Hakutulokset

1. uuu

Kaksplussan testisivusto avattu

Näinpä. Ja miksi tallennetuista yksityisviesteistä lähetetään kysyjälle yksityisviesti, eikö julkinen vastaus palvelisi muitakin käyttäjiä? Sivusto on ruma, vaikeaselkoinen ja äärimmäisen hidas. Kaverilistat, blogi ja profiili/seinä? Jotain feisbuuk kakkostako tästä ollaan tekemässä?
  2. uuu

Kaksplussan testisivusto avattu

Ihan tyhmän tuntuinen. Jumittaa ja hidas. Miksi asiatonta viestiä ei voi ilmoittaa ilman kirjautumista? Ja tuo feisbuukin tykkäämisjuttu on ihan lapsellinen.:x
  3. uuu

Olen huomannu Pohjalaisista seuraavaa...

Ai niin juu, no, kai tälläinen moka sallitaan, kun en itse ole pohjalainen :laugh:
  4. uuu

Mikä olikaan se hauska ketju vuosi takaperin kesällä?

kiinteistönvälitysvasikka
  5. uuu

nukkumaanmenoaikamatkaaja
  6. uuu

Onko tää teidän mielestä ihan ok?

Jos sä sitten vaan olet hitaampi ja taitamattomampi kuin edeltäjäsi. Toiset vertaa sua häneen ja niitä harmittaa, kun joutuvat juoksemaan sun töitäsi. Opettele homma nopeasti ja laita tossua toisen eteen reippaammin. Ja sano työkavereille, että malttakaa odottaa, että opin homman...
  7. uuu

Heinäseiväshyppääjä
  8. uuu

Mies haluaa teetättää abortin.

Sano, ettei miehes ole isä, ei sillä ole sananvaltaa asiassa.
  9. uuu

Olen huomannu Pohjalaisista seuraavaa...

"Ei me pohojalaasetkaa aiva täyrellisiä olla, meiltä puuttuu virheet"
  10. uuu

Pyysinköhän liikaa korvausta turvakaukalosta, kun ei ole kaverista mitään kuulunut...

Kai sait silti kaukalonkin takaisin! Homepilkut ei haittaa mitään, kun kaukalon pesee ja kuivaa. Homeitiöt kuolee jo kuivaessaan ja pesulla saat hajunkin pois. Niistä on vain estettinen haitta.
  11. uuu

Nainen pyytää apua! (timmi mies)

=) :headwall: :saint: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1813361 ;)
  12. uuu

:kieh:
  13. uuu

Mies pyytää apuanne

Seitsemän kilon ylipaino ? Kuinka pitkä nainen on ja paljonko painaa? PAinoindeksi?
  14. uuu

Olen muutamia kuukausia tapaillut aivan ihanaa miestä. Meillä synkkaa hyvin. Mutta, mies on kova lenkkeilemään ja syö terveellisesti yms. Kaikin puolin ihana ja suloinen mies, mutta niin kamalan timmi. Mä tykkäisin, kun miehessä olisi vähän pehmeyttäkin, mutta tällä lihakset on ainoat, mitä...
  15. uuu

jatka...

sormi suussa ja sokeriastiassa ja takaisin suuhun ;) (tän ketjun halvin vinkki)
  16. uuu

Äiti on vähän väsy...

Joku allergia puhjennu? Syökö muuta kuin maitoa? Imetätkö? Oletko alkanut syödä jotain mitä ennen et? Hampaita tulossa?
  17. uuu

miten ihmeessä te jotku saatte tehtyä vaikka mitä kotitöitä ku vauvat on hereillä??

Annatko lapsellesi vielä parin sukkapuikkojakin, että pääsee paremmin pistorasioihin käsiksi?
  18. uuu

Miksi romaneja syrjitään enemmän kuin esim. suomenruotsalaisia?

Ne tekeytyy jotenkin (psyykkisesti?) sairaiksi ja saavat työkyvyttömyyseläkettä. Vikaa on lääkäreissäkin, tosi monen asenne on se, ettei romaneista ole mihinkään ja kirjoittavat (koston pelossa?) paperit juuri niin, kuin romani tahtoo.

Yhteistyössä