen hihansuuhun-mumisijoihin, et ei o tosika!
Joo, ja esim. csi:ssä AINA JA KAIKKI rikokset selviää! Ei koskaan tule mustaa aukkoa vastaan :headwall: Faktaahan on se, että ikinä ei päästä siihen pisteeseen, että joka ainoa rikos saataisiin selvitettyä tosielämässä.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niin ja viel sekin, et jenkeillä on maailman kehittyneimmät tietokoneohjelmat etenkin ne, jotka hoitaa profiloinnin ja muut rikoshommelit!
Jepjep...mä olen kuitenkin tuumannut, et ne tekee jakson vaan selvitetyistä keisseistä... Et sit ku se juttu ei selviä, niin sitä jaksoa ei lähetetä... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Joo, ja esim. csi:ssä AINA JA KAIKKI rikokset selviää! Ei koskaan tule mustaa aukkoa vastaan :headwall: Faktaahan on se, että ikinä ei päästä siihen pisteeseen, että joka ainoa rikos saataisiin selvitettyä tosielämässä.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niin ja viel sekin, et jenkeillä on maailman kehittyneimmät tietokoneohjelmat etenkin ne, jotka hoitaa profiloinnin ja muut rikoshommelit!
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jepjep...mä olen kuitenkin tuumannut, et ne tekee jakson vaan selvitetyistä keisseistä... Et sit ku se juttu ei selviä, niin sitä jaksoa ei lähetetä... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Joo, ja esim. csi:ssä AINA JA KAIKKI rikokset selviää! Ei koskaan tule mustaa aukkoa vastaan :headwall: Faktaahan on se, että ikinä ei päästä siihen pisteeseen, että joka ainoa rikos saataisiin selvitettyä tosielämässä.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niin ja viel sekin, et jenkeillä on maailman kehittyneimmät tietokoneohjelmat etenkin ne, jotka hoitaa profiloinnin ja muut rikoshommelit!
No mua ärsyttää CSI:ssä se että...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jepjep...mä olen kuitenkin tuumannut, et ne tekee jakson vaan selvitetyistä keisseistä... Et sit ku se juttu ei selviä, niin sitä jaksoa ei lähetetä... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Joo, ja esim. csi:ssä AINA JA KAIKKI rikokset selviää! Ei koskaan tule mustaa aukkoa vastaan :headwall: Faktaahan on se, että ikinä ei päästä siihen pisteeseen, että joka ainoa rikos saataisiin selvitettyä tosielämässä.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niin ja viel sekin, et jenkeillä on maailman kehittyneimmät tietokoneohjelmat etenkin ne, jotka hoitaa profiloinnin ja muut rikoshommelit!
Oikeessa elämässä ne hyppii vaan sängystä sänkyyn eikä seukkaa välissäAlkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Ai niin, sitten nämä sairaalasarjat että JOKAIKINEN hoitsu ja kandi kampeaa juuri korkeampiarvoiset lekurit sänkyyn ja alkavat seurustella :headwall: